کد خبر: ۳۱۴۴۶
تعداد نظرات: ۹۴ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۰۵ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۴

حمله مدیرکل وابسته به روشنفکر به رحمانی و تاجگردون/ استاندار هرجا که می‌رود فقط قول می‌دهد/ اگر کسی با نماینده‌ها همسو نباشند جایی در کابینه ندارند/ در استان قومیت و جغرافیای عده‌ای خاص حرف اول را می‌زند

عصر دنا: رویکردهای استاندار براساس وفاق نیست، حتی کسانی که به آقای رئیس‌جمهور هم رای دادند اگر با نماینده‌ها همسو نباشند جایی در کابینه ندارند و با آن‌ها برخوردهای قاطعی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حمله مدیرکل وابسته به روشنفکر به رحمانی و تاجگردون  استاندار هرجا که می‌رود فقط قول می‌دهد  اگر کسی با نماینده‌ها همسو نباشند جایی در کابینه ندارند  در استان قومیت و جغرافیای عده‌ای خاص حرف اول را می‌زند

به گزارش عصر دنا، حسنعلی عزت‌خواه، مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با هم‌میهن می‎گوید دخالت نمایندگان در امور استانداری در این استان به حدی زیاد است که اداره استان عملاً در اختیار برخی نمایندگان از جغرافیای خاص است. او معتقد است ادامه اداره استان با چنین شرایطی یأس بیشتر مردم را نسبت به نظام در پی خواهد داشت و بهتر است مسیر مدیریت استان به ریل مناسب خود بازگردد. 
‌آیا فضای سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد از زمان روی کارآمدن استاندار جدید در این استان تغییراتی داشته است؟ 

بله تغییرات کاملاً مشهود است و این تغییرات تنها براساس جغرافیا و نه براساس خط و مشی‌ها است که انجام شده است. در کهگیلویه و بویراحمد جغرافیا حاکم است چراکه نمایندگان مجلس از جغرافیای خاص در این استان هستند، بنابراین تغییر و تحولات نیز براساس جغرافیای حضور نمایندگان است که رقم می‌خورد، نه خط و مشی سیاسی حاکم و نه چیز دیگری؛ در این استان قومیت و جغرافیای عده‌ای خاص است که حرف اول را می‌زند.
‌این به معنی دخالت نمایندگان در انتصابات و امور اجرایی استانداری است؟ 
بله کاملاً همین است. من براساس آنچه که در آموزش و پرورش بیشتر می‌بینم اینگونه معتقدم که نمایندگان در امور اجرایی و انتصابات دخالت دارند. ببینید شرایط در استان به گونه‌ای است که اگر فردی مناسب یک پست در استان باشد و رای و نظر مثبت نماینده‌ای را نداشته باشد اما از نظر کارایی و شایستگی در صدر باشد، از آنجایی که به نماینده رای نداده و یا نظر مساعد او را با خود ندارد عذر وی را می‎خواهند. فضا الان در استان ما به گونه‌ای پیش رفته است که حتی اگر فرد به آقای پزشکیان هم رای داده باشد اما طرفدار نماینده مجلس نباشد، از دایره مدیریتی اخراج است.
‌با این اوصاف وزنه سیاسی نماینده مجلس از استانداری بیشتر است. درست است؟ 
کاملاً مشهود است.
‌آیا در دوران استانداران قبلی نیز چنین فضایی حاکم بود و یا اینکه در این دوره و با حضور استاندار جدید چنین فضایی ایجاد شده است؟ 
در این دوره شاهد چنین فضایی هستیم. شما می‌توانید از کارکنان ادارات مختلف بپرسید، در این صورت متوجه تفاوت فضا در استان خواهید شد. در این دوره کاملاً یک‌طرفه اداره استان در اختیار جغرافیای خاصی از استان است.
‌در کدام جغرافیای خاص است که نمایندگان آن بیشتر اختیار امور استانداری را به دست گرفته‌اند؟ 
جغرافیای دو نماینده که حرف اول را می‌زنند و بیشتر جغرافیای خود را در انتصابات مد نظر قرار داده‌‎اند.
‌این نماینده‌ها در انتخاب استاندار نیز دخالت داشتند؟ 
بله، ایشان ترک قشقایی است و استاندار نیز قشقایی است. در زمان انتخابات نیز تصاویر و عکس‌ها مشخص است.
‌آیا آقای رحمانی گزینه مناسبی برای استانداری این استان - با توجه به میزان دخالت‌هایی که به آن‌ها اشاره دارید - بودند؟ 
از آنجایی که شناخت کافی از زندگی ایشان ندارم نمی‌توانم قضاوتی داشته باشم، اما زمانی که شرایط اداره استان در دست نمایندگان است، خیر، نمی‌توانستند انتخاب خوبی برای استان باشند. استاندار باید از خود استقلال داشته باشد تا بتواند تصمیمات درست و به موقع بگیرد. زمانی که این استقلال از وی سلب می‌شود اداره استان بسیار سخت خواهد بود.
‌آقای تاجگردون در دوره‌های قبلی نیز نماینده بودند، در ادوار گذشته نیز این اعمال فشاری که از آن سخن می‌گویید را در انتصاب‌ها داشته‌اند؟ 
نه تا این اندازه. در این دوره بیشتر شده است چراکه با دولت هماهنگ‌تر است و ارتباطات بیشتر و تاثیرات بیشتری هم با آن‌ها دارد.
‌عملکرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور اجرایی چگونه بوده است؟ 
از آنجایی که از پروژه‌ها اطلاعات کاملی ندارم، نمی‌توانم پاسخ صریح دهم اما استاندار هرجا که می‌رود فقط قول می‌دهد و کلنگی می‌زند.
‌آیا استاندار این قدرت را دارد که با مقامات ملی و کشوری برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد رایزنی و تعامل داشته باشد و یا اینکه از نفوذ نمایندگان برای ارتباطات استفاده می‌کنند؟ 
از ظواهر اینطور استنباط می‌کنم که تعامل با دولت مرکزی و مقامات ملی بیشتر متکی به نمایندگان باشد.
‌آیا استاندار توانسته از جریان‌های سیاسی مختلف در کابینه استانی خود استفاده کند و به‌طور کل گفتمان وفاق ملی را در کهگیلویه و بویراحمد محقق کند؟ 
رویکردهای استاندار براساس وفاق نیست، حتی کسانی که به آقای رئیس‌جمهور هم رای دادند اگر با نماینده‌ها همسو نباشند جایی در کابینه ندارند و با آن‌ها برخوردهای قاطعی شده است.
‌کسانی که در سمت‌های مدیریتی منصوب شده‌اند از کدام جریان‌های سیاسی بوده‌اند؟ 
عرض کردم، جغرافیا و قومیت ملاک انتصاب‌ها بوده است و نه جریان سیاسی و وابستگی به جبهه سیاسی خاصی.
‌با توجه به مشکلاتی که استان کهگیلویه و بویراحمد با آن روبه‌روست، باید چه رویکردی از سوی استاندار در پیش گرفته شود؟ 
استاندار و برخی مدیران از جمله مدیرکل آموزش و پرورش باید غیربومی باشند. چراکه اینجا طوایف‌الملوکی است و وقتی استاندار از قومیتی خاص باشد، شبانه‌روز در خانه وی هستند و رایزنی می‌کنند اما اگر استاندار غیربومی باشد این رویه‌ها بسیار کاهش پیدا می‌کند. در دوره‌هایی که استاندار غیربومی بوده، عملکردها در استان ما خیلی بهتر بوده است.
‌نظر جریان‌های سیاسی به این فضایی که به آن اشاره می‌کنید در استان جاری است و رویکردی که استاندار در پیش گرفته، چه بوده است؟ 
در فضای مجازی بسیار بوده است، حتی مسئول ستاد آقای پزشکیان و استاندار نیز در فضای مجازی باهمدیگر بحث و جدل دارند و از درون خودشان پیدا است که با همدیگر دچار چالش هستند؛ فکر نمی‌کنم کسی از اعضای ستاد آقای پزشکیان عضو کابینه آقای رحمانی شده باشد.
‌این جدال اعضای ستاد پزشکیان با استاندار به همان دخالت نمایندگان بازمی‌گردد؟ 
بله همین‌طور است.
‌و نکته آخر؟ 
استان‌هایی که در آن‌ها قاعده ملوک‌الطوایفی جریان است، در صورتی که شایسته‌سالاری حاکم شود، طبعات منفی در اداره استان در آینده کمتر خواهد بود. زمانی که جغرافیا و قومیت حاکم باشد، یأس مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایجاد خواهد شد و امیدواریم که شرایط به گونه‌ای پیش نرود که مردم از نظام مأیوس شوند. همچنین امیدواریم اداره استان نیز به درستی و آنگونه که منجر به رشد استان خواهد شد پیش برود.

ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۹۴
تامرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
11
8
درود و صد درود بر عزت خان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۸
عزت خواه
سبحانی
کورش دلشاد
ایمان بزرگ امید
کرم الله داستار
سبحان شاهچراغی
رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
12
9
آقای عزتخواه ، شما چرا ؟
به چیه آت قسم
تعصبات جاهلی قومی قبیله ای و جغرافیایی را در آموزش و پرورش بنیان نهادی
چهارچوب نظام تعلیم و تربیت را بهم ریختگی
در تمام ارزیابی های آموزشی و امتحانات نهایی آخرین استان کشور شدیم
در مسابقات مختلف حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی که در کشور جزوند استان برتر کشور بودیم آخرین رتبه کسب کردیم حتی یک رتبه در مسابقات کشوری نداشتید
نیروهای توانمند و متعهد را از بدنه آموزش و پرورش محروم کردید
حیف و میل در اموال دولتی
تخلفات گسترده مالی و اداری و....
میراث نامیمون دو سال مدیرکلی شما بود
حیا بهترین چیز است برای شما
آبروی نیروهای انقلابی و ولایی را بردی با عملکرد ضعیف
پاسخ ها
پ پ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
با نظر شما کاملا مخالفم ۱ از نظر توانمندی نیروها نیروهای آقای عزت خواه یک سر و گردن بالاتر و قوی‌تر بودن و حتی قابل قیاس نیستند، ۲_ از نظر جغرافیا بدون در نظر گرفتن کهگیلویه و گچساران عدالت نیروها در بویراحمد برقرار بود تا جایی که چندین رئیس اداره از علیا بودند ) وارستگی، جمشیدی،‌، مجیدیان و .‌‌‌‌‌..اما در حال حاضر مثل اینکه بویراحمد سفلی یهودی هستند و به کارشناسان هم رحم نمی شود ۳- پاکدستی هم با توجه به اینکه چندین مدیرکل را طی این چند سال برخورد داشتم به جرات ایشان پاکدسترین بود ۴ امتحانات هم میراث کرونا و ضعف پایه ای بود و گرنه بهترین دوران بود نه مثل الان که حوزه امتحانی مدارس خاص را اقبال لاهوری بردن که خود دانش آموزان خودشان اقرار می‌کنند که تقلب مشکلی ندارد
مهدعلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
9
13
چطور زمانی که مدیر کل بودی، قبول نداشتی که به نماینده وصلی
یادت نمیاد آموزش و پرورش رو به فنا دادین؟
واقعا فراموش کردین حتی سرایداران مدارس هم از بویراحمد سفلی بودن؟
موقعی که کاره ای بودین این مدل کارها اخ و پیف نبود
مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
4
11
بینی و بین الله جناب عزت خواه در دوره مدیریتی خودت بر اساس شایسته سالاری عمل کردی یا منافع حزبی و قومیتی؟
بذار کسی این حرفها را بزنه که عملکردش در آموزش و پرورش پاسخگوی حرفاش نباشه؛ شما نگاه به نیروهای اداری و مدیران مدارس منصوب شده در دوره مدیریتی خودت بکن ببین قومیتی و جریانی جایگاه گرفتن یا بر اساس عملکرد و شایسته سالاری ؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
بینی و بین الله عزت خواه هم بر اساس نظر نمابندگان عمل کرد. دقیقا مسائلی که مطرح کرد زمان خودش حاکم بودند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
1
5
.... نگو موئمن
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
جناب عزت خواه قبول داریم بر براساس شایسته سالاری بود نباید الان برادر خانم جنابعالی که بزرگترین ظلم را در دوران جنابعالی به فرهنگیان کرد تو اداره کل باشه ، این فقط جاسوسی بلده و زیرآب زنی و چاپلوسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
4
6
آقای عزتخواه در دوره ای که مدیر کل بودی تمام نیروهای شاغل در اداره کل و شهرستان بویراحمد از نیروهای همسو با نماینده آقای روشنفکر بود.حتی مدرسه به مدرسه رصد می کردید که مدیر و عوامل اجرایی و حتی سرایدار از نیروهای طرفدار خودتان (نماینده) باشد.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
6
10
دقیقا کاری که خودت با نیروهای سینه چاک شهید جمهور کردی
چون به روشنفکر رای نداده بودند همه را یا حذف کردی یا بکار نگرفتی
و نیروهای اصلاح طلب سر کوهکی و نامرادی و .... را به عنوان معاون و روسای ادارات خودت منصوب کردی جناب آقای عزت خواه
اگه نیاز شد یکی یکی اسم میبرم
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
6
9
درود بر مدیرکل شجاع
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
3
5
من با نظر این بزرگوار کاملا موافقم وضعیت استان هر لحظه عرق در انتصابهای سیاسی و بدون شایستگی عرصه را بر مردم استان تنگ نموده است
نیرعلی درمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
4
7
اقای ملا نیرعلی دردمن من نمیدونم با چه رویی این حرفا رازدی اولا خدا گواه هست اگر جای تو بودم عمرا خودمو نشون نمیدادم .دوما چرا از آموزش و پرورشی حرف زدی که طی دوسال نابودش کردی برو پرونده های هیات را ببین که منصوب شده های شما چه تخلفاتی داشتند و گند زده اند.تو که دربست دراختیار روشنفکر بودی و البته کارشناس سبحانی در اداره کل بودی و همه ما میدیدیم ذلت شما در مقابل سبحانی و نمایندگان را حداقل میگفتی پدر رحمانی بیامرز که اولویتش آموزش و پرورش است .احمدزاده که شمارا اصلا حساب نمیکرد.اقای دردمن خدا میداند آموزش و پرورش به چه گندی کشوندی و پولهای میلیونی و رقم بالا که اسناد موجود هست را دیدیم که به حسابت واریز می شد .انچنان گند زدی و خیانت کردی که حتی نزدیکانت هم منتقد عملکردت بودند.
پاسخ ها
کوه نیر استوار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
بنده به روشنفکر رای ندادم بعدش ادب داشته بو خیلی بی ادبی ایشون به واقعیت های استان اشاره نموده وخودش هم اظهار دارد که مسائل قومیتی استان رو به نابودی کشانده *حالا نوبت جاده‌ های ما راه ندارن* اینم تک دوره هرکسی به مردم این شهرستان درهرحوزه ای خیانت کنه قطعا مورد غضب خدا قرارمیگیرررررررد
پ پ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
واقعا متاسفم برای حضرتعالی که در متن خودت سوگند می خوری ولی به حالت تمسخر متن می نویسی ۹۵ درصد استان فامیلی خود و یا نام خود را تغییر دادند اگه مردی اسم خودت را بنویس
دبیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
ایقد پستی که جرعت معرفی خودتو نداری
معلومه که ایقد از انتصاب ایشان سوختی که عقده هاتو میخوای اینجا بریزی.
حیف که هویتت مشخص نیست و البته که انسان های بی اصل و نسب اینگونه قلم میزنند.
در تاریخ استان مدیرکلی به پاکی و درایت عزت خواه نخواهیید جست.
شما هم فعلا بسوز
بویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
1
7
در هیچ زمانی مثل الان قومیت مبوده،درهیچ دوره ای مثل الان نماینده ی بویراحمد اینقدر ضعیف نبوده،درهنین اداره آموزش و پرورش بویراحمد معاون ابتدایی ،معاون متوسطه ،معاون مالی،مسئول تعاون ز فامیل نماینده اند درصورتیکه در دوره قبل همین سمت های نامبرده به چخار طایفه اختصاص داشت
سبحانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
5
4
عزتخواه سریع معذرتخواهی کن و حداقل گند دوران فاجعه بار مدیریتت را رو نکن. تو به گفته روشنفکر و هماهنگ با روشنفکر نزدیکان خودت را هم حذف کردی که همون فقط شایسته بود و اما خدا راشکر که یکی اومد ریشتو زد و رفت.
رتبه بندی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
4
6
کتابای که خودت و سبحانی برای رتبه بندی جعل کردید چه شد هقای مولف خجالت بکش واقعا نمیدونم با چه رویی مصاحبه کردید. من که میدونم در خلوت خودت .روشنفکر و آن ستاری خائن چه ادمای شایسته ای را حذف کردین
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
الان باند بازی بیشتره جناب سبحانی حتما خبر نداری اطلاعات بروز کن
ناشناس
|
France
|
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
1
4
اخذوبخت عسکر
اخ تو با چه رویی حرف میزنی
معاون مدرسه ابتدایی راهم اگه رای نداده بود حذف میکری حالا از وفاق ملی حرف میزنی
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
حتما شما خبر نداری الان سری به آموزش پرورش بزن احساسی حرف نزن برای سن سالت هم خوب نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
1
3
همانطور که احمدزاده استاندار سابق نیروهای انقلابی را نابود کرد. شخص عزت خواه هم همینطور
باشت
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
1
0
اخ و بخت بیراحمه
پاسخ ها
رحیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
ملا دردمن په آروین خبر وش داری ، فعلا داره چاپلوسی و ، میکنه،مرد هزار چهره البته باید بگیم نامرد هزار چهره زیرآب زن و جاسوس، آموزش و پرورش را نابود کرد ید
اخ وبخت روشنفکر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
1
7
روشنفکر تا عزتخواه باهات میگرده در تامرادی رای نداری این خط این نشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۸
عزت خواه
سبحانی
کورش دلشاد
ایمان بزرگ امید
کرم الله داستار
سبحان شاهچراغی
سلیمانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۹
چه ربطی به این اسامی داره
ناشناس
|
France
|
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
1
2
امین عصر دنا هم بیشتر بخاطر پول کلانی سرازیر شد به سمت مدیریت عصر دنا. فقط بهرامی حمایت می‌کند کاری به عدالت پیش رفت ندارن البته مدیران عصر دنا قبلاً سفرش هایی در زمان روشنفکر کردن باج خواهی به سرانجام نرسید
هم قطار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
1
3
جمله معروف دوست عزیزم آقای حاج عزت خواه در جلسه با معاونینش به خودش یادآوری میکنم، صرفا جهت یاد آوری

در آن جلسه گفتید:من شما را سیاسی انتخاب کردم ولی کار سیاسی ازتون نمیخوام
الانم همون آش و همون کاسه
ابن وسط فقط مردم دارن میسوزن
نوردخت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
1
1
سلام
این رویکرد همیشه بوده و تا تعصب قومی و قبیله ای در استان ما هست ،آینده ای ندارد الان ضعیف ترین دوره را می‌گذاریم ، وضعیت خیابان ها را ببینید ، فضا های سبز را ببینید ، هیچ تغییری نمیکنند این همه بودجه را چکار میکنند ، چرا مطالبه گر نیستیم ، چرا نقد نمی‌کنیم فقط به فکر منفعت شخصی هستیم .
اصولگرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
1
1
آبروی اصولگراها را با مدیریت شبه قجری خودت در دوران مدیرکلی بردی ، مدیریت خاله خورزویی و منطقه گرایی توام با رانت و ... با همدستی سبحانی بی سواد و ناتوان و جمالی بله گو قربان
شهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
1
4
در دوره قبل که خودت بودی چه گند ها که به آموزش وپرورش نزدی !
شرم وخجالت هم خوب چیزیه ،هر بیسوادی را مدیر مدرسه ،هر طرفدار خودشون را با پارتی چپوندند در آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد 🤔باعث چند دستگی در مهم ترین نهاد فرهنگی استان شدی ،
معدل دانش آموزان کشور را رساندی به ۸
،
از بین استان ها آخرین استان شدیم .
هنوز هم رو دارین ....شرم هم خوب چیزیه
بیمه سلامت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
2
4
دستشون درد نکنه...وقتی بهرامی عرضه نیاره بردارشون،باید هم هرچی دلشون ایخون بگون...بارکلا بارکلا
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
1
1
جناب عزت خواه ، حضرتعالی چرا در مورد آموزش و پرورش اظهار نظر می کنید.
در زمان مدیریت شما عزت و شرف آموزش و پرورش بر باد رفت.
فرهنگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
1
1
حسنعلی جان عزت که ندادی درد آموزش وپرورش را هم زیاد کردی ...حق الناسی بر گردنت دارم و هیچگاه نمی بخشمت...لطفا با همان ابلاغ بدون تدریسی که برات زدند بساز و در خفا باش...در حوزه ی دین ودیانت قشنگ قلم میزنی لطفا کمی ایمان با عملت را متوازن کن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
0
6
ایها الناس.ایا عباسی.محرابی.صیدالی.امیرپور معاونین اموزش و پرورش بویراحمد وخانم بختیاری رییس استثنایی.امیرپور معاون برق استان.رییس برق شهرستان.رییس شبکه بهداشت شهرستان.بخشدار مرکری از یک طایفه ان هم طایفه نماینده نیستند. ایا ایوب رضایی هرچه تیرتاجی.وابستگان تیرتاجی.دامادای تیرتاجی.خواهرزاده های تیرتاجی جمع نکرده تو آموزش و پرورش البته داره برای زارع کار میکنه و محرمانه به نیروها میگه زارع داشته باشید. ایا کسی منکر این حرف هست؟
ذلت خواه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
1
1
در زمان مدیریت جنابعالی آموزش و پرورش به قبل از حجر برگشت در همه شاخصها آموزشی و تربیتی گند زدی
میگن مدرک قرآنی داری که سخن خداوند است باید در برابر قرآن و خداوند پاسخگوی عملکرد خیلی ضعیف خود باشید آقای ذلت خواه
نیرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
2
1
نیرعلی دردمند بنظروم متیل بتی مه چشه ر........ رو شنیدی تو هم با آموزش وپرورش همون کار رو کردی
دنای سرافراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
2
2
نیرعلی دردمن ، آموزش و پرورش استان را با معدل ۱۲ تحویلت دادن با معدل ۸ تحویل دادی !! در اداره کل آ پ استان هرچه از طایفه سرکوهکی بود در پستهای کارشناس مسئولی ، رئیس اداده منصوب کردی ، حالا دم از عدالت و جغرافیا میزنی ؟
واقعا دوران طلایی آموزش و پرورش استان را
از ریل اصلی خودش خارج کردی و به ته دره
رساندیش ، بیشترین تخلفات وبی عدالتی ها در
زمان مدیریت ناکارمد شما بود.
عجب رویی داری ، تو دیگه کی هستی ،؟
پاسخ ها
سرکوهکی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۸
کدام سرکوهکی رییس کدام اداره بود؟گل پسر معدل الان هشته،قبلا زمان عزتخواه ده بود ،الان چهار معاونت از بویراحمد از خونه ی آغا است قوم گرایی الانه گل پسر
نیراستوار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
2
0
درحوزه سیاسی شعار بویراحمد واحد فقط مردم رو گول میزدن دردوره روشنفکر هرچه نیرو از علیا درسیستم بود به ندای وحدت خیانت کردند خدا هرکس به این مردم خیانت ایکنه ذلیلش کنه دست از سرمردم بردارید
سبحان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
1
0
به به، چه جالبه .چه رویی داره ، واقعا آدم میمونه
از ایشون قومیت باز تر تا حالا نبوده و نخواهد آمد ، آموزش و پرورش از سرایدار تا مدیران نیروهای ضعیف قومیت خودش ،یا اونا قبول نیست
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
1
0
حق دارند
چون زیر زور بودن و یادشون رفته که اصلا کی مدیر کل شدن و کی گذشت.😄
ولی بنظر من باید طلب استغفار کنند
چون گسی که قدرت تصمیم نداشت نباید مدیر کل میشد که براحتی اینهمه حق ضایع میشد.
و الان هم خبر ندارم اصلا دوران خودش چی شده
😔
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
2
0
کار عزت خواه مثل داستان بتی که معروف است ، هست ،
با این حرافی ها خیانت ها و گند های خودت و جمالی پاک نمیشه ، و سالها نیاز به زحمت و تلاش است تا به دوران قبل برسد ،
خدا ازت نگذرد خاین
محقلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
1
0
بخدا فقط سر گوفال خوبی داره ، به اندازه چهل سال این دو سال سید ولی موسوی در.غ بجات نشون در سایت ها زد ،
بدبخت مگه سر کمتر ایزنن که حرف میزنی ، بت مرگ
مارگون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
1
0
هزاران درود بر دکتر بهرامی و انتخاب مدیران توانمند
نظم و ارامش به اپ برگشته
احترام ادب متانت نجابت کاملا بین کارکنان مشهود هست
محمد زماند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
2
1
برار شیرم ، برار بیست و هشت کنم ،
برار رتبه پنجم پرورشی سی دوم کردی
برار منطقه گرایی را بنا نهادی ، خدا ازت نگذرد
فقط سی متلک در آوردن خوبی
دلقک خوبی هستی
مهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
2
2
آقا اصلا عزت خواه به کنار چرا هنوز بهادران و عقبه ی تیم روشنفکر در اداره کل مشغول اند ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
1
1
خدایی آقای عزت خواه حرف حق زدید همیشه حرف حق تلخ است آقای عزت خواه همیشه شفاف بودی قاطعانه وشجاعانه از مواضع انقلابی دفاع نمودید وپایند بود انشاالله یه روز استاندار خواهی شد. تعز من نشان وتذل من است عزت دوباره بر میذگردد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
1
0
من خجالت می کشم ایشان این حرف ها را زدند .
با دوره ی عصر جاهلیت که ایشان در آموزش ایجاد کردند و کلا همه چیز رو حداقل ۲۰ تا ۳۰ سال به عقب بردند
با عقبه استخدامی عجیب و غریب دوره ایشان در آموزش و پرورش، که استان ما نسل ها باید توان بدهند
دایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
2
0
جناب ملا نیرعلی دایی جون خت بنام ایلی وارد شدی و به کام طایفه ای بودی
بویراحمد که هیچ بلکه ایل بزرگ را هم نابود کردی هم بدنام! تاریخ یادش نمیره که ساده لوحانه و تنگ نظرانه جایگاه های مهم و حیاتی که مشید باهاشون آبرو جمع کرد افتاد دست نیروهای ضعیفی امثال جنابعالی.
فقط میتونم بگم اوف برتو روزگار
و لعنت برما که نسنجیده انتخاب کردیم تا فرصت ۴۰ساله را دو دستی تقدیم کردید اونم با وضعی اسفناک و عقبه ای هولناک!
مدیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
0
3
اینهایی که دارند کامنت میگذارند سر جمع دو نفر بیشتر نیستند
دو نفر خائن و حسود که دنبال حاشیه پراکنی علیه مدیران پاک دستی چون عزت خواه هستند
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
1
1
بنازمت ملا نیرعلی واقعا همیشه تیغ برنده بودی و هستی . مطمئن باش خدا دوستت داره.که همیشه حرفت به کرسی می نشینه شیر مادر حلالت بو نان پد گوارای وجود
احسان
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
1
0
جناب عزتخواه کاش در کلامتون اونطور که همیشه ادعا میکنید انصاف رو رعایت میکردید.
یک حساب سر انگشتی بکنید ببینید در دوره نماینده قبلی بویراحمد پس از یکسال چند درصد پرسنل اداری آ . پ تغییر کردن و توی یک سال گذشته چند درصد. چرا افکار عمومی رو‌حاهل فرض کردید؟ این مردم به بلوغ کامل سیاسی رسیدن و‌خوب هم قضاوت میکنن. لطفا به آگاهی و قضاوت افکار عمومی توهین نکنید.
عملکرد شما چنان بود که حتی نزدیک ترین دوستانتون هم از شما برائت جستن. کمی منصف باشید و‌اینده این دانش اموزا رو فدای بغض های سیاسی خودتون نکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
0
1
عزت خواه با سایت و روزنامه ملی و کشوری می کنه در حد قواره ملی است .دیگه خودش هم ملی شده
م.ف.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۸
2
1
آقای عزتخواه، جالب است که شرح کامل، جامع و خوبی از وضعیت آموزش و پرورش استان و بویژه شهرستان بویراحمد در دوران مدیرکلی خودتان ارائه دادید. یعنی هرکسی این مطلب را بخواند ناخوداگاه به یاد دوران مدیریت شما و عملکرد ضعیفتان در آموزش و پرورش استان می افتد.
خیانتی که شما و نیروهای ناکارآمد نزدیک به شما و نماینده سابق شهرستان آقای روشنفکر ( از جمله آقایان سبحانی، لقمانی، منطقی، دانشی، رحیمی، دلشاد، محمد زاده، بهادران، موسوی ارشد و ... ) به آموزش و پرورش استان و شهرستان بویراحمد کردید هرگز از خاطر مردم بویراحمد نخواهد رفت.

جناب عزتخواه نکند عزل و نصب های فله ای در دوران مدیریت خودتان را فراموش کردید، در دوران شما فساد در همه ابعاد بر روح و پیکره آموزش و پرورش و شهرستان حاکم شده بود. چه زود افت عملکرد آموزش و پرورش استان در تمامی شاخص ها را از یاد بردید. دستاورد مدیریت شما چه بوده؟
استخدام های فله ای، عزل و نصب های فله ای، فساد اداری، مالی و ..، نقل و انتقالات فله ای در بویراحمد، تبدیل وضعیت های ناعادلانه و فله ای، وام هایی که نا عادلانه توزیع کردید، سازماندهی نامطلوب و ناعادلانه و ... اینها همه از دستاوردهای شماست.

متاسفانه میراث خوبی در آموزش و پرورش بجا نگذاشتید و کسی از مدیریت شما به نیکی یاد نخواهد کرد و مورد لعن و نفرین خیلی از فرهنگیان هستید.

و اما در همین مدت کوتاه مدیریت آقای دکتر رضایی علیرغم فاجعه‌ای که شما در آموزش و پرورش استان به بارآورده و مخروبه ای که بجا گذاشتید، آموزش و پرورش روح و جان تازه ای گرفته و فرهنگیان گرانقدر که در دوران مدیریت شما شان و منزلتشان خدشه دار و روحشان جريحه دار شده بود، اکنون نفس راحتی خواهند کشید و امید و نشاط در دوران مدیریت دکتر رضایی مجددا به آموزش و پرورش بازگشته و این بارقه‌های امید نوید از آینده ای روشن و پیشرفت و تعالی در آموزش و پرورش استان دارد.

به لطف خداوند فردایی روشن در انتظار آموزش و پرورش استان خواهد بود و راه روشن فردا آنچه را که شما فقط شعارش را دادید در عمل به منصه ظهور خواهد گذاشت.

بگذارید مردم قضاوت کنند. دست شما برای همگان رو شده و حرفهایتان خریداری ندارد. روشنایی راه فردا برای این مردم اظهر من الشمس است.
بویراحمد علیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۸
1
4
جناب عزت خواه بهترین مدیر آموزش و پرورش بود
مثل بهرامی که آبرو سی مون نهلشت
درود بر گچساران
بهرامی ضعیف ترین نماینده تاریخ بویراحمد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۸
2
0
بنا به اظهارات آقای عزتخواه باید پاسخگو باشند که چرا از ۴۳ معاون و رئیس اداره در آموزش و پرورش در طی دوران مدیریت ایشان،۴۲ نفر از بویراحمد سفلی بودند؟؟افزون بر دیدگاه های قومیتی خود ایشان،چپاول و تخلفات عدیده مالی که اکنون به همت سازمان بازرسی عیان شده و انشاءالله به رودی ایشان محاکمه خواهند شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۸
در دوره عزت هیچ فرد بویراحمدی در اداره کل ابلاغش لغو نشد ولی الان به کارشناسان رحم نمی کنند
کلید روحانید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۸
1
3
عزت خواه مرد خدا بود مرد متواضع وخوش قلب بدون غرور ،،،تنها عیبش گذاستن دانشی ،،،فهیمی ،،دوتا اروین ،،،،بود الان اینوکه ودینت دله ایزنن بین کین تا عبرت بشه ،،،مردم عاقل خودشون میدونند
اصولگرای واقعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۸
1
3
حاجی یادت چقدر سرکوهکی اوردی دیدی سجاد منطقی همه چیز دستش بود الان دورزد دیدی علی حسن اروین را اوردی حراست چه بلایی سر ت اورد دیدی اروین برادرزنت چطور تمسخرت کرد دیدی محمد دانشی امتحانات را کرده بود حکومت نظامی تا معدل هشت شد دیدی چقدر میدون به جمالی دادی اون همه تۻعیفت کرد وبعد خدا وایوب روسیاهش کرد دیدی کرمی چه میدونی بهش دادی ،،،دیدی دبیقی یک الف بچه را چقدر بهش رو دادی ،،،دیدی جمشیدی را گذاستی حراست ،،،دید سجاد فهمیمی فقط دنبال بچه های سفلی هستند فقط یک سوال درمقابل اون همه لطف الان چه جوابی بهت دادند خدایی درخفا با خودت فکر کن بیشترین غیبت واستفاده را رمۻانی برد می گفتی خرزو سید افضله الان به ریشت می خنده ،،،دیدی درجلسه معارفه رامشگر دانشی اسمی ازت ناورد وهمه هدایت خواه می کرد ،،،چقدر بهت گفتیم منصوری را بزار حراست ،،،،یادت سی ولی مثل بچه ات بود حتی اخرین کارت هدیه را دادی بهدپسرش ولی اخرش نابودت کرد درس گرفتی علی محمد دانشی ،،،یارنیست چقدر این باقری رابزرگ می کردی که یک بچه تازه به دوران رسیده بود کجایند حداقل ازدوران خودشون دفاع بکنند عصر دنا حون بچه ات بزارش تادرس بشه براش ،،،سی ولی مرد گرون الان کجاست ،،،ولی اینها برای ایوب هم مرد نمیشن ،،،تمامی سرکوهکی ها را سجاد منطقی واکبر راوند قبول کردند نفرین هزارادم دنبال حمید بهادران وسجاد منطقی وراوند هستن ،،،ولی اونها ماندند شما اینجوری فحش میخورید ،،،،،حاجی ربع عمرت را موعظه کن به بچه هات که،،،اعتماد به برگ وشاخه ها نکنند ،،،خانم غلامی کو ،،،،الیاسی ،،کو،،،چقدردویدی برای شمس الدین کشاورز کجاست الان
پاسخ ها
اخراجی ها
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۲
اقای( م )خیلی بهت فشار اومده،میتوانی بری جایی خالی کنی راحت بشی نمیخواهد دیدی دیدی بکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۸
2
1
نیرعلی دردمند مگه درهمه ارزیابی ازآخراول نشد این بااین اراجیف میخواد وجاق هدایتخواه وروشنفکرکورنشود اگرچنندپشت واپستربه روشنفکرنمیرسید صاحب منصب نمیشد کاردنیا برعکس شده نه این لایق این منصب بوده چاله هایی که این برای آموزش پرورش حفرکرد حالا حالا ها پرنمیشود
فرهنگی
|
Germany
|
۰۶:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۸
1
1
جناب آقای دردمند ( نیکخواه،)
تویکی چرا؟ فراموش کرده که میان نویسندگان پیشکسوت فرهنگی تبعیض قائل می شدی از یکی تشکر که هممرایی جنابعالی بود چدیگربدذادمدمت که حجم کتاب تالیفی زیاد و وقت گیر یکی از رمز شکست نماینده وقت بها دادن بی اشخاصی بود که یک روز دوره تربیت معلم ندیده وارتقا یافتید ازریانخ عصردنا پربیام و اریالذگزارش وخاهبترموثف قدردانی می شود
نخواهی که ضایع شود روز کار
به ناکاردبدخ مفرمای کار
البته وضعیت فعلی نظام تعلیم و تربیت استان با دوران تصدی شما تفاوت محسوسی نداشته انتقال پست ازبک طایفه و تیره به طایفه چتش وتیره دبگر .یکی رفت دیگراید بجای
حرف حساب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۸
0
0
عصر دنا هم نظریه ها را گزینشی می زند.
چرا نظریه حرف حساب را نزدی
حرف حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۸
1
0
از قدیم گفتن حرف حق تلخه .
آقا چرا از بیانات خوب آقای عزت خواه نگرانید ؟
چون حرفش حق است
واقعا یه تحقیقی کنید بینید الان طایفه گرایی بیشتر حاکم است یا قبلا .
به قولی میگن یا کور هستید یا خودتون را به کوری زدید
مگه همه کارکنان شهرستان بویراحمد الان از یک طایفه یا جغرافیا نیستند ؟
مگه تمام کارکنان اداره کل از یک جغرافیا نیستند ؟
چرا همش می‌گوید دوره دکتر روشنفکر طایفه گرایی می کرد برای هدا حرف بزنید
اگر مرد نیستید حداقل آزاده باشید . .
دوره روشنفک پستها بین چندین طایفه و ایلات مختلف تقسیم شده بود ولی آلان ایل که هیچ ، طایفه هم کمتر بیشتر خانوادگی شده .
واقعا نمی بینید یا خودتون را به خواب زدید ؟
دستگاههای نظارتی که هم هیچ کار ندارند و از کسی نمی پرستد
چرا اینقدر بی عدالتی را می بینید و دوره طلایی بویراحمد در زمان دکتر روشنفکر را خراب می کنید
به خدا تاوان این ناحق گویتون دامنتان را می گیرد .
و می سوزاند .
اگر نمرات نهایی پایین آمد دلایل مختلفی داشت .
مثل کرونا . تغییر سبک آزمونها و نظارت قوی در برگزاری امتحانات و رعایت عدالت و...
صبر کنید یک ماه دیگر اکر نمرات بیشتر شدند بعد حرف بزنید و مقایسه کنید
در صورتی که میزان نظارت امسال بر اساس شنیده ها خیلی کمتر و دانش آموزان را در تقلب کردن آزاد گذاشتن.
بیطرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۸
1
2
آربیز و قیلون ایگو دو سه داری ، قیلون در جواب می گوید ،: بدبخت و خوت که او وادار نداری
حکایت عزت خواه و مدیریتش بر آموزش و پرورش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۸
1
0
درحکایت آورده اند دونفررفتند درباغی به دزدی رفتند یکی ازآنها برکول یاقلنگش بود وارد باغ شدند وازشانس بدشان صاحب باغ دیدشان وپیش قاضی رفتند یکی ازآنها میگفت که من دست به هیچ نزدم آن یکی میگفت که پا درباغ نگذاشتم حالا جریان نیرعلی است خودش رابه تظاهر پاک میگرفت اما خودکارش وسفارشات را میکرد دخترش دامادش پسرعمویش داماد خاله اش دایی پس خاله اش ووووو
حسنعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۸
1
2
اییییی حسنعلی وگپ زدن کم نیاری عجب روی داری از عدالت وآموزش حرف می زنی ای خداااااااااااااااااااااااااا غیر از خدایی که خلقت کرده ایشناست از لحاظ مالی ، آموزشی ، انسانی ، اخلاقی، فرهنگی وورزشی انتصابات آموزش وپرورش رو نابود کردی در دوران خوت قانون گریزی حاکم بود وقانون براتون فقط روشنفکر بود و اوکی
حاج دانشی چراغ سبز هدایت خواه حالا با چه رویی داری انتقاد میکنی زمان کرونا یادته آموزش در زمان کرونا چقد سخت شده بود آموزش پسا کرونا هم سخت تر از آموزش کرونا بود حالا هم در آموزش وپرو.رش مدیریت پسا حسنعلی بخاطر قانونگریز شدن سخت از مدیریت زمان خودت شده علتش همینه چون بی قانونی را عادی کردی حالا هم قانونمند شدن افراد سخته ، آییییی حسنعلی همیشه از از خدا ودین وپیغمبر حرف میزنی چیزی که در عمل به آن اعتقاد نداری یادته همیشه در سخنرانی هات از آه دل حرف می زدی خیییلی آه دنبالت هست اگر معتقد بودی مطمعنم شبا عذاب وجدان خواب رو ازت میگرفت ولی چون ایمان قلبی نداری این آه ها در اون دنیا گردنت رو خواهد گرفت جناب حسنعلی مردم آگاه وبیدارند غیر از خدا همین طرفداریت وتبلیغ برای روشنفکر هم نقشه هست برای باختن دوباره روشنفکر چون هدفت نابودی طامردی هست ......
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۸
0
0
آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در دوره فعلی نتیجه اش معلوم است که سرانجامی نخواهد داشت.به زودی خواهیم دید.شکست بهرامی را در آموزش و پرورش پیدا کنید.
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۸
1
0
حداقل آقای عزت خواه نحوه برخورد و رعایت اخلاق را مدنظر داشتند.اما الآن چی ؟این همه غرور تمام می‌شود.عجله نکنید.

کسی که توانایی اداره چند راننده را نداشت الآن شده....

آموزش و پرورش نابود شده

متأسفانه روز به روز بدتر میشه
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۸
0
2
درود بر عزتخواه و مطالب خوبش سپاس
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۸
0
3
به پایان بهرامی سلام.شک نکنید که جناب آقای بهرامی تمومه دیگه.
عادل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۸
1
1
عزت عزیز تو دیگه چرا حرف میزنی بابا افتابی نشو وضعیت و گذشه خرابی دارید
انارک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۸
1
1
نیرووووووککام
هیچ کس اندازه حضرتعالی قومیت و جغرافیا رو در آموزش و پرورش حاکم نکرد و هیچ کس اندازه جنابعالی تنزل نداد این جایگاه رو لااقل از حافظه کوتاه مدت مردم شرم کنید
ساداتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۸
1
0
پایه گذار و بانی سقوط آموزش و پرورش به چاه ویل قومیت و جهالت و عصبیت بینظیر در تاریخ استان حضرتعالی و اون برادر نماینده که

هیچ فکر و ذهنی

جزجابجایی معلم ها نداشت نبودید والا سنگ پای قزوین روش کم میشه وقتی فرمایشات جنابعالی رو میشنوه....

باید گفت سنگ پای نیروووووو گوباز
چشمه جوشان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۸
2
0
جریان ندای وحدت مثل چشمه زلال و جوشانی که هر روز نوتر و تازه تر میشه و دسته گل های جدید رو میکن به لطف خدا مدیر کل آ و پ استان دور بعد جریان عالم ندای وحدت آقای سوزعلی بنوان خواهد بود
قاید مجیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۸
0
0
اگه صحاب داشت آموزش من استان حضرتعالی رو باید برای این قهوه ای کردن آ و پ استان محاکمه میکردن
رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۸
1
1
اینایی که کامنت گذاشتن معلومه خیلی سوختن، اب بریزین همونجایی که میسوزه🤣🤣🤣🤣🤣 بقران قسم دارید مترکید از کامنتا مشخصه، همین ک اینقد فشاریتون کرده بستونه😂😂🤣🤣🤣🤣🤩🤩🤩🤩
تنگ پیواره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۸
2
1
در روز قیامت همه چیز معلوم میشه کسانس که اینجا توهین میکنندمواظب او دنیایی کثیفتون باشید با حرفای چرتتون
زندگی عزت خواه خونه عزت خواه در دوران مدیریت ببینید چشمم بینا نداشتید مردمان دروغگو حقتون هر چیزی سرتون میاید ناسپاس ها
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۸
5
1
با اینکه بنده میهمان استان کهگیلویه و بویراحمد بودم
اما با خواندن این نظرات بسیار متأثر و متاسف شدم
بسیار مغرضانه قلم میزنید و از سرای آخرت نمیترسید.

الحق و النصاف در این ۲۷ سال خدمت در استان کهگیلویه و بویراحمد مدیرکلی به پاکی، شخصیت، متدین، منظم و دلسوز تر از جناب عزت خواه در این استان ندیدم.
در همه شاخص های توسعه طبق مستندات وزارت آموزش و پرورش در قیاس با دوره های قبل برتر بودند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۸
دروو کن
دبیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۸
1
2
خدایی کسی که نمیتونه دو جمله سخن بگه و با التماس تأیید شد شده معاون..... باید نشست برای آموزش و پرورش استان گریه کرد.باید روضه خوانی کرد برای این وضعیت آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد.

دوستان خیلی طول نخواهد کشید این رفتارهای مغرورانه و بدون محتوا سرانجامی نخواهد داشت.خدا ناظر رفتار ها هست.شک نکنید تمام می‌شوند. نتایج را هم خواهیم دید. متوجه میشوید که استان رتبه پایانی را کسب خواهد کرد.


من قصد دفاع از هیچ کسی را ندارم اما منم کردن پایانی ندارد
صولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۹
0
0
الحق که گفتن لر از سرگذشت خودش میگه دوره مدیرت خودت چکار کردی حتماً طعم ریاست را خوب چشید یشاید هنوز هم انتظار ریاستی داشتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۹
0
0
جناب مدیرکل تاقبل ازمدیربودن نیرعلی دردمند بودبرای یک پست مقام یک ساله هم نامش وهم فامیلش راتغییر داد ازچنین شخصی نباید انتظار قضاوت خوب یا کارآمدی داشت این هم مثل استاندارمحبوبش که هشمت اله بود اما به دروغ علی احمدزاده بود اینها بانام خودشان هم شفاف نیستن
آگاه و مرتبط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۹
0
1
جناب نیرعلی دردمن
چطور روت میشه در اجتماع حاضر بشی تا چه برسه به اظهار نظر در مورد مسائل استان.تو که در کوته زمان در دولت ناصب خودت به دلیل تخلفات زیاد عزل شدی چطور امروز روت میشه حرف بزنی و اینگونه خودت رو نشون بدی؟.
راستی از پرونده های تخلفات گسترده ات در هیات تخلفات وزارتخانه چه خبر؟
آیا شهامت و صداقت داری بگی برات تخلفات چه احکامی برات صادرشد؟

داستان اینگونه ابراز وجودت به مانند همون دزدی است که مردم برای دستگیری اش به دنبال او در کوچه ها می دویدند و او در حال فرار جلوتر از مردم فریاد آی دزد سر می داد.
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۹
1
0
یعنی ایقدی رو اموزش پروش حساسین روی مجلس و نماینده مجلس حساس نیستین مگه چ خبره داخل این اموزش و پرورش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۰
3
0
مدیر کلی پاک تر و با سواد از حاج طاهری تو آموزش پرورش نبود
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۰
0
2
ضعیف ترین مدیر آموزش پرورش جناب عزت خواه.
این هم از همان نوع انتخاب های جناب روشن فکر بوده از آبدارخانه به ریاست
رضا مولوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۰
0
0
با عرض سلام قصد ندارم کسی را قضاوت کنم ولی خدایی جناب دکتر رضایی مدیر توانمندی است که همه پست ها پله پله طی کرده تا به اینجا رسیده و همچنین دکتر فهیمی انسانی شریف و دارای تحصیلات عالیه فکر کنم حدود هشت سال است در این جایگاه می باشد و در آموزش و پرورش مثل ایشان وجود ندارد بدون توجه به مسایل سیاسی وظیفه خود را انجام می دهد خدا را شاهد می گیرم تا به حال نشنیدم کسی از وی بدگویی کند و همچنین آقای منصوری و خدا لعنتت کند خائنین به آموزش پرورش را
پیرزن کلتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۱
0
0
نیرو خو خوش نابود روزگار بی الان چه وابی که دانشمند وابی
منصف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۴
0
0
جناب عزت خواه این تذهبون
دوران طایفه سالاری در اموزش وپرورش استان در دوران تصدی جنابعالی را همه تجربه کردند وتیم مدیریتی شما با اون ادبیات منحصر به فرد در برخورد با ارباب رجوع ویژه ارباب رجوع غیر همسو با جناب عالی و خاصه ارباب رجوع سایر حوزه ها انتخاباتی را هیچ گاه فراموش نمی کنیم ،دوبار رفتم آموزش وپرورش شهرستان بویر احمد چه سخیف با فرهنگیان شریف برخورد می کردند ، هردو تاسف خوردم که چرا اینگونه با یک معلم برخورد می شود ، قصدم حمایت از تیم فعلی نیست اما دوران جنابعالی را هیچ گاه فراموش نمی کنم ،
ارسال نظر
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.