کد خبر: ۱۱۰۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۱۳ - ۰۷ آذر ۱۳۹۵
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: موافقت وزارت علوم برای ایجاد پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد به سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مجید محنایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از موافقت وزارت علوم برای ایجاد پارک علم و فناوری در استان خبر داد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد تنها استان بدون پارک علم و فناوری کشور بوده و تلاش‌های زیادی توسط مجموعه استان برای احداث این پارک شده است.

معاون اقتصادی استاندار با اشاره به اینکه برای تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی، ایده‌ها، بازارسازی و بازاریابی شرکت‌ها نیازمند احداث پارک علم و فناوری هستیم، گفت: موافقت اولیه وزارت علوم برای احداث این پارک در استان به سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: با موافقت وزارت علوم درخواست ردیف اعتباری مستقلی برای احداث پارک علم و فناوری در استان از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور شده است و اعتباری از طریق این صندوق به استان اختصاص خواهد یافت.

محنایی عنوان کرد: نبود پارک علم و فناوری در استان نگران‌کننده است و برای بهره‌مندی نخبگان استان از پارک علم و فناوری نیازمند احداث این مکان علمی و پژوهشی هستیم و امیدواریم هر چه سریع‌تر این مکان احداث شود.

وی خاطرنشان کرد: در سفر ماه گذشته معاون علمی و فناوری رئیس جمهور تفاهم‌نامه‌ای به منظور راه‌اندازی پارک علم و فناوری استان بعد از 10 سال منعقد و یکی از نیارهای اصلی استان محقق شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
انصاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
وزارت علوم سنگ اندازی بیمورد می کند. زمینه راه اندازی پارک فراهم است دانشگاه های دولتی آزاد و دانشگاه علوم پزشکی دارای مرکز رشد هستند در شرایط فعلی همین مراکز رشد برای راه اندازی پارک کفایت می کند فعلا پودجه برای این ها نامین شود همزمان هم احداث پارک پیگیری شود. بیش از ده سال است بودجه پارک علمی به استان داده نشده است اکنون جبران کنند تا عقب افتادگی جبران شود. مسئولین استان هم سنگ بزرگ بر ندارند و دنبال پارک عریض و طویل نباشند این تفکر نادرست ده سال راه اندازی پارک را عقب انداخته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین