کد خبر: ۱۰۶۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۵۸ - ۲۰ آبان ۱۳۹۵
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

جمعی از کارگران شرکت بازرگانی بلادشاپور با تجمع در مقابل استانداری استان و بانک صادرات شعبه استان اعتراض خود را در خصوص تصمیم اخیر مدیرعامل بانک صادرات در بازپس‌گیری مکان بزرگترین شرکت خدمات‌دهی در استان اعلام کرده و خواستار رسیدگی مسؤولان استانی به این موضوع شدند.

سید محمد دلباز سرمایه‌گذار شرکت خدماتی بلاشاپور به نمایندگی از سایر معترضان در خصوص تجمع کارگران به خبرنگار فارس گفت: پنج سال است که شرکت بلاشاپور را در ساختمانی که متعلق به بانک صادرات است در سه راه بیمارستان شهر یاسوج دایر کردیم و در حال حاضر 320 نفر در تمام بخش‌های این شرکت در حال کار هستند.

وی تصریح کرد: تعداد زیادی خانوار از این شرکت به صورت مستقیم امرار معاش می‌کنند اما مدیرعامل بانک صادرات استان کهگیلویه و بویراحمد که یک فرد غیربومی است خواسته ما ساختمان را تخلیه کنیم تا آن را به کسی دیگری اجاره دهد.

این سرمایه‌گذار بخش خصوصی گفت: در بزرگترین ناوگان حمل و نقل استان در شهر دهدشت 10 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و 20 دستگاه ماشین‌آلات در پروژه مستقر است و 73 نفر هم مشغول به کار هستند.

وی عنوان کرد: طرح ساماندهی جمعه بازار با اعتبار 30 میلیارد تومانی را در دستور کار دارم و همه این اقدامات را به هزینه شخصی و بدون دریافت وام انجام می‌دهم.

وی با بیان اینکه 320 کارگر در بخش‌های ماشین‌آلات، تعمیر کامپیوتر، گوشی تلفن همراه و لپ تاپ مشغول به کار هستند، افزود: افرادی که در این شرکت کار می‌کنند دارای مدرک کارشناسی به بالا هستند پس اگر این افراد بیکار شوند چه کسی پاسخگوی خانواده‌های آنان است؟

دلباز اضافه کرد: مدیرعامل بانک صادرات قصد دارد این مکان را به شخص دیگری اجاره دهد و 320 جوان این استان را بیکار کند، که امیدوارم مسؤولان استان علی‌الخصوص استاندار کهگیلویه و بویراحمد به داد ما برسد و از این مشکل بزرگ جلوگیری کند.

وی اضافه کرد: سال گذشته می‌خواستم تمام وسائل خود را بفروشم و در استان فارس سرمایه‌گذاری کنم اما سید موسی خادمی استاندار استان به من این اجازه را نداد و گفت کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از هر جای دیگر نیازمند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است و من به احترام استاندار در استان ماندنی شدم.

این سرمایه‌گذار بیان کرد: اما اگر کسی از ما حمایتی نکند و برای ما کاری انجام ندهد طرح‌ها و پروژه‌هایی که داشتم را جمع می‌کنم و از این استان می‌روم که در استان‌هایی مانند فارس بیشتر به سرمایه‌گذار بها داده می‌شود.

وی گفت: مدیرکل امور اقتصادی و مدیر دفتر حوزه استانداری در جمع ما حضور پیدا کردند و قرار است مشکل را حل و فصل کنند که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

دلباز افزود: جمعی از کارگران در مقابل استانداری و جمعی دیگر در مقابل بانک صادرات تجمع کردند و منتظریم تا این مشکل حل شود و کارگران طبق معمول به سر کار خود باز گردند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
s.h.d
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
اف بر همچین مدبرعامل ظالمی که اینچنین خون جوانان را در شیشه میکند...و خوشا به غیرت مسئولان استانی که اجازه چنین عمل بی شرمانه ای را به مدیر غیر بومی می دهند...پس کسانی که بر طبل حمایت از جوانان می کوبند کجایند...
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین