کد خبر: ۱۰۹۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۱:۳۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۵
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تلاش برای اخذ مجوز ماده 215 ساخت آزادراه 50 کیلومتری برای اتصال یاسوج به آزادراه شیراز- اصفهان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

پژمان نیک‌اقبالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به محورهای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یکی از محورهای مهم و زیرساخت اساسی برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد توجه به راه‌های ارتباطی و کیفیت بخشی به آن‌هاست

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است، تصریح کرد: اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

این معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در حال حاضر نیز علی‌رغم مشکل اعتبارات که در همه جای کشور وجود دارد بسیاری از پروژه‌های ما فعال هستند.

نیک‌اقبالی در ادامه به بزرگراه و آزادراه‌ها اشاره کرد و افزود: باید بپذیریم که در این زمینه از کشور تا حدود زیادی عقب هستیم و باید همه تلاش کنیم تا بتوانیم میزان راه‌های استاندارد و با کیفیت خود را چه در زمینه بزرگراه و چه آزادراه افزایش دهیم.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از محورهای مهم برای ما اتصال یاسوج به اقلید است که باید هر دو استان کهگیلویه و بویراحمد و فارس برای تسریع در احداث این محور تلاش داشته باشند.

نیک‌اقبالی به یکی از اهداف استان کهگیلویه و بویراحمد برای پیوستن به آزادراه جدید شیراز به اصفهان اشاره کرد و گفت: فاصله این آزادراه تا شهر یاسوج مرکز استان ما 50 کیلومتر است.

این مسؤول ارشد استانی گفت: به دنبال این هستیم که به وسیله یک محور آنتنی آزادراه شیراز به اصفهان را به یاسوج مرکز استان خود متصل کنیم.

وی افزود: به دنبال پیمانکار هستیم و مسؤولان راه استان هم به دنبال اخذ مجوز ماده 215 این پروژه هستند تا یک آزادراه آنتنی 50 کیلومتری در این مسیر احداث کنیم و دسترسی آسان و سریعی به آزادراه شریانی شیراز به اصفهان داشته باشیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
شما عرضه تکمیل پروژه راه پاتاوه را که سال ۷۳ شروع شده ندارید نمی خواد آنتنی کار کنید .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین