تاریخ انتشار:۰۶:۴۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۵
عصر دنا: جسد مردی حدودا 30 ساله در ارتفاعات لوداب بویراحمد توسط یک چوپان پیدا شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): بعد از طی مسافتی صعب‌العبور به طول تقریبا هشت کیلومتر و با حضور فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک‌اشتر و بسیجیان تابعه و همچنین چند نفر از اهالی روستاهای گردنگاه و تنگ‌پیواره در محل کشف جسد صحنه‌ای دلخراش و غیرقابل توصیف مشاهده شد.

مشاهدات حاکی از آن است که این جسد حداقل 2 ماه در منطقه خالی از سکنه و سخت گذر کوهستانی در حوالی روستای تنگ‌پیواره لوداب بویراحمد به حال خود رها شده است.

متاسفانه اکثر قسمت‌های بدن توسط وحوش کوهستان خورده شده بود و بقیه جسد نیز به دلیل تجزیه توسط حشرات و گرمای شدید از بین رفته و غیرقابل شناسایی بود. 

در نهایت با انتقال جسد به سردخانه لوداب و سپس یاسوج، برای طی مراحل قانونی و تشخیص هویت تحویل پزشکی قانونی شد.

یکی از مسوولان کهگیلویه و بویراحمد که خواست نامش فاش نشود، گفت: خانواده این فرد که ساکن دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه هستند شناسایی و اقدامات لازم در حال انجام است.

وی افزود: جسد متعلق به مردی است که احتمالا حدود 30 سال سن دارد. جسد این فرد در حاضر در پزشکی قانونی است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین