تاریخ انتشار:۰۰:۱۶ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵
رئیس دادگستری کهگیلویه:
عصر دنا: رئیس دادگستری کهگیلویه از اجرایی شدن ثبت و ابلاغ الکترونیکی اوراق قضائی در دادگستری این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مجید کرمی در نشست خبری با اصحاب رسانه از ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی در دهدشت خبر داد و افزود: مواد 175 و 655 قانون آیین دادرسی مصوب سال 92،ابلاغ الکتروینکی اوراق قضایی را اعتبار بخشیده و بر اساس این مواد قوه قضائیه مکلف به فراهم ساختن زیر ساخت‌های لازم برای اجرای این کار شده است.
 وی بیان کرد: به همت رئیس کل دادگستری و مسؤولان استانی وضعیت ابلاغ الکترونیکی از آبان ماه در کهگیلویه کلید خورد. رییس دادگستری کهگیلویه اظهار کرد : با اجرای ابلاغ جدید مراجعه کنندگان به عنوان شاکی یا طرح دعوی که به دادگستری مراجعه کنند قبل از انجام هر کاری به سامانه «ثنا» دلالت داده می‌شوند.
 کرمی تصریح کرد: در این شیوه کار احترام حریم خصوصی خانواده‌ها حفظ و از هرگونه سوء استفاده احتمالی در ابلاغ سنتی جلوگیری می‌شود.
وی اضافه کرد: خدمت‌رسانی سریع و آسان و کاهش اطاله دادرسی، کاهش هزینه‌ها، تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌ها و کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها از جمله مزایای ابلاغ الکترونیک است.

کرمی با بیان اینکه دفاتر خدمات قضایی در شهرستان کهگیلویه هنوز راه‌اندازی نشده است گفت: ثبت نام از متقاضیان تأسیس این نوع دفتر با چهار برابر ظرفیت پذیرش انجام شده و به زودی یک دفتر قضایی در حوزه دهدشت ایجاد خواهد شد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین