تاریخ انتشار:۲۳:۱۶ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
مسؤول هیأت بوکس گچساران خبر داد
عصر دنا: مسؤول هیأت بوکس شهرستان گچساران از دعوت مشت‌زن نوجوان تیم نفت و گاز این شهرستان به تیم ملی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): شهریار دانشفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: یکی از رشته‌های ورزشی که در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران طرفداران زیادی دارد رشته بوکس است.

مسؤول هیأت بوکس شهرستان گچساران بیان کرد: استعدادهای خوبی برای پیشرفت در این رشته ورزشی داریم که اگر از آن‌ها به درستی و به خوبی استفاده شود قادر به موفقیت در سطح ملی و در مسابقات کشوری هستند.

وی هیأت‌های ورزشی در شهرستان گچساران با تأکید بر این که رمز موفقیت در هر رشته ورزشی به توجه و کار روی پایه‌ها برمی‌گردد، تصریح کرد: باید کار روی پایه‌ها را در تمام رشته‌های ورزشی از جمله بوکس انجام دهیم تا بتوانیم در آینده در کشور قهرمانان خوبی را تحویل جامعه ورزشی دهیم.

رئیس هیأت بوکس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه منابع و اعتبارات در سال‌های اخیر جوابگوی مشکلات ورزش نیست، افزود: اولین مشکلی که هیأت‌های ورزشی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند مشکل اعتبارات برای هزینه در ورزش است.

دانشفر تصریح کرد: وقتی اعتبارات برای ورزش نباشد قادر به برگزاری اردوها و مسابقات نیستیم، بدین منظور پای ورزش می‌لنگد.

وی بیان کرد: همچنین بدون اعتبارات نمی‌‌توان فضاهای مناسب رشته‌های ورزشی را تأمین کرد و اگر فضای کافی و اختصاصی وجود داشته باشد برنامه‌های هیأت‌های ورزشی بهتر و منظم‌تر خواهد شد.

دانشفر در ادامه به یکی از موفقیت‌های اخیر بوکس این شهرستان اشاره کرد و گفت: مهزیار معصومی بوکسور نوجوانان و آینده‌دار تیم بوکس نفت و گاز گچساران با تشخیص کمیته فنی به تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شد.

وی تصریح کرد: معصومی در مسابقات قهرمانی نوجوانان ایران انتخابی تیم ملی که در استان مازندران برگزار شد توسط نظر کمیته فنی مسابقات را جلب کند و به اردوی تیم ملی نوجوانان بوکس ایران دعوت شود.

دانشفر اظهار داشت: تمرینات تیم ملی نوجوانان بوکس ایران از 15 شهریور در تهران زیر نظر کادر فنی تیم ملی آغاز می‌شود.

بر اساس این گزارش، مهزیار معصومی متولد سال 79 در گچساران و فعالیت ورزشی خود را از دو سال پیش در باشگاه نفت و گاز گچساران آغاز کرده است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
لیکک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
حالا نمیشد ی عکس از این مشت زن قهرمان هم استانی میزاشتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.