تاریخ انتشار:۲۰:۰۸ - ۲۹ آبان ۱۳۹۵
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار شد
عصر دنا: معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار همکاری مسؤولان استان فارس برای ساخت و تکمیل محور پرخطر اقلید به یاسوج شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

پژمان نیک‌اقبالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به افزایش تردد در محور اقلید به یاسوج اظهار کرد: در حال حاضر بیش از گذشته این ترددها را شاهد هستیم.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: این پروژه با نام محور اقلید به یاسوج پروژه‌ای ملی بوده و اعتبارات آن از محل اعتبارات ملی است که شامل دو استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.

این معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخشی از این محور که در استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته چند سالی ات که کار چهار خطه شدن آن اغاز شده تا تبدیل به بزرگراه شود.

نیک‌اقبالی بیان کرد: در این محور از حدفاصل یاسوج به سمت دهستان کاکان برای چهار خطه شدن در دست پیمانکار است و امسال هم اگر اعتباراتی داده شود برای ادامه کار اقدام می‌کنیم.

این مسوول ارشد استانی تصریح کرد: تنها 40 کیلومتر از این 170 کیلومتر در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده که اگر همکاری لازم صورت گیرد به دنبال اجرای این پروژه در جهت رفاه حال هم وطنان خود هستیم.

نیک‌اقبالی با ابراز تاسف از حادثه واژگونی اتوبوس در این محور که به کشته شدن 29 نفر از هم‌وطنان منجر شد تصریح کرد: باید در استان فارس نیز نسبت به ترمیم وضعیت کنونی جاده و اصلاح پیچ‌ها و روکش آسفالت و نصب علایم راهنمایی و رانندگی اقدام شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین