تاریخ انتشار:۰۰:۰۷ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۵
مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان خبر داد
عصر دنا: بیستمین جشن ازدواج دانشجویی در کهگیلویه وبویراحمد از 22 شهریورماه آغاز شده و تا 30 مهرماه ادامه خواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت‌الاسلام قاسم مقدم در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به آغاز ثبت نام ازدواج دانشجویی در سطح دانشگاه های استان افزود: ثبت‌نام بیستمین جشن ازدواج دانشجویی در استان از 22 شهریورماه آغاز شده و تا 30 مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص شرایط ثبت‌نام بیان کرد: زوج‌هایی که تاریخ عقدشان از اول مهر1394 تا 30 مهر 1395باشد می‌توانند با مراجعه به سایت www.ezdevaj.nahad.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاههای استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه جاماندگان نوزدهمین جشن ازدواج دانشجویی که تاریخ عقدشان از اول مهر 93 تا  اول مهر 94 باشد نیز می‌توانند در این دوره از ادواج دانشجویی ثبت‌نام کنند، خاطرنشان کرد: این موضوع درصورتی است که باید هنوز یکی از زوجین دانشجو باشد.

حجت الاسلام مقدم به اعزام زوج‌های دانشجو به مشهد در طرح همسفر بهشت اشاره و تصریح کرد: این سفر سه روزه خواهد بود و زوج‌ها سه بسته آموزشی در خصوص معارف پیش و پس از ازدواج دریافت می‌کنند.

وی شعار این امر خیر را ازدواج آسان، به هنگام و آگاهانه دانست و ادامه داد: آمارها نشان می دهد که درصد طلاق در ازدواج های دانشجویی پایین بوده که نشانه نگر حضور خانواده ها در این تصمیم گیری هاست.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاههای استان کهگیلویه وبویراحمد به اعزام 40زوج در سال گذشته به مشهد مقدس اشاره و عنوان کرد: در سال گذشته از تمامی دانشگاههای استان 40زوج در راستای ازدواج های دانشجویی به مقدس مقدس اعزام شدند.

حجت الاسلام مقدم در ادامه به برگزاری کلاسهای حوزه وی در سطح دانشگاه استان خبر داد و گفت: مرحله اولیه این کلاسها از مهرماه سال گذشته اغاز شده و اساتیدحوزه وی از جمله استاد هدایت خواه و حجت الاسلام حسینی صدر مدرسان این کلاسها هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 120نفر در این کلاسها ثبت نام و نام نویسی کرده اند،افزود: در پایان این کلاسها به افراد شرکت کننده مدارک حوزوی ارائه خواهد شد.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاههای استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به برنامه خاص این نهاد برای برپایی مراسمات ماه محروم در این دانشگاه بیان کرد: همزمان با اولین روز ماه محرم  با حضور یکی از مداحان برجسته کشوری مراسم پیشواز این ماه عزیز در این دانشگاه برگزار می شود.

مقدم با بیان اینکه این مراسم به مدت 20 شبانه روز در این دانشگاه برپا خواهدشد، تصریح کرد: از همه دانشگاه ها برای حضور در این مراسم معنوی دعوت به عمل می آید.

وی به دعوت از سخنران مطرح کنگره ملی شهدا و امیران استان در این مراسم اشاره و اضافه کرد: با توجه به اینکه کنگره ملی شهدا و امیران استان همزمان با اولین هفته از ماه محرم الحرام برگزار می شود از سخنران این کنگره برای حضور در این محفل عاشورایی دعوت شده است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین