کد خبر: ۴۰۹
تاریخ انتشار:۱۶:۴۲ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
مدیرعامل پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس خبر داد
عصر دنا: مدیرعامل شرکت پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس گفت: پتروشیمی دهدشت حداکثر ظرف چهار سال آینده راه‌اندازی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عادل نژادسلیم ظهر امروز در بازدید از پتروشیمی دهدشت با اشاره به بلاتکلیفی 10 ساله این پروژه اظهار داشت: در سال‌های گذشته با توجه به دولتی بودن پتروشیمی، سرنوشت مختلفی برای این پروژه‌ها وجود داشته است.

مدیرعامل پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس اضافه کرد: با واگذاری پتروشیمی‌ها به این شرکت فعالیت بیدبلند 2 که مدت 14 سال گذشته دست به دست می‌چرخید و نتیجه‌ای نداشت آغاز شد.

نژادسلیم تصریح کرد: خوراک پتروشیمی گچساران از بید بلند و خوراک دهدشت از گچساران تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه‌های زنجیره‌ای بیدبلند و گچساران در حال حاضر فعال هستند، گفت: با راه‌اندازی این پروژه‌ها پتروشیمی دهدشت وارد مدار خواهد شد.

نژادسلیم از صبر و حوصله مردم کهگیلویه در راه‌اندازی پتروشیمی تقدیر کرد و افزود: نماینده فعال این حوزه در مجلس با تعامل خوبی که با هلدینگ خلیج فارس و وزارت نفت دارد، به تعهد و قول‌های خود وفا می‌کند.

وی ضمن عذرخواهی از مردم شهرستان به خاطر دوران 10 ساله انتظار برای این پروژه تصریح کرد: امیدوارم پتروشیمی عاقبت خوشی را داشته باشد.

نژادسلیم منطقه کهگیلویه را نیازمند توسعه دانست و گفت: با کمک نماینده مردم شهرستان در مجلس تصمیم‌های استراتژیک در رسیدن به توسعه گرفته می‌شود.

نژادسلیم با بیان اینکه از دو ماه گذشته تیم مهندسی در ابعاد مختلف به بررسی مناقصه پرداخته‌اند، افزود: مناقصه بین‌المللی پتروشیمی دهدشت ظرف دو هفته آینده برگزار و طراحی مهندسی پروژه پس از مناقصه انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس بیان کرد: تا زمان اجرای کارایی سایت حداقل هفت ماه طول می‌کشد و طراحی پایه، تفصیلی و سپس قسمت صنعتی کار آغاز خواهد شد.

وی افزود: در صورت پیش رفتن کارها طبق اصول تعریف شده، حداکثر چهار سال آینده پتروشیمی دهدشت تکمیل و راه‌اندازی می‌شود.

منبع: فارس

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین