تاریخ انتشار:۱۴:۵۹ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
اطلاعیه عصر دنا در پی قطعی 48 ساعته سایت؛
عصر دنا: سرویس "شهروند خبرنگار" یکی از سرویس های جدید عصر دنا است که شما مخاطبین میتوانید اخبار، تصاویر، فیلم ها، یادداشت ها، پیشنهادات و انتقادات خود را برای ما ارسال نمایید تا پس از بررسی و تایید به نام ارسال کننده در سایت منتشر شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

تیم مدیریتی پایگاه خبری تحلیلی «عصر دنا» در راستای ارتقای کیفت اطلاع رسانی و احترام به مخاطبان خود یه سری تغییرات، سرویس ها و بخش های جدید ایجاد کرده است.

سرویس "شهروند خبرنگار" یکی از سرویس های جدید عصر دنا است که شما مخاطبین میتوانید اخبار، تصاویر، فیلم ها، یادداشت ها، پیشنهادات و انتقادات خود را برای ما ارسال نمایید تا پس از بررسی و تایید به نام ارسال کننده در سایت منتشر شود. 

سرویس "بحث و نظر" از دیگر بخش های جدید سایت عصر دنا است که تحریریه عصر دنا در راستای اظهار نظر و ارتباط دوسویه با مخاطبین راه اندازی کرده است که شما می موضوع بحث و نظر را شما پیشنهاد و در صورت تایید در شورای سیاسیتگذاری سایت درج می شود.

با توجه به تماس ها و پیگیری بسیاری از مخاطبان گرامی «عصر دنا» با مدیریت و تحریریه سایت در خصوص در خصوص مشکلات فنی سایت، لذا شورای سیاستگذاری عصر دنا نظر به احترام مخاطبان خود اقدام به تغییر سرور و شرکت پشتیبانی خود کرد.

شرکت پشتیبانی جدید عصر دنا، شرکت ایرانه سامانه است که محصول بیش از ده سال فعالیت متمرکز و تخصصی در حوزه رسانه های سایبری است و با شناخت دقیق نیازهای عرصه اطلاع رسانی مجازی و وتعامل ده ساله با اصحاب موفق ترین رسانه های کشور بوجود آمده است.

سایت های عصر ایران، تابناک، باشگاه خبرنگاران جوان، مشرق، فرارو، خبرگزاری صداو سیما و دیگر سایت های که جزء موثرترین و پربازدید ترین رسانه های مجازی عرصه اطلاع رسانی کشور هستند از این سامانه و شرکت پشتبانی می شوند.

اکنون نیز پس از گذشت بازه زمانی 48 ساعته و با تلاش شرکتایران سامانه ، این پایگاه خبری تحلیلی بر روی سرور جدید، و در معرض دید مخاطبان عزیز قرار گرفت.

تیم مدیریتی عصر دنا از مخاطبان خود می خواهد که مشکلات و پیشنهادات درباره تغییرات در بخش نظرات همین خبر اعلام شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین