تاریخ انتشار:۲۳:۵۵ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
سامان پاکباز مدال نقره گرفت
عصر دنا: ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی در روز اول مسابقات پارالمپیک ریو 2016 در رشته دوومیدانی و در ماده پرتاب چکش در جایگاه دوم قرار گرفت و اولین مدال کاروان پارالمپیک ایران را کسب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): امروز و در نخستین روز از مسابقات دوومیدانی پارالمپیک 2016 ریو، سامان پاکباز از کشورمان در رقابت‌های پرتاب وزنه کلاس F12 به مصاف حریفان خود رفت.
پاکباز در پرتاب اول خود وزنه را به میزان 14.15 متر پرتاب کرد، پرتاب دوم او خطا بود و در پرتاب سوم نیز رکورد 14.94 را ثبت کرد. ملی‌پوش کشورمان در پرتاب چهارم خود دچار خطا شد، پرتاب پنجم او به میزان 15.28 به ثبت رسید و در پرتاب ششم نیز رکورد 15.98 متر را به ثبت رساند و با این رکورد به مدال نقره دست یافت.

به این ترتیب سامان پاکباز نخستین مدال‌آور کاروان ورزشی کشورمان در پانزدهمین دوره پارالمپیک 2016 ریو لقب گرفت.
در این ماده گونزالس لوپز از اسپانیا به مدال طلا دست یافت.
همچنین یونس سیفی‌پور نماینده کشورمان در مسابقات پرتاب وزنه کلاس F32 بود که با ثبت رکورد 8 متر و 40 سانتی‌متر در جایگاه پنجم قرار گرفت.
در این ماده، 2 پرتابگر یونانی اول و دوم شدند و ورزشکاری از الجزایر نیز بر سکوی سوم ایستاد.

سامان پاکباز در یکی از شهرهای کهکیلویه و بویراحمد به اسم سی سخت زندگی می کند و سخت را باید از کلمه سی سخت برای سامان به کار برد چراکه سخت تلاش کرد و زحمت کشید.


ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
لیکک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
باعث افتخار شده.دمش گرم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین