کد خبر: ۴۹۹
تاریخ انتشار:۱۱:۴۵ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان از مشترکین انشعابات حانگی، تجاری و مسکونی 96 میلیارد تومان است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

داوود راهزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، در خصوص مطالبات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از مشترکین اظهار کرد: مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان از مشترکین انشعابات تجاری، خانگی، صنعتی و... 96 میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد خواستار پرداخت مطالبات این شرکت شد و افزود: پرداخت به موقع مطالبات این شرکت موجب ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر می‌شود؛ بنابراین انتظار می‌رود مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان پرداخت شود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این شرکت برای توسعه خدمات گفت: بردن خدمات به نقاط محروم و دور دست یکی از اولویت‌های شرکت توزیع نیروی برق است تا بتوانیم به محرومان و مستضعفان در این نقاط محروم خدمات ارائه کنیم که تاکنون هم اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

راهزادی با اشاره به اینکه سیاست دولت توجه ویژه به مناطق محروم و دور دست برای ارائه خدمات است، افزود: 36 نیروگاه خورشیدی در آینده نزدیک به مناطق صعب‌العبور و روستائیان تعلق می‌گیرد تا روستاهای دور دست استان از نعمت برق برخوردار شوند.

منبع: فارس


ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.