تاریخ انتشار:۲۳:۵۰ - ۰۵ آذر ۱۳۹۵
امام جمعه سوق:
عصر دنا: امام جمعه سوق با بیان اینکه آب شرب و راه ارتباطی مهمترین مشکل مردم سوق است، گفت: مسئولان مشکلات مردم سوق را دریابند و جهت رفع آن اقدامات فوری و اساسی را انجام دهند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر سوق با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: غیبت یکی از گناهانی است که موجب ضایع شدن عبادات و تقوای انسان می‌شود.

امام جمعه سوق به عوامل فشار قبر اشاره و تاکید کرد: تعلقات و وابستگی به دنیا آلودگی و رذائل اخلاقی و رفتاری باعث فشار قبر و گرفتاری عالم قبر می‌گردند.

وی در خطبه دوم عامل بسیاری از گناهان را بی‌تقوایی دانست و از مردم خواست تا با رعایت تقوا گناه را از خود دور کنند.

کیانی اصل در ادامه به سالروز تشکیل بسیج اشاره و گفت: بسیج لشکر مخلص خداست که مرز نمی شناسد نه مرز جغرافیای، نه مرز قومی و نژادی می شناسد بسیج عنصری است مردمی که با ایمان و بصیرت و اتحاد از حیثیت و شرافت جامعه و ارزشهای دینی و انقلابی پاسداری و صیانت می‌کند و بسیج صاحب تفکری جهادی و انقلابی است که با الهام از حماسه‌های تحول‌آفرین و تعالی بخش بعثت نبوی و عاشورای حسینی راست قامت و استوار در برابر هرگونه بی عدالتی، ظلم و فتنه می ایستد.

خطیب جمعه سوق با بیان اینکه هفته بسیج فرصتی است برای تقدیر و تشکر از بسیجیانی که در همه صحنه ها انقلاب و ارزش های دینی پیش قدم بودند افزود: هفته بسیج فرصتی است توجه کردن بیشتر به ارزش های دینی و انقلابی و تفکر بسیجی نیاز امروز جامعه ما است همان تفکری که با اهداف الهی و با روحیه خستگی ناپذیر در هر جایی که لازم باشد حضور پیدا می کند.

وی به هفته وقف اشاره و بیان کرد: وقف برخواسته فطرت پاک و نشان از نوع دوستی انسان است و بهترین عمل برای قیامت صالحات سنت حسنه وقف است و آثار و برکات وقف هم برای واقف و هم برای موقوف و هم برای جامعه زیاد است.

کیانی اصل به وضعیت آب شرب و راه ارتباطی سوق هم انتقاد کرد و اضافه کرد: در بحث آب شرب هم مردم شهر سوق و هم مردم روستاهای این منطقه در خود شهر کمیت و کیفیت آب دچار مشکل است و برخی مردم چند روز فریاد العطشان بلند کردند و در روستاها اطراف آب شرب آلوده است که امیدواریم مسئولان آب و فاضلاب به این امر توجه کنند که آب شرب جزء خطوط قرمز ما است و این خطوط قرمز الان شکسته شد و شبکه بهداشت هم تاکید کرد که این آب آلوده است.

وی به راه ارتباطی سوق به دهدشت هم اشاره و افزود: بعد از مدت ها پیمانکاران آمدند و شروع به کار کردند هر چند در زمانی آمدند که امکان بارندگی است و شاید کار را به تعطیلی بکشاند ولی از مسئولان می خواهیم وقتی آمدند بمانند تا کار را تمام کنند و مسئولان استانی شهر و مردم سوق را دریابند.

امام جمعه سوق به شهادت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) هم اشاره و خواستار شرکت مردم در برگزاری عزاداری ائمه شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین