تاریخ انتشار:۲۲:۱۷ - ۲۶ مهر ۱۳۹۵
بعد از ظهر امروز صورت گرفت
عصر دنا: با حضور مسؤولان شهرستان لنده 170 دانش‌آموز دختر سال دوم دبیرستان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در راستای برگزاری اردوی عملی درس آمادگی دفاعی سال دوم دبیرستان و با حضور مسؤولان شهرستان لنده 170 دانش‌آموز دختر شهرستان به اردوی راهیان نور در مناطق جنگی جنوب اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده در حاشیه اعزام راهیان نور گفت: حفظ آمادگی و توان دفاعی در میان نسل جوان و انتقال مفاهیم و روحیه ایثار و شهادت اردوی راهیان نور در سطح کشور برگزار می‌شود.

پاسدار علی محمدی افزود: امروز بیش از گذشته نیاز است که نسل جوان با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدا و ایثارگران و رزمندگان آشنا شوند.

وی با بیان اینکه تبیین فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند درک شرایط زمانی و مکانی بوده که نسل جوان ما با حضور در مناطق جنگی می‌توانند به آن دست یابند، افزود: همه ساله در فواصل زمانی مختلف اردوی راهیان نور ویژه اقشار مختلف جامعه به خصوص جوانان و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزان امروز با اعزام 170 دانش‌آموز دختر سال دوم دبیرستان به مناطق عملیاتی جنوب در دوران دفاع مقدس آغاز گردید.

وی گفت: اردوی راهیان نور دانش‌آموزی در راستای درس آمادگی دفاعی و با همکاری اداره آموزش و پرورش صورت گرفته است.

محمدی یادآور شد: در این اردو 3 روزه راویان با ذکر خاطرات و تشریح عملیات‌ها دستاوردهای دلاورمردان و رزمندگان و شهدا و ایثارگران با بیان شیوا برای دانش‌آموزان ترسیم خواهند کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین