تاریخ انتشار:۱۸:۳۷ - ۰۱ آذر ۱۳۹۵
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی استان؛
عصر دنا: کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بررسی نقشه های پیش یابی نشان می دهد که روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده ششم و هفتم آذر با ورود یک سامانه بارشی از جنوب کشور هوای این استان بارانی است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): ولی بهره مند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارندگی به مدت 2 روز ادامه داشته و این سامانه بارشی نیز اواخر یکشنبه از جو کهگیلویه و بویراحمد خارج می شود.
وی گفت: با توجه به بارندگی گسترده ناشی از این سامانه بارشی کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد می توانند اقدام به کشت گندم کنند.
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد افزود: فردا /سه شنبه/ دوم آذر نیز احتمال بارش پراکنده و خفیف باران در برخی نقاط استان وجود دارد اما به دلیل ضعیف بودن این سامانه بارندگی ناچیز خواهد بود.
بهره مند بیان کرد: بارش باران در فصل پاییز سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد کمتر از میزان ایده آل بوده اما پیش بینی می شود که در فصل زمستان به حد نرمال برسد.
وی عنوان کرد: میزان بارندگی از اوایل مهر سال جاری تاکنون در شهرهای یاسوج، سی سخت، دوگنبدان، دهدشت، لیکک و منطقه امامزاده جعفر گچساران به ترتیب 0.3، 0.6، 0.8، 2، 32.1 و 3.4 میلیمتر بوده است.
بهره مند ابراز داشت: میزان بارش باران از مهر تا اوایل آذر سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال در شهرهای یاسوج، سی سخت، دوگنبدان، دهدشت، لیکک و منطقه امامزاده جعفر گچساران به ترتیب 72.1، 92.7، 66.9، 95.5، 83.9 و 78.3 میلیمتر کمتر از حد نرمال است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین