تاریخ انتشار:۱۰:۳۱ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵
سردار نقدی در یاسوج مطرح کرد
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در کنگره 1800 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سجایای حضرت زینب(س) اظهار کرد: گذشت و فداکاری ابراهیمی حضرت زینب(س) به گونه‌ای است که فرزندان و برادر و برادرزاده‌های خود را برای اسلام روانه قربانگاه کند.

وی با بیان این‌که نمی‌دانیم از کدام فضیلت آن حضرت سخن بگوییم از صبری که صبر ایوب را به دست فراموشی سپرد که همه اقوامش در یک روز جلوی چشم آن حضرت قربانی شدند یا آن صفت حیدری خود که یزید ظالم را سر جای خود می‌نشاند و برای همه تاریخ و ابدیت الگو می‌شود لذا این یک معجزه الهی بوده که در وجود یک زن تبلور یافته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حضرت زینب(س) یک الگو و مکتب برای زن ایرانی و زن نه شرقی و نه غربی است، گفت: 7 هزار زن شهیده ایران اسلامی از حضرت زینب الگو گرفتند و به کرامت دست یافتند.

نقدی با اشاره به کمک‌های آلمان و آمریکا در جنگ تحمیلی علیه ایران بیان کرد: مردم این سرزمین، آلمان را به نام جمهوری شیمیایی می‌شناسد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین