کد خبر: ۶۰۲
تاریخ انتشار:۱۳:۰۷ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵
مشاور وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد
عصر دنا: مشاور وزیر آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین پوشش تحصیلی در دوره ابتدایی را 99 درصد عنوان کرد و گفت: 13/5 میلیون دانش‌آموزان در سطح کشور داریم که در 107 هزار مدرسه مشغول به تحصیل هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رضا مددی مشاور وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در جشن بازگشایی مدارس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای سند تحول بنیادین اظهار کرد: سند تحول بنیادین 4 سال بوده و در آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین تصریح کرد: تمامی برنامه‌های معاونت‌های آموزش و پرورش و دفاتر آن بر اساس سند تحول تنظیم شده و برای سال جاری بیش از 160 برنامه در قالب حوزه‌های مختلف برای اجرایی کردن سند تحول پیش‌بینی شده است.

مددی با تاکید بر اینکه سند تحول بنیادین یکی از ماموریت‌های اساسی و راهبردی نظام و دولت است، گفت: برنامه ششم را برپایه این سند پایه‌ریزی کردیم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین در بخش پایانی سخنان خود به پوشش تحصیلی در سطح کشور و تعداد دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: 13/5 میلیون دانش‌آموزان در سطح کشور داریم که در 107 هزار مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

وی اذعان کرد: 99 درصد پوشش تحصیلی در دوره ابتدایی و بالای 90 درصد در دیگر حوزه‌ها مشغول به تحصیل هستند.

هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تعداد دانش‌آموزان استان را 148 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف عنوان کرد و گفت: این تعداد دانش‌آموز در دو هزار و 870 مدرسه در 13منطقه آموزشی مشغول به تحصیل شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: هشت هزار و 442 نفر از این تعداد دانش‌آموز در مهدهای کودک، 9 هزار و 482 نفر در مدارس ابتدایی غیردولتی، سه هزار و 916 نفر در مراکز و مدارس از راه دور و 2 هزار و 606 نفر در مدارس غیرانتفاعی در دوره متوسطه تحصیل می‌کنند.

منبع: فارس

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.