تاریخ انتشار:۲۲:۳۳ - ۲۵ آبان ۱۳۹۵
در اقدامی تحسین‌برانگیز و به موقع
عصر دنا: رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: برای نخستین بار در کشور خیابانی در یاسوج به نام شهید محسن خزایی خبرنگار صدا و سیما و مدافع حرم نامگذاری شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مرتضی فروغ‌فر ظهر امروز در نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی یاسوج افزود: به دلیل همزمانی مراسم تشیع پیکر پاک شهید خزایی در زاهدان و نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر یاسوج، اعضای کمیسیون به کلیات نامگذاری خیابانی در یاسوج به نام این شهید والامقام رای مثبت دادند.

وی اظهار داشت: جاوید شهردار یاسوج در لایحه‌ای از کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا خواسته بود تا خیابانی به نام شهید خزایی مدافع حرم نامگذاری شود.

فروغ‌فر افزود: زنده نگه داشتن و ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه، معطر شدن خیابانی دیگر به نام مدافع حرم در یاسوج و ارزش‌گذاری به مقام شهید از جمله اهداف تصویب این نامگذاری است.

به گزارش فارس، شهید محسن خزائی که روز شنبه 22 آبان در منطقه حلب سوریه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نایل آمد روز یکشنبه در حرم حضرت زینب (س) و روز سه‌شنبه  با حضور رئیس صدا و سیما  و شماری از مسئولان ارشد نظام، نمایندگان مجلس و مدیران رسانه‌ها در زادگاهش زاهدان تشییع و به خاک سپرده شد.

خزائی متولد 15 آذر 1351 در زاهدان پس از گذراندن دوران کودکی با کتاب، قلم و نوشتن مانوس شد و در سال 74 با ورود به صدا و سیمای سیستان و بلوچستان قلم و اندیشه را برای گره گشایی از مشکلات جامعه‌ای که در آن نفس می‌کشید برگزید و این راه حکایت شادکامی‌اش شد.

محسن خزایی از سه سال پیش در جبهه‌های مختلف مبارزه با گروه تروریستی داعش در سوریه برای تهیه گزارش حضور داشت.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار