کد خبر: ۱۰۸۹۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار:۱۲:۲۴ - ۲۹ آبان ۱۳۹۵
عصر دنا: امروز دوباره خبر خودکشی یک جوان دیگر به گوش مردم گچساران و استان رسید و متاسفانه هنوز مسئولین به فکر نام استان هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
امروز دوباره خبر خودکشی یک جوان دیگر به گوش مردم گچساران و استان رسید و متاسفانه هنوز مسئولین به فکر نام استان هستند.

جوانان ما یک به یک پر پر میشوند و هیچ خبری از موضع گیری های انسانهای پر مدعا نیست، کسانی که نام از جان برایشان پر سود تر است.

ما در حال حاضر سیستمی ناکارامد و نالایق در صدر مسئولیت های دولتی استان داریم که نه به خاطر سطح علم و یا مدیریت قوی بلکه به خاطر اجرای خوب و دقیق رسم و رسومات بندگی به کار گرفته شده اند.

دیده شده است همین مدیران در موارد بسیاری در حال استخدام نیروهایی از جنس خود در سیستم اداری استان می باشند و این مشکل بزرگ جامعه امروز ماست. انسان هایی که قدرت تحلیل افکار خود را ندارند قرار است جوانان و مردم را بفهمند و این موضوعات عاملی است بر تبعیض آشکار در جامعه اسلامی و شیعی که حق کشی مسلمانان و مردم جامعه در آن خط قرمز محسوب میشود.

حضرت آقا در سخنانی درباره فقر و تبعیض می فرمود باید فقر و تبعیض را در جامعه ریشه کن کنیم ولی شما این امر را به نهایت خود رسانده اید. مشکل اینجاست که شما رفاه و را برای خود و اطرافیانتان میخواهید.

شما که ساز اصلاحات به دهن گرفته اید بیاید و برای مردم روشن کنید که چه برایشان به ارمغان آورده اید و چه چیزهایی را از آنها گرفته اید. ارمغان شما فقر، بی بندوباری، فحشا، تبعیض آشکار، جامعه بی هویت، خالی از گذشته و تهی از مذهب و حال خود کشی هایی می باشد که صد در صد شما قادر به درک علل این مسائل نمی‌باشید.

اینجانب پیشنهاد میدهم که اگر دلسوزانی در این استان وجود دارند که مشکلات جامعه و مردم برایشان مهم می باشد اقدام به تشکیل یک تیم قوی از روانشناسان و جامعه شناسان باسابقه بنمایند و با گذاشتن وقت به بررسی واقعی دلایل خودکشی این روزهای جوانان شهر و استانمان بپردازند، شاید موفق شوند نوش دارو را قبل از مرگ سهراب پیدا کنند.

مهران گرجی نیا فعال سیاسی و اجتماعی

----
عصر دنا: انتشار یادداشت ها، مطالب خبری و تحلیلی دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و مخاطبان و مسئولان مذکور می توانند جوابیه و نقد خود را برای درج به این پایگاه خبری عصردنا ارسال کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
احسنت بر مهندس گرجی نیا مردی از دیار باشت
دانشجوی دکترا
|
Italy
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
درود بر اقای مهران گرجی نیا،، احسنتم برتو برادر عزیز،، در واقع ارمغان سبستم کنونی جز توهم و فساد در جامعه و پارتی بازی چیزی نبوده،، جوان وقتی ببیند نمی تواند در امد داشته باشد و در خانواده مورد سرزنش قرار گیرد، و ببیند افرادی نا لایق به کارگماشته میشوند،، راهی جز خودکشی نمیبند،،، ننگ بر مسولان پرمدعای بی تدبیر،، ننگ بر باندبازی نه در این دولت بلکه در تمام دولتها،، مرگ بر کسانی که افراد نالایق را صرفا بخاطر پارتی بازی استخدام میکنند،، الحق که جوانان ما اگر غیرت داشته باشند باید تحصن کنند، اعتراض دسته جمعی کنند،، چی شد کلید،، چی شد ان وعده که میگفت کاری میکنم که مردم به ۴۵ تومن یارانه نیازی نداشته باشند،،،
مرگ بر افراد پر مدعایی که از درون تهی هستند
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
کرو جمع کن بهل تا باد بیا
هر که رسیده وابیده فعال سیاسی مهران تو خوته جمع کن چکار نام استان داری
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
عصر دنا لطفا حرف دل من بزن. اگر لازم باشه رودر رو همه هم این حرفها رو میزنم. استاتدار خدا ... کنه معاونین استاتدار خدا .... کنه فردای قیامت چطور جواب من و امثال من رو می دید که همه عمرم درس خونوم بدبختی کشیدم الان بیکار تو خونه نشستم با برخلاف میل خودم تو این فکرم که برم استانهای دیگه دنبال کارهای مسخره با حقوق های کم .
خدا از شما نگذره. چطور برای همسر ف. م.... با حقوق خدا تومنی کار هست براب من با مدرک دانشگاه دولتی کار نیست؟ فردای قیامت جلوی تک تک شما رو خواهم گرفت. خدا ....کنه . استان به گند کشیدید. الان هم با حرف تغییر نام مردم بدبخت به جون هم انداختید تا سرپوش رو کارهای خودتون بذارید.خدا ازتون نگذره
هم استانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
احسنت که حرف همه را زدی بعضی بچه هاشونه باچه بدبختی وتحت پوشش کمیته امداد و ازشام شب خودشان می گرفتندتا آنهابرونددانشگاه وبیایندبلکه کمکی به خانواده کننداینهادارای مدرک لیسانس وفوق لیسانس هستندچون پارتی ندارندتوی خونه بیکارخوابیده اندمسولین مابچه هاوفامیلهای خودشان رابه یه طریقی بکار می گمارندولی به فکر افرادبدبخت ومحروم نیستندوامامردم راسرگرم تغییرنام استان می کنندکه کسی به آنهاچیزی نگوید
نخبه بیکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
یک مشت آدم بیسواد با پارتی استخدام کردن حالا هم بحث مسخره تغییر نام رو پیش کشیدن که اونهارو لاپوشانی کنن.اما مردم بیدارند .مردم فهیم ما محال فریب این دغل بازی ها رو بخورن.به ولله مردم دارن صبر پیشه میکنن وای به روزی که صبرشان تمام بشه.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین