کد خبر: ۶۷۲
تاریخ انتشار:۰۹:۳۰ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵
عصر دنا: یک دختر بیمار سرطانی که برای ازدواج با کسی که دوستش داشت، ۲۴ ساعت از آسایشگاه بیمارستان مرخصی گرفته بود، در مبارزه‌ای مداوم توانست با عشق به زندگی، بر علائم بیماری غلبه کند و غدد سرطانی را شکست دهد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

«کتی چاپمن-کینگ»، ۲۸ ساله که طی معاینات پزشکی مشخص شده بود دچار نوعی نادر از سرطان گلوست، ناچار شد تا زمان عروسی خود تحت مراقبت در بیمارستان قرار گیرد.

به نقل از رئالیتی ورلد، کتی در حال مبارزه با سرطان بود که برای شرکت در مراسم ازدواجش، ۲۴ ساعت به طور موقت مرخص شد. خبر ابتلا به سرطان هنگامی به او گفته شده بود که بیشتر کارهایش را برای ازدواج انجام داده بود و فکر لغو مراسم در کنار بیماری، ذهنش را دچار تشویشی بسیار کرده بود.


هفت سال پیش پدر کتی به دلیل ابتلا به بیماری سرطان مری مرده بود و پزشکان در آزمایش‌های دخترش نیز علائم مشابهی تشخیص داده بودند.


کتی در این زمینه گفت: پس از آن‌که معلوم شد به سرطان مبتلا هستم زندگی‌ام ناگهان در سراشیبی عجیب افتاد. از پزشکان خواستم تا روند شیمی‌درمانی را به پس از ازدواجم موکول کنند و البته باید تعداد زیادی آزمایش را نیز قبل از شروع به درمان پشت سر می‌گذاشتم اما با این درخواست موافقت نشد.


او اضافه کرد: سرطان از غدد لنفاوی من شروع به پیشرفت کرده بود و چاره‌ای جز رفتن به قرنطینه و فکر کردن به آن نداشتم. مدام بیمار بودم و پرستاران با من رفتاری بسیار فوق‌العاده داشتند. اولین روزی که به آنجا رفتم بشدت ترسیده بودم اما زنی دوست‌داشتنی کنارم نشست و تمام روز دستم را در دستش گرفت.


قبل از این‌که کتی و شریک زندگی‌اش الکس، شبی را در هتل هیث‌امپریال بگذرانند، شیمی‌درمانی او آغاز شده بود و پزشکان مجبور شده بودند برای حفظ زندگی وی نیمی از معده‌اش را نیز خارج کنند: متخصصان مرا مطمئن کردند که قادر به ازدواجم. آنها حتی در روز عروسی کسی را همراهم فرستادند تا کمکم کند و کارهایی چون تزریق دارو را انجام دهد. آنها فرشتگان نگهبان من بودند.


او صبح روز بعد، پس از شرکت در مراسم ازدواجش به آسایشگاه بیمارستان بازگشت ولی عشق به زندگی در ذهن و دلش چنان شعله‌ور شده بود که توانست سرطان را شکست دهد. آزمایش سی‌تی‌اسکن پزشکان نهایتاً نشان داد که بیماری کتی برطرف شده است و هیچ نشانی از علائم سرطان در او نیست. کتی که توانسته بود با نیروی عشق بر این بیماری غلبه کند، از پرستاران و کارکنانی که در این راه بسیار کمکش کرده بودند تشکر کرده است. (سلامت آنلاین/ ترجمه: زری حسین‌زاده)

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.