تاریخ انتشار:۲۲:۳۶ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از حضور دو داور هم‌استانی در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

جهانبخش ایزدپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ورزشکاران ما تاکنون در همه رشته‌ها به خوبی درخشیده و برای استان افتخار‌آفرینی کرده اند.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تلاش‌های انجام شده جهت توسعه ورزش استان طی دو سه سال اخیر، افزود: با اقدامات انجام شده توانستیم ورزش استان را توسعه داده و در کشور حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی نه تنها ورزشکاران بلکه مربیان و داوران هم استانی را نیز دارای توانمندی‌های بالا عنوان کرد و گفت: برخی بازی‌های ملی با حضور داورانی از استان ما انجام می گیرد.

این مسوول، روح اله شریفی، پژمان قنبرزاده، محمد راهی و حمیدرضا افشون را از جمله داوران توانمند استان بیان کرد و گفت: حضور این داوران در قضاوت بازی‌های مختلف منطقه‌ای و ملی نشاندهنده قدرت بالای ورزش استان ما است.

ایزدپور در ادامه با اشاره به برگزاری لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، گفت: دو داور از استان ما در این لیگ حضور داشته و بازی‌ها را قضاوت خواهند کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: محمد راهی و حمیدرضا افشون، دو داور هم استانی در کنار سید مهدی سید علی از تهران دیدار تیم‌های خیبر خرم آباد و ایرانجوان بوشهر را قضاوت خواهند کرد.

وی یادآور شد: از هفته هشتم دور رفت مسابقات فوتبال دسته یکم باشگاه‌های کشور، روز جمعه، دوم مهر ماه سال جاری تیم خیبر خرم آباد میزبان تیم اینجوان بوشهر خواهد بود.

این مسوول با بیان اینکه حضور دو داور هم‌‌استانی در کنار دور اول این بازی افتخاری برای ورزش استان است، گفت: حسین زمانی از قم نیز به عنوان داور چهارم در این بازی حضور دارد.

ایزدپور ضمن آرزوی موفقیت برای این دو داور هم‌استانی، بر حمایت و توجه به ورزش استان توسط مسئولین استانی و ورزشی تاکید کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین