کد خبر: ۴۶۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۱۵:۲۸ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۵
عصر دنا: اين كه درد بي كاري و شغل مناسب فقط براي استان بوشهر مي باشد حرف به جايي نيست و همانطور كه در امارهاي رسمي اعلام شده درصد بيكاري در استان كهگيلويه و بويراحمد بالاترين نرخ را دارد و اگر جوانان استان بوشهر قاچاق مي كنند...
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): در خصوص نامه ارسالي تعدادي از برادران بسيجي استان بوشهر به سايتهاي خبري استان بوشهر و كهگيلويه و بويراحمد نكاتي را به اختصار عرض مي كنم.

اگر بين دو نماينده استان بوشهر و كهگيلويه و بويراحمد اختلافي بوجود امد و گلايه اي رد و بدل شد آيا سزاور نيست كه به جاي اينكه در جهت رفع كدورتها و يا اختلافات برخيزيم ، گروهي به طرفداري اين و يا اون نماينده نامه نگاري و شايع پراكني و تهمت والقاب ناشايست و ... بزنيم؟؟؟

برادران عزيز كه اين نامه را از طرف بسيجيان نوشتيد آيا مي دانيد بسيج چه كلمه مقدسي مي باشد و همدلي و صفا و صميميت دعوت به برادري و دوري از خشم و دعوا و ... از خصوصيات بيسجيان مي باشد آيا فكر نمي كنيد با اين نامه حتي به كلمه مقدس بيسج توهين كرده ايد؟

من نامه آقاي تاجگردون را خواندم و چيزي به عنوان تهديد از اين نامه برداشت نكردم و اگر از جانب موكلانش حرف زده و مطلبي را بيان كرده حتما از آقاي تاجگردون خواسته و يا تهديدي از طرف موكلانش بوده كه آقاي تاجگردون خواسته قبل از اينكه به جاهاي بدتري برسد به اطلاع آقاي خدري رسانيده تا چاره انديشي گردد.

برادران عزيزي كه اين نامه را نوشته ايد، ايا مي دانيد چند درصد از مردم گچساران اصالتا بوشهري هستند و يا چند درصد از نيروهاي شركت نفت و ساير ادرات گچساران بوشهري هستند و بر عكس؟ كه با اين نامه شما، چه دردسرهايي براي نيروهاي شاغل استان بوشهر در كهگيلويه و بويراحمد و همچنين نيروهاي شاغل استان كهگيلويه و بويراحمد در بوشهر بوجود خواهد امد؟

چه بهتر بود كه قبل از اينكه اين نامه و اعلاميه نوشته و در سايتهاي مورد نظر درج گردد نسبت به عواقب آن نيز كمي تامل مي شد تا شايد از ادامه اختلافات اينده پرهيز مي گرديد . همانطور كه شما به طرفداري از آقاي خدري بر عليه اقاي تاجگردون نامه نوشتيد و ايشان را متهم به حركات پوپولویستی و تحريك آميز كرديد چند روز ديگر هم مطمئنا گروهي از استان كهگيلويه و بويراحمد نامه اي با مضامين زير براي شما خواهند نوشت و در سايتهاي خبري انتشار خواهند داد كه باعث مي شود اين نامه ها و اعلاميه ها ادامه پيدا كرده و منجر به اختلافات شديدتري خواهد گرديد.

در نامه آمده (مهر از راه رسیده است و کلاس اولی های امسال هم مانند کلاس اولی های هر سال با شور و هیجان خاصی بر سر کلاس حاضر می شوند اما آنان تفاوتی با کلاس اولی های سال قبل دارند! آنان به جای ( بابا آب داد ) باید یاد بگیرند بنویسند آقای تاجگردون آب نداد)

در جواب : بابا نان ندارد و اقاي خدري نان نداد را هم مي تواند به جاي بند بالا استفاده كرد كه مي تواند تركيبي به اين عنوان داشت (( بايد اب و نان با هم باشد و نمي شود اب باشد ولي نان نباشد )).

در نامه امده (همانطور که شما مردم شریف هم استانی آگاهید، درد بیکاری و عدم داشتن شغلی مناسب برای جوانان این استان تبدیل به دردی بدخیم در پیکره این استان شده است تا آنجا که جوانان بندری مجبور به پا نهادن در راه کج قاچاق شده و کم ندیده ایم اعلامیه فوت جوانانی که در ماشین های حمل بار، خانواده های خود را داغدار کرده اند و البته آنانی هم که پا در این راه نگذاشته اند، انتخاب هایی بهتر از حمالی در گمرک و دستفروشی را پیش روی خود ندیده اند.

کم نداریم جوانان تحصیل کرده ای که رویای رسیدن به شغلی مناسب را در داشتن یک ماشین پراید و مسافر کشی خلاصه می کنند. در چنین شرایطی منطقی به نظر می رسد که اگر موقعیت شغلی مناسبی همچون مناطق نفتی و گازی پارس جنوبی در استان به وجود آید، اولویت با جوانان بیکار و محروم این استان است و پس از بکارگیری نیروی بومی در این مناطق بدیهی است که راه برای ورود نیروی کار از استان های همجوار نیز هموار است.)

اين كه درد بي كاري و شغل مناسب فقط براي استان بوشهر مي باشد حرف به جايي نيست و همانطور كه در امارهاي رسمي اعلام شده درصد بيكاري در استان كهگيلويه و بويراحمد بالاترين نرخ را دارد و اگر جوانان استان بوشهر قاچاق مي كنند و كارهاي ديگر .... آيا فكر كرده ايد كه بچه هاي استان كهگيلويه و بويراحمد حتي قاچاق هم نمي توانند بكنند؟

منظور از الويت شما جهت استخدام در پارس جنوبي يعني اگر تمامي نيروهاي بوشهر استخدام شدند و چيزي باقي ماند از استانهاي همجوار استفاده گردد كه پس بايد اين حرف را در مقابل گفت كه اب سد كوثر نيز يا الويت استان كهگيلويه و بويراحمد و بعد استانهاي همجوار درالويت هاي بعدي قرار بگيرند .

در نامه امده (اما این منطق ظاهرا به مذاق تاجگردون نماینده مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خوش نیامده و در نامه ای تحریک آمیز و تفرقه طلبانه تهدید کرده است که اگر ممانعتی در بکارگیری نیروی کار از استان کهگیلویه و بویر احمد صورت بگیرد، آب سد کوثر و چم شیر بر مردم بوشهر قطع خواهد شد! گویی آقای تاجگردون، آب برگردون شده اند )
منطق اقاي تاجگردون منطق موكلان ايشان مي باشد و جناب تاجگردون به هيچ عنوان كاري غير از اينكه موكلانش ازش بخواهند انجام نمي دهد و نخواهد داد و اينكه نمي شود كه حساب شما حساب باشد و حساب مردم كهگيلويه و بويراحمد بيت المال به حساب بيايد .

در نامه امده (آقای تاجگردون باید بداند که آب ارث پدری ایشان نیست که بخواهد آن را از استان بوشهر برگرداند و همچنین مردمان شریف گچساران و باشت سربازان او نیستند که هر گاه دلش خواست تحریکشان کند، همانطور که مردم بوشهر بردگان او نیستند که هر وقت دلش خواست تهدیدشان کند. در کشوری که قانون شاخص هر عملی میباشد چنین نامه پراکنی هایی چه معنایی دارد ؟)

به نظر شما پارس جنوبي ارث پدري اقاي خدري مي باشد كه اعلام نموده فقط از استان بوشهر در عسلويه استخدام شوند و بقيه استانهاي همجوار استخدام نشوند؟؟؟

مردم گچساران سرباز اقاي تاجگردون نيستند واتفاقا اقاي تاجگردون سرباز مردم گچساران هست و هر كاري كه مردم گچساران ازش بخواهند در حد توان انجام خواهد داد.

اينكه نوشتيد قانون ، چه كلمه دلنشين و خوب و با ابهتي . ايا مي دانستيد در يكي از بندهاي استخدام در پارس جنوبي امده است كه جهت استخدام در عسلويه الويت با استانهاي همجوار ( بوشهر – كهگيلويه و بويراحمد و فارس ) مي باشد و نه فقط استان بوشهر

در نامه امده (آقای تاجگردون باید بداند که با چنین نامه هایی و حرکات پوپولویستی نمی تواند خود را دلسوز مردم شریف کهگیلویه و بویر احمد جا بزند؛ اگر ایشان واقعا دلسوز مردمانش است، نگاهی به ظرفیت های شغلی خفته در استانش بیندازد؛ به خصوص صنعت کشاورزی و باغداری در این استان و با کوتاه کردن دست دلالان از این صنعت آبادانی را برای استانش به ارمغان آورد.

آقای تاجگردون یا آب برگردون باید بداند مردمان بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد از دیر باز روابط برادرانه و مسالمت آمیزی با هم داشته و با صلح و آرامش در کنار هم زندگی کرده اند و اگر اختلافی هم باشد با مراجعه به قانون و گفتگو قابل حل است و با چنین نامه هایی نمی توان وحدت این دو استان را بر هم زد.)

يعني اقاي خدري فقط مي تواند دلسوز استان بوشهر باشد ؟؟؟ ايا ظرفيتهاي شغلي خفته در بوشهر چندين برابر استان كهگيلويه و بويراحمد نيست؟؟؟ ايا اقاي خدري نمي تواند ظرفيت شغلي جديدي با داشتن چندين بندر و كشتيراني و پتروشيمي و انرژي اتمي و ... ايجاد كند؟؟؟ايا نمي شد مثل سابق و قبل از انتخاب اقاي خدري به عنوان نماينده بوشهر در مجلس رفتار كرد؟؟؟

در نامه امده ( در پایان امیدواریم خواص جامعه ما قبل از هر گونه اقدام و عملی اندکی صبر و تامل پیشه سازند.)
چرا فقط انتظار داريد فقط طرف مقابل صبر و تامل پيشه كند و شما چهارنعل بتازيد ؟؟؟ چرا شما از اسم بسيج كه يكي از اركان اصلي اعتقادات مردم ايران مي باشد استفاده كرده و پاي اين نهاد انقلابي را وسط كشيديد؟؟؟

---------
عصر دنا: انتشار یادداشت ها، مطالب خبری و تحلیلی دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و مخاطبان و مسئولان مذکور می توانند جوابیه و نقد خود را برای درج به این پایگاه خبری ارسال کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
محروم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
نامه تشکلهای دانشجویی را مطالعه کردم معدم به درد اومد یک قرص نولپازاخوردم به خودم فکرکردم چیزی بنویسم حداقل آروم بشم ننگ است ازکلمه مقدس بسیجی برای اهداف خود استفاده کرد اونهم تفرقه انداختن داعش چه میکنه تفرقه بین مسلمانان راه انداخته شماها به اسم بسیجی چه کردید اونهم بپوسند دانشجو آیا درشان دانشجوی فرهیخته ایرانی آینه کسی که این ننگ نامه رابه تحریردراوردی بدان آقای تاجگردون فردی ملی یست وای نده کشور رامی بیند کوته بین نیست شک نکنیداگرنماینده شما مثل تاجگردون متفکر دلسوز آگاه بودند همه پیشرفت خوبی داشتیم این کمپین ضدتاجگردون دربین نماینده ها تازگی ندارد میدانن اگرفردی مثل تاجگردون باشد مردمان منطقه خودشان برایشان دردسردرست می کنند که چرا فلان نماینده فلان شهر این کارارومیکنه شما نمی توانید امثال خرید دارن مردم دلفریب میدن اما آقای خدری مردم ازشما خیلی جلوتراست ادب تربیت چیز خوبیه فکرکنم ایناراریختید بقول خودتون تودیریا
جوان بیکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
عصر دنا شده عصر گچساران....
دبیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
عصر دنا فقط کارش شده فتنه !!!!!!!!!!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.