تاریخ انتشار:۱۰:۰۹ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده:
عصر دنا: نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از تصویب گازرسانی به دو بخش سرآسیاب و ممبی در شهرستان بهمئی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عدل هاشمی پور در جمع خبرنگاران افزود: در سفری که به همراه مدیر عامل شرکت گاز استان و برخی از مسئولان به بخش های ممبی و سرآسیاب در شهرستان بهمئی داشتم از نزدیک مشکلات و در خواست های مردم این دو بخش را بررسی کردم .

وی از تصویب گازرسانی به این دو بخش در شرکت ملی گاز ایران خبر داد و بیان کرد: با تاسیس ایستگاه های سی ان جی مردم این دو بخش و روستاهای همجوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاپایان سالجاری کار مطالعات، مهندسی و طراحی این طرح گازرسانی انجام می شود گفت: بر اساس برنامه زمانبندی شده گازرسانی به دو بخش سر آسیاب و ممبی تا پایان سال آینده  تکمیل و مردم این دو بخش از نعمت گاز برخوردار می شوند.

هاشمی پور به منابع تامین اعتبار این طرح گازرسانی اشاره و اضافه کرد: مشکلی از بابت هزینه های این طرح گازرسانی وجود ندارد و اعتبارات مورد نیاز نیز از محل شرکت گاز ملی ایران و شرکت نفت تامین می شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.