تاریخ انتشار:۲۳:۰۳ - ۰۱ آبان ۱۳۹۵
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): هم ولایتی هایی که ادعایشان گوش فلک را کر میکند؛ از زمین خوردن پروژه های کهگیلویه بزرگ خوشحال میشوند .

خبربد برای مردم کهگیلویه/ آقای مدیرعامل خبرداد: اولین وعده انتخاباتی عدل هاشمی منتفی شد!

حال این سوال از یکی از رسانه ای استان پیش می آید که؛

1 - سد چم شیر در حوزه دوگنبدان چه ربطی به نماینده کهگیلویه دارد که برای تخریب و فریب اذهان عمومی به مصداق مثل 2+2=5 بلافاصله پس از تیتر "خارج شدن سد چم شیر از دستور کار وزارت نیرو ، خبر بد برای کهگیلویه و منتفی شدن اولین وعده سردار هاشمی پور را متذکر می شوید . در ثانی ؛ چگونه امکان دارد سدچم شیر" پنجمین سدبزرگ کشور که چندین سال زمان و ده ها میلیارد تومان هزینه تا به اینجا برای آن شده است و پیشرفت 50 درصدی داشته به یک باره از دستور کار وزارت نیرو خارج بشود. جز اینکه دستهای پشت پرده ای در میان باشد.

2 - همانگونه که عوام و خواص مطلع هستند در ماههای اخیر جرقه های جنگ آب در کشور و بالاخص جنوب کشور آغاز شده است که به دنبال آن اکثر استانهای جنوبی نظیر خوزستان و بوشهر که از تعدد نمایندگان و طبیعتآ نفوذ بیشتر در وزارتخانه های مختلف برخوردار هستند با تمام توان برای تاراج منابع آبی کهگیلویه و گچساران دست به دست هم داده اند و در طرف مقابل فقط دو نماینده دلسوز و مقتدر با تمام توان سعی در گرفتن حقابه شهرستانهای کهگیلویه و گچساران از سدهای مارون و کوثر " دارند که مطمئنآ فراز و نشیبهای زیادی را پیش رو خواهند داشت که رسیدن به این خواسته مهم همت و همدلی تک تک مسئولان بومی درون و برون استانی را میطلبد.

3 - آنهایی که از زمین خوردن نماینده کهگیلویه و وعده های خیرخواهانه اش خوشحال میشوند و کوچکترین حرف پیش آمده ای را سریعآ در بوق و کرنا " میکنند این را هم بدانند که مردمان کهگیلویه بزرگ خوب میدانند که سردار هاشمی پور نماینده منتخبشان در چندین و چند جبهه بزرگ از راهسازی و سدسازی ، سیمان و پتروشیمی ، بستر سازی برای کشاورزی و آبرسانی و گازرسانی تا مبحث اشتغال ومبارزه با بیکاری" مجدانه و فعالانه شبانه روز در حال پیگیری وعده ها و امورات حوزه انتخابیه خود میباشد و قطعآ این اعمال و جبهه گیریهای مغرضانه رسانه ای علیه شخص نماینده کاری خداناپسندانه است.

سید مصطفی علیپورنژاد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین