تاریخ انتشار:۲۳:۱۹ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
معاون گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت 16 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

صبح امروز با حضور مدیران دفاتر خدمات مسافرتی استان انتخابات هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی در سالن جلسات اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برگزار و اعضا برای مدت 3 سال انتخاب شدند. 

الماس قبادی در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد در زمینه گردشگری اظهار کرد: اداره‌کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همه تلاش خود را در این زمینه به‌کار گرفته است.

 معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان افزود: جذب گردشگر از اولویت‌های مهم اداره‌کل گردشگری استان است.

وی تصریح کرد: زیرساخت‌های گردشگری برای حضور مسافران و گردشگران در استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم است.

قبادی از فعالیت 16 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این دفاتر می‌توانند زمینه حضور گردشگران را در استان فراهم کنند.

وی بیان کرد: دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی به عنوان واسطه بین تورگردان‌ها یا شرکت‌های حمل و نقل و هتل‌ها و گردشگران عمل می‌کنند و نقش مهمی در جذب گردشگران دارند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین