تاریخ انتشار:۱۸:۱۰ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
عصر دنا: سامان پاکباز نایب قهرمان پرتاب وزنه پارالمپیک 2016 ریو با استقبال گرم مردم و مسئولان وارد یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): به گزارش عصر دنا، سامان پاکباز نایب قهرمان پرتاب وزنه پارالمپیک 2016 ریو صبح امروز با استقبال گرم مردم و مسئولان وارد یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد شد.

این ورزشکار اولین دومیدانی کار تاریخ استان کهگیلویه و بویر احمد است که در طول تاریخ ورزش این استان موفق به کسب عناوین و مدالهای مختلف ورزشی از رقابتهای بین المللی شده است.

سامان که تنها ۲۰ سال سن دارد سالهاست با تمام وجود پا در مسیری پر افتخار گذاشته و این روزها خود را طلایه دار دفاع از حیثیت مردمان شهرش میداند و شبانه روز در پی هدفی والاست.

پاکباز یکی از جوانان موفق شهرستان دنا در عرصه ورزشی است که با تلاش مثال زدنی خود نردبان ترقی و پیشرفت را به سرعت پشت سر گذاشت و توانست بارهای بار بر سکوی قهرمانی جهان بایستد تا قلب مردمان دیارش را خوشحال از افتخارآفرینی های خود بکند.

سامان پاکباز از ایران در نخستین روز از مسابقات پارالمپیک ریو در رشته پرتاب وزنه کلاس F-۱۲ مردان موفق شد وزنه را به فاصله ۱۵.۹۸ متری پرتاب کند و مدال نقره بگیرد و اولین مدال آور کاروان  منا از ایران در این عرصه جهانی باشد.

مراسم رسمی استقبال از این قهرمان دنا نشین با حضور مسئولان امروز در شهرستان دنا برگزار خواهد شد.


ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.