کد خبر: ۴۹۸
تاریخ انتشار:۱۱:۴۴ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد 83 فضای تحصیلی استیجاری دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

هادی زارع‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک روز شکوفه‌ها و همچنین جوانه‌ها به همه دانش‌آموزان و اولیا در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: باید اولیا به ما برای کمک به سال تحصیلی با کیفیت و پربار کمک کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اولیا می‌توانند با همکاری در زمینه‌های مختلف از جمله در حوزه آموزشی و تربیتی معلمان و فرهنگیان را برای پرورش نسل آینده یاور و کمک‌کار باشند.

وی با بیان بخشی از مشکلات آموزش و پرورش گفت: از نظر تجهیزات مشکلاتی داریم که رئیس سازمان نوسازی کشور قول همکاری برای رفع این مشکلات را داده است.

این مسؤول افزود: یکی دیگر از مشکلات ما به فضاهای آموزشی برمی‌گردد که بر این اساس در حال حاضر تعداد 83 فضای استیجاری آموزشی در استان داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مشکلات خود را در ستاد پروژه مهر استان مورد بررسی قرار داده‌ایم و در کمیته‌های پنج‌گانه تا آن جا که توانسته‌ایم این مشکلات را بررسی و پی‌گیری کرده و به رفع آن‌ها مبادرت کرده‌ایم.

وی از آمادگی تعداد دو هزار و 870 مدرسه در استان با تعداد 8 هزار و 880 کلاس درس برای پذیرایی از 147 هزار دانش‌آموز خبر داد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.