تاریخ انتشار:۱۰:۰۸ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
عصر دنا: استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پیامی درخشش ورزشکار هم استانی و کسب نخستین مدال کاروان پارالمپیک ایران را تبریک گفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به نقل از روابط عمومی استانداری در پیام سیدموسی خادمی خطاب به سامان پاکباز ورزشکار غیور کهگیلویه وبویراحمدی آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای پاکباز

پارالمپیک آوردگاه انسانهای مقاوم و با اراده ای است که هر چند به لحاظ جسمی دچار نقص هستند اما روح بلند، اعتماد به نفس،صلابت و همتشان به سان دنای استوار محکم و رفیع و ایستادگی در برابر ناملایمات از خصایص برجسته این اسوه های ایمان است.

اینجانب این موفقیت ،پیروزی و کسب مدال نقره شما در مسابقات جهانی پارالمپیک 2016 ریو در ماده پرتاب چکش را به مردم استان،خانواده صبورتان و همچنین جامعه ورزشی استان تبریک و تهنیت عرض میکنم و توفیق روز افزون و ایستادن بر  سکوی افتخار در عرصه های ملی و بین المللی را برای شما و دیگر جوانان مستعد این استان دلاورخیز و غیور،از ایزد منان خواستارم.

به گزارش ایسنا از ریو، سامان پاکباز موفق به کسب مدال نقره در رشته پرتاب وزنه شد تا نخستین مدال آور ایران در پارالمپیک ۲۰۱۶ باشد.

در رقابت پرتاب وزنه مردان کلاس F۱۲ سامان پاکباز از ایران در ورزشگاه المپیک با ۹ ورزشکار دیگر به رقابت پرداخت.

نماینده ایران در پرتاب اول وزنه را ۱۴.۱۵ متر پرتاب کرد، پرتاب دومش خطا شد و در پرتاب سوم رکورد ۱۴.۹۴ متر را به ثبت رساند.

پاکباز در پرتاب چهارم خود مرتکب خطا شد. او در تلاش پنجم وزنه را ۱۵.۲۸ پرتاب کرد و در پرتاب ششم نیز رکورد ۱۵.۹۸ متر را ثبت کرد.

پاکباز با پرتاب آخر خود در رده دوم ایستاد و موفق به کسب مدال نقره شد.

در این رقابت گونزالس لوپز از اسپانیا قهرمان شد.

 

نایب قهرمان مسابقات دوومیدانی کشورمان پس از کسب نخستین مدال کاوران ایران در بازی های پارالمپیک گفت: استرس زیادی داشتم چون در نخستین مسابقه شرکت کردم و همه از من انتظار مدال داشتند.

به گزارش ایسنا از ریو، سامان پاکباز پس از کسب مدال نقره پارالمپیک در رشته پرتاب وزنه اظهار کرد: مسابقه هیجان زیادی داشت و تماشاگران زیادی حضور داشتند. من استرس زیادی داشتم و موفق شدم در پرتاب آخر صاحب مدال نقره شوم.

وی درباره ناراحتی مربی ازبکستان گفت: مربی ازبکستان به دلیل اینکه من عنوان دوم را کسب کردم ناراحت شد. چون شاگرد وی عنوان دوم را داشت. خدا را شکر می کنم که توانستم انتظارات را برآورده کنم.

پاکباز در پایان یادآور شد: من از شهر سی سخت آمده‌ام. دلم برای شهرم تنگ شده و از همه مردمی که برایم دعا کردم تشکر می کنم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین