کد خبر: ۳۳۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۴۱ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
نقدی بر اظهارنظر یکی از نمایندگان استان؛
عصر دنا: چنین افرادی آینده سیاسی یک کشور اسلامی را با چرب زبانی و چاپلوسی پیش بینی می کنند و کرده و ناکرده دولت را گرامی میشمارند تا سری در سرای سیاست به دست آورند و با یک حساب ناحسابی، رئیس جمهور فعلی را پیروز انتخابات ریاست جمهوری سال آینده معرفی می کند!
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): عصر دنا- پری امیری: برخی آینده سیاسی یک کشور اسلامی را، با چرب زبانی و چاپلوسی پیش بینی می کنند، کرده و ناکرده دولت را گرامی میشمارند تا سری در سرای سیاست به دست آورند!

بی شک باید گفت شاهد هستیم عده ای در دولت کنونی دچار توهم، خودشیفتگی و جنون سیاسی شده اند!

برخی چنان با خط پیشانی آینده یک ملت را پیش بینی که می کنند هیـــــــچ! بلکه رقم هم می زنند و دست هرچه رمال و پیش گو در دنیا است را نیز از پشت بسته اند!

در سیاست نه خوشبینی معنا دارد، نه پیش گویی و نه دامن زدن به بساط رمالی و جادویی!
کم نشنیده و ندیده ایم که برای پایداری دولت کنونی، عده ای از آبرو و اعتبار تاریخی خود مایه گذاشتند تا هم دشمن شاد کن شوند و هم مرفهان بی درد را شیرین کام تر کنند!

اینان برای حفظ بقای خود در سیاست و افزایش منافع شخصی و حقوقی خویش، اینچنین از گذشته خدمتگذاری خود به نظام گذشته و برای آینده نظام تیشه ای شده اند که بر ریشه فرود میآیند!

مقدمه ای بود تا یادآوری شود که بعضی ها از کجا به کجا و برای چه؟ به اینجایی که هستند رسیدند!

مقصود این است؛ به حتم شما هم شنیده اید که یکی از نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی اخیرا پیش گو شده و با خط گرفتن از کارهای نکرده دولت، آینده نگری می کند!

چنین افرادی آینده سیاسی یک کشور اسلامی را با چرب زبانی و چاپلوسی پیش بینی می کنند و کرده و ناکرده دولت را گرامی میشمارند تا سری در سرای سیاست به دست آورند و با یک حساب ناحسابی، رئیس جمهور فعلی را پیروز انتخابات ریاست جمهوری سال آینده معرفی می کند!

هاشمی ها آبرو بر باد میدهند برای اینکه در منصب خویش استوار بمانند و زیر دست ها رمالی می کنند تا کمی خود را بالاتر بکشانند!

این شیرین زبانی ها و چاپلوسی ها را می شنویم، کودکی در اذهان تداعی می شود که طوطی وار حرف بزرگترهایش را مکررأ تکرار می کند تا احساس وجود خویش را به نمایش بگذارد!
البته تا زمانی این بچه بازی ها دلپذیر است که کودک، همان کودک باشد، ولی وقتی کودکی را رد کرد بر حَسَبِ این چاپلوسی ها مأخذه و طرد می شود!

حال و روز نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد به گونه ای است که وقتی به وی می نگریم از آینده سیاست طرد شده متصورش می کنیم! چراکه این پیش گویی ها دیگر مردم کوچه و بازار را هم سرگرم نمی کند چه رسد به اینکه دنیای سیاست را دلگرم کند.

آقای نماینده! آیا بهتر نیست به جای درگیر شدن به اینکه چه کسی پیروز انتخابات خواهد شد و اینکه وضعیت کشور چه پیشرفت ها و پسرفت هایی داشته و نقاط قوت و ضعف رئیس جمهور را بشمارید، به وظایف قانونی و شرعی خود عمل کنید و چنین قضاوت ها و تصمیم گیری هایی را به عهده خود مردم واگذارید؟؟!

چند سال قبل، در انتخابات 88 هم عده ای قضاوت زود هنگام کردند و نتیجه انتخاب مردم را پیش گویی کردند و پس از مفتضح شدنشان، راه و چاره ای جز یکدندگی و هم صدایی و همراهی با دشمنان و منافقان ندیدند و حالا در نهایت، رسوایان سیاسی و زندانیانی بیش نیستند که نه خودشان و نه نظراتشان برای هیچ کس ارزشی ندارد! پس آقای نماینده، شما نیز بیش از پیش مواظب بیانات خود باشید!

ضمن اینکه هنوز تا انتخابات فرصت زیادی باقی است و بنا به فرموده مقام معظم رهبری، دولتمردان نباید خود را درگیر مباحث انتخاباتی کنند و به جای سیاست زدگی و حزب بازی ها، از فرصت خود برای خدمت به مردم استفاده کنند، چرا که آن چیزی که ماندگار خواهد بود، رضایت مردم است، نه رضایت فلان رئیس یا فلان مسئول!

انتهای پیام/

برچسب ها: رمال ، فالگیر ، نماینده ، نقد
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
آقای ...گفته روحانی برنده است
جاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
عالی بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
شاید جیره تون کم شده که انتقادمی کنی
از چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
خانم پری امیری جناب هاشمی کی این حرفو زده؟اگه راست میگید سند بیاورید. چرا دارید براحتی به دیگران تهمت میزنید. حیف قلم که برای تخریب باشد... امثال شما در این سه ماه نمایندگی ایشان هزار وصله چسپانیده اید و مشخص نیست دنبال چه هستید. کاش بجای تقلید کورکورانه و آلت دست دیگران بودن به خود بیاییم و واقعیتها رو ببینیم...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
درود بر عصر دنا
مهمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
ایشون یه جاییش درد اومده نه اینکه دلسوز ملتند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
وقتی کر کدخدا ....هاشمی هم حقشه که تهمت بشنفه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
...اول تا اخر احمدنژاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
درود بر احمدی نژاد....هاشمی جان بجای این حرفت بفکر عوض کردن مدیرای ضعیف باش....متاسفم واقعا خیلییییی دیر شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
کاش رای میدادیم به همون موحد وگرنه تو ده روز همه مدیرای ضعیف و سست و نابود میکرد....سیاستمدار قهاری بود...حیف رای دادم به....پشیمونم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.