کد خبر: ۴۹۶
تاریخ انتشار:۱۱:۴۱ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که امروز جانفشانی بسیجیانی همچون سردار سلیمانی لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد، گفت: شنیدن نام سردار سلیمانی کابوسی برای آمریکاست.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی صبح امروز در آیین آغازین هفته دفاع مقدس در میدان عدل یاسوج که با حضور نیروهای نظامی و انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک این هفته به همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: همه نیروهای نظامی و انتظامی سرباز ولایت هستند و علی زمان را تنها نخواهند گذاشت.

رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگاه پشت سر ولایت هستیم دشمن هیچ آسیبی به ما وارد نمی‌کند.

این مسؤول ارشد قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این استان تعداد یک هزار و 880 شهید سرافراز دارد که امنیت و اقتدار ما به واسطه جانفشانی این شهدا است.
مزارعی گفت: امروز حب ولایت و ائمه اطهار و حب همه بزرگان اسلام در این است که چه میزان به رهبری نظام اعتقاد داریم و لذا توصیه این است که هیچ‌گاه از زیر چتر ولایت خارج نشویم.
وی با بیان این‌که ضرورت ولایت‌مداری از هر ضرورتی بالاتر است، گفت: ولایت محور بقای کشور ما و محور امنیت است که با ولایتمداری خود باید دشمن را مایوس و ناامید کنیم.

مزارعی در ادامه اظهارات خود با بیان این که نیروی انتظامی و سپاه و ارتش مقتدر جمهوری اسلامی و همه نیروهای نظامی و انتظامی سربازان ولایت هستند در دهه ولایت با امیرمومنان علی سوگند یاد کرده‌اند که امیر زمان خود را تنها نگذارند.

 

وی تصریح کرد: آمریکا و هم‌پیمانانش بدانند تا حلقه اتصال میان مردم و ولی‌فقیه وجود دارد و نیروهای نظامی و انتظامی امنیت جامعه را تأمین می‌کنند هرگز قدرت نفوذ به کشور را نخواهند داشت.

مزارعی بیان کرد: امروز جانفشانی بسیجیانی همچون سردار سلیمانی لرزه بر اندام دشمنان به خصوص آمریکا می‌اندازد و آمریکا از بردن حتی نام این سردار بسیجی به خود می‌لرزد.

رئیس‌کل دادگستری استان گفت: اگر دانشگاه و مراکز علمی ما در یک بستر امن و آرام حرکت می‌کنند همه مرهون جانفشانی‌های شهیدان است.

منبع: فارس

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.