تاریخ انتشار:۰۰:۳۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۵
عصر دنا: فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخورد یک دستگاه سمند با یک کامیون در کیلومتر 46 جاده یاسوج - اصفهان سه کشته بر جای گذاشت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سرهنگ منوچهر سیاهپور یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سه نفر از سرنشینان خودروی سمند«زن و مرد جوان و دختربچه پنج ساله» یک عضو خانواده در ساعت 21.30 دقیقه امشب در صحنه تصادف جان باختند.
وی با اشاره به اینکه این حادثه به دلیل ناشی از انحراف به چپ خودروی سواری سمند بوده، افزود: این تصادف مجروح نداشته است.
رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: جاده یاسوج - اصفهان حادثه خیزترین جاده ارتباطی استان در سال جاری بوده که درمجموع 17 درصد از حوادث رانندگی این استان در این جاده اتفاق افتاده است.
سرهنگ سیاهپور مهمترین عامل وقوع حوادث رانندگی در این استان را در هفته ماه گذشته نیز سرعت و سبقت غیرمجاز، تجاوز و انحراف به چپ اعلام کرد و ادامه داد: 30 درصد تصادفات جاده ای بین ساعت 16 تا 22 شب رخ داده است.
وی تصریح کرد: 35 درصد آمار تصادف های رانندگی مربوط به سرعت غیرمجاز و ناتوانی راننده در کنترل وسایل نقلیه بوده است.
سیاهپور بابیان اینکه خودروهای سواری عامل 69 درصد از تصادفات در این مدت بوده است، افزود: وانت ها عامل 13 درصد و موتورسیکلت ها نیز عامل 9 درصد از تصادفات بودند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین