کد خبر: ۴۱۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۱۸:۴۱ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار:
عصر دنا: معاون توسعه و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بخشنامه لغو طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها در این استان به ادارت و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): عصر دنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعطیلی پنجشنبه‌ها در این استان لغو شد.

به گزارش عصر دنا مجید محنایی ، اظهار داشت: طرح تعطیلی ادارات، دستگاه‌ها و نهادها در روزهای پنجشنبه‌ در استان کهگیلویه و بویراحمد لغو شد.

وی با اشاره به اینکه لغو طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها در استان از هفته آینده سوم مهرماه اجرایی می‌شود، افزود: پنجشنبه این هفته ادارات، دستگاه‌ها و نهادهای استان تعطیل هستند ولی از هفته آینده تعطیل نیست.

معاون توسعه و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بخشنامه لغو طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها در این استان به ادارت و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.

محنایی خاطرنشان کرد: از شنبه هفته آینده سوم مهرماه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 تا 14:30 و روزهای پنجشنبه از ساعت 7 تا 13:30 باز هستند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
دریغ از یه ذره مدیریت . خاک توسر ما با این مدیرا و دست اندرکارامون
فیروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
احسنت بر این کار
چه معنی داره تعطیلی
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
جناب معاون ، جای بسی تاسف داره برا این افکار و بخشنامه های داخلی که ماهانه ابلاغ میکنید ، بابا چ اشکالی داره کارمندهای این استان هم مثل استانهای دیگه باشن، مگه پنج شنبه اداره بودن ها عملکرد مثبتی داره ؟ باور کنید فقط هزینه داره و هییییچ عملکردی نداره
شهروند عادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
سلام .اگه اقای مهندس محنایی بگن تعطیل هست میگین بده و ظلمه .اگه بگن تعطیل نیست میگین چه خبره و ..... حالا ماهم مثل باقی مطیع قانون باشیم درود بر مهندس محنایی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.