تاریخ انتشار:۱۰:۳۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
در پی آتش‌سوزی انبار لوازم خانگی قلعه‌رئیسی صورت گرفت
عصر دنا: در پی آتش‌سوزی انبار لوازم خانگی قلعه‌رئیسی شهرداری این شهر خالی بودن مخزن آب آتش‌نشانی را شایعه اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

بعد از درج خبر آتش‌سوزی یک انبار بزرگ لوازم خانگی در قلعه رئیسی که 400میلیون تومان خسارت به عمل آورد؛ در آن خبر بر ناهماهنگ بودن ادارات در موقع حوادث اشاره شد یکی از اداراتی که در این حادثه درگیر بود آتش‌نشانی شهرداری قلعه رئیسی بود که صحبت‌های نسبت به مشکلات ماشین آتش‌نشانی قلعه رئیسی در محل حادثه حرف و حدیث‌هایی را به وجود آورد که شهردار و مدیر خدمات شهری قلعه رئیسی نسبت به این صحبت‌ها واکنش نشان دادند.

علی کرمی عصر امروز در جمع خبرنگاران در محل شهرداری قلعه رئیسی در خصوص این حادثه اظهار داشت: در پی تماسی رأس ساعت 21:35 روز 17 شهریور ماه مبنی بر آتش سوزی در خیابان معلم و کنار مسجد امام سجاد(ع) گروه عملیات آتش‌نشانی شهرداری در کمتر از 10 دقیقه به محل رسیدند.

مدیر خدمات شهری قلعه رئیسی بیان کرد: گروه عملیات اقدام به اطفاء نموده که به علت شدت آتش‌سوزی و حجم آتش از آتش‌نشانی‌های دیشموک و دهدشت درخواست همکاری نمودیم.

وی افزود: خودروی آتش‌نشانی دیشموک پس از 30 دقیقه و خودروی دهدشت پس از یک ساعت و 40 دقیقه به محل حادثه رسیدند.

کرمی با بیان اینکه تا لحظه خدمات رسانی از یک دستگاه آب‌پاش هم استفاده می‌شد تصریح کرد: حجم آتش‌سوزی به حدی بود که ماشین آتش‌نشانی قلعه رئیسی بیش از 4 بار و تانکر آب‌پاش 2 بار، خودروی دیشموک 3 بار، و آتش‌نشانی دهدشت یک بار اقدام به بارگیری آب کردند و بیش از 10 کپسول اطفاء حریق نسبت به خاموش نمودن آتش اقدام می‌کردند.

مدیر خدمات شهری قلعه رئیسی یادآور شد: پس از 4ساعت تلاش پرسنل آتش نشانی و مردم خاموش شده است.

وی با بیان اینکه علت این حادثه همچنان مشخص نیست و تلفات جانی نداشت اضافه کرد: بازاریان و کسبه و اصولا عموم مردم باید نکات ایمنی خصوص انبارداری را رعایت کنند تا شاهد همچین خساراتی نباشیم.

کرمی در خصوص حضور مردم در محل اتفاقات خواستار شد: در خصوص همکاری مردم در اتفاقات بسیار تشکر و تقدیر می کنیم ولی تجمع نمودن جلوی خودرو و شلوغ کردن مکان از انجام وظیفه آتش‌نشانان جلوگیری می شود.

وی از آتش‌نشانان دیشموک و دهدشت در این حادثه تشکر کرد.

مدیر خدمات شهری قلعه‌رئیسی در پایان از رسانه و مردم خواست تا در بروز اتفاقات نسبت به اخبار کذب و غیرواقعی جلوگیری شود.

گفتنی است؛ در پی این آتش‌سوزی صحبت های نسبت به اینکه مخزن آب آتش‌نشانی قلعه رئیسی در 3 دقیقه آب داشت و فورا خالی شد که شهرداری قلعه‌رئیسی این ادعا را کذب دانست.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین