تاریخ انتشار:۱۶:۳۳ - ۰۱ آذر ۱۳۹۵
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه برتر کشوری استان در حوزه پدافند غیرعامل خبر داد و گفت: بویراحمد و گچساران طبق ارزیابی‌های صورت گرفته از شهرستان‌های هشت‌گانه رتبه اول استانی را کسب کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمود مومن‌نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام کسب رتبه برتر کهگیلویه و بویراحمد در پدافند غیرعامل کشور اظهار کرد: پدافند غیرعامل استان کهگیلویه و بویراحمد در بین ادارات کل پدافند غیر عامل وزارتخانه‌ها و سازمان‌های کشوری و ادارات کل استانی در هفته پدافند غیر عامل سال جاری رتبه بر‌تر را کسب کرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: اداره کل پدافند غیرعامل استان به دلیل تشکیل منظم جلسات شورا، قرارگاه‌ها و کارگروه‌ها و برنامه‌ریزی‌های مرتبط آموزشی و تخصصی رتبه بر‌تر از میان دستگاه‌های استانی و کشوری را کسب کرد.

مومن‌نسب اذعان کرد: در راستای سیاست‌ها و فعال سازی اصل پدافند غیرعامل و محورهای آن در بین دستگاه‌ها، مدیران، کارشناسان و بخش خصوصی پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد در کشور رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

این مسؤول ادامه داد: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته از شهرستان‌های هشت‌گانه کهگیلویه و بویراحمد شهرستان‌های بویراحمد و گچساران رتبه اول، کهگیلویه و بهمئی رتبه دوم و لنده رتبه سوم استانی را کسب کردند.

وی به وظایف پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: وظیفه اصلی پدافند غیرعامل سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، هماهنگی، نظارت، آینده‌نگری و آینده پژوهشی استوار است که پدافند غیرعامل شان عملیاتی و حضور در عرصه و جایگاه تامین اعتباری ندارد و وظیفه اصلی آن اعلام خطر و هشدار است.

مومن‌نسب ادامه داد: برای مثال پدافند غیرعامل در راستای اهداف و سیاست‌های سازمانی خود در خصوص تعیین تکلیف پل‌های ورودی و خروجی شهر یاسوج و نحوه ایجاد فضای امن در طرح‌ها و پروژه‌های اداری و مسکونی هشدارهای لازم را اعمال می‌کند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: اگر بخواهیم کشور، منطقه و استانی آباد و عاری از هرگونه بحران و تهدید داشته باشیم و آن را برای نسل‌های بعدی ایمن کنیم باید الزامات پدافند غیرعامل در تمام برنامه‌ها و طرح‌ها را رعایت کنیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین