کد خبر: ۵۵۸
تاریخ انتشار:۱۲:۴۵ - ۰۲ مهر ۱۳۹۵
عصر دنا: سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حمله نیروهای ائتلاف تحت رهبری عربستان به منطقه‌ای در استان الحدیده یمن را محکوم کرد و گفت: وزارت امور خارجه: بی‌تفاوتی مجامع بین‌المللی رژیم سعودی را گستاخ‌تر کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله ائتلاف تحت رهبری عربستان به منطقه ای در استان الحدیده یمن که به کشته و مجروح شدن دهها شهروند غیرنظامی منجر شد را به شدت محکوم و با خانواده قربانیان ابراز همدردی کرد.

وی یادآور شد: متاسفانه بی‌تفاوتی کشورها و مجامع بین المللی و تداوم فروش انواع تسلیحات و تجهیزات نظامی به عربستان، این رژیم را در تشدید حملات خود به مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن گستاخ‌تر کرده تا به تجاوزگری‌های خود بی‌وقفه ادامه دهد.

قاسمی تاکید کرد: سکوت معنادار  برخی کشورهای غربی در قبال کشتار بیگناهان و تداوم فروش تسلیحات مخرب  نظامی به عربستان، بی‌شک  روز به روز آنان را نزد افکار عمومی جهانیان منفور تر و شریک جرم این رژیم کودک کش قلمداد خواهد کرد.

 
منبع: تسنیم
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین