تاریخ انتشار:۲۳:۴۵ - ۲۳ آبان ۱۳۹۵
قائم‌مقام ستاد طرح سرشماری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: قائم‌مقام ستاد طرح سرشماری کهگیلویه و بویراحمد از عدم همکاری 2000 خانوار کهگیلویه و بویراحمدی با مأموران سرشماری خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علی شهابی‌نسب صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت آمار در برنامه‌ریزی برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: آمار درست پایه و اساس برنامه‌ریزی در هر کاری به شمار می‌رود.

این مسؤول در سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با آمار می‌توان کمبودهای یک منطقه را بر اساس جمعیت مورد ارزیابی درست و صحیح قرار داد.

قائم مقام ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود به موضوعی مهم در خصوص سرشماری اشاره کرد و گفت: با سرشماری و ارائه آمار صحیح می‌توان به میزان مهاجرت‌ها در یک منطقه پی برد.

این مسؤول با پیش بینی مهاجرت تعداد زیادی از مردم استان به شهرهای دیگر تصریح کرد: پیش‌بینی این است که جمعیت برخی از شهرهای ما مانند چرام و باشت و کهگیلویه و بهمئی بر اثر مهاجرت کمتر از سرشماری سال 90 خواهد شد.

شهابی‌نسب در ادامه اظهارات خود به سرشماری نفوس و مسکن امسال در استان اشاره کرد و گفت: تا این لحظه بیش از 73 درصد از خانوارهای استان ما در این طرح شرکت کرده‌اند.

این مسؤول در سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تاکنون تعداد 142 هزار و 141 خانوار استان تا امروز که 22 آبان است در سرشماری نفوس و مسکن شرکت کرده‌اند.

وی گفت: یکی از مشکلات ما در استان به تعداد خانوارهای غایبی برمی‌گردد که در محل سکونت خود حضور ندارند که 5 درصد خانوارها به میزان 7 هزار و 436 نفر غایب هستند.

این مسؤول افزود: یکی دیگر از مشکلات به عدم همکاری برخی خانوارها با ماموران سرشماری نفوس و مسکن برمی‌گردد که تاکنون تعداد 2 هزار خانوار در سطح استان با ماموران ما همکاری نکرده‌اند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین