تاریخ انتشار:۱۹:۵۶ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵
رئیس راه و شهرسازی کهگیلویه:
عصر دنا: رئیس راه و شهرسازی شهرستان کهگیلویه از آسفالت جاده روستایی لیراب دیشموک خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علی‌اصغر تارم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چاروسا با تسلیت ایام اربعین اظهار داشت: اربعین بازخوانی عاشورا در ندای امام حسین (ع) برای مقابله با ظلم در تمام نقاط جهان است و می‌تواند نمادی برای انسجام و همبستگی همه ملت‌ها باشد.

رئیس راه و شهرسازی کهگیلویه تصریح کرد: عدم وجود راه‌های ارتباطی مناسب مهمترین عامل کندی روند توسعه در یک منطقه است که همه پتانسیل‌های رشد و پیشرفت یک منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: یکی از مناطق استان که راه‌های روستایی و خاکی دارد منطقه دیشموک در شهرستان کهگیلویه است.

تارم با بیان اینکه مهمترین ضرورت و نیاز لیراب دیشموک با قدیمی و تاریخی بودن برخورداری از راه و جاده مناسب است خاطرنشان کرد: مهمترین نیاز روستای لیراب دیشموک دارا بودن از راه آسفالته مناسب است.

رئیس راه و شهرسازی کهگیلویه یادآور شد: جاده روستای لیراب 6 کیلومتر است که در اوایل هفته آینده شروع به آسفالت آن خواهیم کرد.

تارم مهمترین مشکل راه‌های روستایی خاکی را نبود اعتبار دانست و اضافه کرد: مهمترین مشکلی که باعث شد جاده‌های روستایی شهرستان کهگیلویه از وضعیت مناسبی برخوردار نباشند نبود اعتبار است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین