« بسمه تعالی »
خرید ، طبخ و توزیع غذا معاونت دانشجویی ، فرهنگی
سال 1405 -1404
دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
« بسمه تعالی »
چک لیست مناقصه خرید ، طبخ وتوزیع غذای اداره تغذیه معاونت دانشجویی و فرهنگی در سال 1405-1404
1- مهر و امضاء (مهر و امضای زنده) تمام اوراق مناقصه شامل شرایط عمومی و اختصاصی مناقصه به تعداد 28 برگه از صفحه 1 تا 28 توسط شرکت
2- گذاشتن تصویر برابر اصل اساسنامه شرکت که به مهر و امضاء شرکت رسیده باشد.
3- تصویر آگهی برابر اصل تأسیس شرکت در روزنامه رسمی که به مهر و امضاء شرکت رسیده باشد.
4- تصویر برابر اصل آخرین آگهی تغییرات شرکت در روزنامه رسمی (در صورتیکه نیاز به تغییرات داشته باشد) که به مهر و امضاء شرکت رسیده باشد.
5- آدرس قانونی شرکت با شماره تلفن و فاکس که به مهر و امضای شرکت رسیده باشد
6- ارائه ضمانت نامه معتبر بانکی معادل 000/000/710/20 ریال در وجه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با مدت سه ماه از تاریخ برگزاری مناقصه به عنوان سپرده شرکت در مناقصه و مطابق فرم پیوست
7- مهر و امضاء تعهدنامه عدم شمول قانون منع مداخله کارکنان دولت درمعاملات دولتی مصوب دیماه 1337 برابر فرم پیوست شرایط مناقصه
8- ارائه تاییدیه صلاحیت ایمنی از اداره کار و امور اجتماعی
9- تکمیل و ارائه فرم مربوط به اعلام قیمت پیشنهادی درجدول شماره 1صفحه 13 شرایط مناقصه با مهر و امضاء مدیرعامل شرکت
10- نحوه تنظیم و گذاشتن اسناد و مدارک مناقصه در پاکتها به ترتیب به شرح ذیل میباشد:
پاکت الف : ضمانت نامه معتبر بانکی شرکت در مناقصه برابر بند6 چک لیست
پاکت ب : شرایط مناقصه که به مهر و امضاء شرکت رسیده باشد ، تصویر برابر اصل شده اساسنامه شرکت ، تصویر برابر اصل آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی ، تصویر برابر اصل آخرین آگهی تغییرات در روزنامه رسمی ، آدرس قانونی شرکت، تصویر برابر اصل تأیید صلاحیت و مجوز فعالیت شرکت
پاکت ج : فرم قیمت پیشنهادی با مهر و امضاء شرکت بدون خدشه و لاک گرفتگی باشد.
11- پاکت الف، ب وج را ابتدا جداگانه لاک ومهر نموده سپس همگی دریک پاکت بزرگ که روی آن عبارت : «حاوی پاکتهای الف ، ب و ج» نوشته شده مجدداً لاک و مهر نموده وتا آخر وقت اداری تاریخ بر اساس مندرج در سامانه به دبیرخانه حراست دانشگاه واقع در ستاد مرکزی تحویل ورسید دریافت نمایید.
مهر و امضاء مناقصه گزار مهر و امضاء مناقصه گر
شرایط شرکت درمناقصه تهیه مواد اولیه وطبخ وتوزیع غذای اداره تغذیه ی معاونت دانشجویی،فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج درسال1405-1404
1- شرایط عمومی قرارداد:
1-1) متقاضیان بصورت کتبی اعلام نمایند که مشمول منع قانون مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی مصوب دیماه 1337 نمی باشند.(فرم مربوط به تعهدنامه پیوست می باشد.)
2-1)مدارک مورد نیاز شرکت در مناقصه:
- تصویر اساسنامه شرکت(جهت بررسی ارتباط موضوع اساسنامه ومطابق تائید ومجوز شرکت ازاداره کارواموراجتماعی جهت بررسی موضوع با مناقصه فوق که با مهر و امضای مدیر عامل شرکت برابر با اصل گردد).
- تصویر آگهی تأسیس شرکت در روزنامه رسمی(با مهر و امضای مدیر عامل شرکت برابر با اصل گردد).
- تصویر آخرین آگهی تغییرات در روزنامه رسمی(در صورتیکه تغییرات داشته باشد، که با امضای مدیر عامل شرکت و ثبت شرکتها برابر با اصل گردد).
- برگه تاییدیه صلاحیت ایمنی از اداره کار و امور اجتماعی
- آدرس قانونی شرکت با شماره تلفن و فاکس که به اصل مهرو امضای شرکت رسیده باشد.
- در صورت همکاری در گذشته ،رضایت کاری ازکارفرما اجباری می باشد.
- شرکت کننده در مناقصه می بایست یک فقره ضمانتنامه معتبر بانکی معادل 000/000/710/20 ریال به نفع دانشگاه با داشتن مدت اعتبارسه ماه در پاکت الف به همراه اسناد مناقصه تحویل نماید .(مطابق فرم پیوست)
3-1) تمام اوراق و شرایط مناقصه باید به تأیید، مهر و امضای مجاز شرکت برسد.
4-1) کارفرما در چارچوب قانون در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.
5-1) مدارک ارسالی مسترد نخواهد شد.
تذکر: در صورت ناقص بودن مدارک ارسالی خواسته شده پاکت پیشنهاد قیمت (ج) بازگشایی نمی گردد و به اسناد و مدارک ارسالی ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.
مهر و امضاء مناقصه گزار مهر و امضاء مناقصه گر
6-1) پس از بازگشایی مستندات و تنظیم صورتجلسه، سپرده برنده اول و دوم نگهداری و واحد مناقصه گزار اقدام به عقد قرارداد با برنده اول می نماید و در صورت انصراف برنده اول، سپرده او به نفع کارفرما ضبط و با برنده دوم به همین نحو عمل خواهد شد، بدیهی است سپرده های اشخاص بعدی، بعد از تعیین برنده اول و دوم مسترد خواهد شد.
تبصره 1: برنده دوم در صورتی اعلام می شود که تفاوت قیمت پیشنهادی وی با برنده اول کمتر از مبلغ تضمین شرکت در مناقصه باشد.
تبصره 2: سپرده برنده اول و دوم نیز پس از انعقاد قرارداد و دریافت سپرده حسن انجام کار مسترد می گردد.
7-1) رقم پیشنهاد قیمت برای هر پرس غذا جهت خرید و طبخ و توزیع جداگانه و برای کل کار به عدد و حروف نوشته شود و برای تعیین برنده مناقصه، اعدادی که به حروف نوشته شده است ملاک عمل خواهد بود و پیشنهادی که قیمت کل به حروف نوشته نشده باشد از درجه اعتبار ساقط است.
8-1) در صورتیکه برنده مناقصه از تاریخ ابلاغ نتیجه بازگشایی ظرف مدت 20 روز به استثنای ایام تعطیل نسبت به سپردن تضمین حسن انجام تعهدات معادل 10% قیمت پیشنهادی (سالیانه) اقدام نکند یا برای انعقاد قرارداد حاضر نشود سپرده شرکت در مناقصه او ضبط و مراتب به نفر دوم ابلاغ میگردد، اگر نفر دوم هم به ترتیب فوق عمل ننماید سپرده وی به نفع واحد مناقصه گزار ضبط خواهد شد.
9-1) هزینه انتشار آگهی مناقصه مربوطه بعهده برنده مناقصه خواهد بود که هزینه آن قبل از انعقاد قرارداد توسط اداره خدمات پشتیبانی دانشگاه(امورقراردادها) به واحد برگزار کننده مناقصه اعلام خواهد شد.
10-1) هر گاه اطلاع حاصل شود که پیشنهاد دهندگان با هم تبانی کرده اند بر اساس ضوابط قانونی مربوطه با آنان رفتار خواهد شد.
11-1) واحد واگذار کننده بر اساس نوع واگذاری و شرایط عمومی و خاص محیطی، باید با هماهنگی اداره خدمات پشتیبانی دانشگاه (امورقراردادها) نسبت به اضافه نمودن مفاد جدیدی از شرایط عمومی و اختصاصی اقدام نماید.
12-1) رعایت ماده 38 قانون تأمین اجتماعی و 28 قانون کار و تأمین اجتماعی مبنی بر ارائه مفاصا حساب بیمه در پایان قرارداد و پرداخت لیست ماهیانه بیمه پرسنل تحت پوشش توسط پیمانکار برنده الزامی است (بدیهی است آزاد سازی سپرده حسن انجام کار منوط به ارائه تسویه حساب کامل پرسنل تحت پوشش برابر طرح طبقه بندی طرح مشاغل در سال جاری و ارائه مفاصا حساب از سازمان های مربوطه می باشد.) برنده مناقصه موظف است ظرف مدت یکماه از انعقاد قرارداد احکام کارگزینی کارگران خود را که مطابق قانون کار تهیه و به تایید اداره کار امور اجتماعی رسیده باشد تحویل امور حقوقی دانشگاه دهد.
مهر و امضاء مناقصه گزار مهر و امضاء مناقصه گر
13-1) لازم به ذکر است فقط ارائه ضمانتنامه معتبر بانکی به عنوان سپرده حسن انجام کار در قرارداد برابرآیین نامه مالی معاملاتی دانشگاه و آیین نامه تضمین برای معاملات دولتی مورد قبول خواهد بود.
14-1) پیمانکار تأیید می نماید که هنگام تسلیم پیشنهاد، مطالعات کافی انجام داده و هیچ موردی باقی نمانده است که بعداً در مورد آن استناد به جهل خود نماید.
15-1) به پیشنهاد مبهم، مشروط، مخدوش، فاقد سپرده و پیشنهاداتی که بعداز انقضای مدت تعیین شده تحویل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.
2- شرایط اختصاصی مناقصه:
1-2) سر آشپز و آشپزهایی که توسط برنده مناقصه به کار گرفته می شوند، باید دارای مستندات لازم مبتنی بر تجارب کافی و مطلوب در طبخ غذا باشند.
2-2) در اساسنامه شرکت باید موضوع طبخ غذا قید شده باشد و در مدرک تائید صلاحیت شرکت نیز باید موضوع طبخ غذادرآن قید شده باشد.
3-2) برنده مناقصه باید در زمان عقد قرارداد به میزان 10 %درصد از کل مبلغ قرارداد سالیانه را به عنوان تضمین حسن انجام کار فقط به صورت ضمانتنامه بانکی معتبر و مطابق فرم پیوست حداقل برای مدت 15 ماه از شروع زمان قرارداد به کارفرما تسلیم نماید و تضمین مذکور پس از تسویه حساب قطعی و ارائه گواهی انجام کار و رضایت نامه کارگران در خصوص انجام کلیه مفاد قرارداد از واحد مربوطه با هماهنگی اداره خدمات پشتیبانی دانشگاه(امورقراردادها) و امور حقوقی دانشگاه مسترد خواهد شد.
در ضمن 5% هر پرداخت ماهیانه بعنوان تعهد انجام کار و رعایت ماده 38 تأمین اجتماعی تا پایان قرارداد کسر و پس از تحویل مفاصا حساب بیمه تأمین اجتماعی توسط پیمانکار، مسترد خواهد شد.
4-2) شرکت کننده در مناقصه موظف است هزینه تهیه مواد اولیه و دستمزد طبخ و توزیع غذاوکسورات قانونی متعلقه را باتوجه به میانگین تعداد پرس غذا در فصول مختلف سال برای صبحانه، ناهار و شام محاسبه نمایدومیانگین قیمت هروعده غذارا طبق جدول ضمیمه وبه تفکیک اعلام نماید.
5-2) شرکت کننده در مناقصه باید در موقع اعلام پیشنهاد قیمت از میزان کسورات قانونی اعم از بیمه تأمین اجتماعی ومالیات کسب اطلاع نموده و در هنگام اعلام پیشنهاد میزان کسورات را در قیمت پیشنهادی مد نظر قرار دهدکلیه کسورات قانونی به عهده پیمانکارمی باشد.
مهر و امضاء مناقصه گزار مهر و امضاء مناقصه گر
6-2) برنده مناقصه باید لیست پرداخت بیمه و حقوق کارکنان خود را در هر ماه تحویل حسابداری واحد نماید و مبالغ مالیات به صورت چک جداگانه در وجه اداره دارائی صادر می شود (این بند از وظایف نظارتی کارفرما ناشی می شود).
7-2) برنده مناقصه موظف است ساعات طبخ و توزیغ غذا همچنین مکان توزیع غذا را طبق برنامه تنظیمی کارفرما انجام و مطابق آن اقدام به طبخ و توزیع غذا نماید.
8-2) برنده مناقصه موظف است به ازای طبخ و توزیع هر 700 پرس ناهار، 15 نفر نیروی کار تمام وقت ( شامل دو سرآشپز، سه آشپز و پنج کمک آشپز و پنج کارگر ) داشته باشد. درغیر اینصورت ناظرین اداره تغذیه مجاز هستند از صورت وضعیت ماهانه به ازای هرپرس غذا 50000ریال کسر نمایند.
9-2) تعداد افراد شاغل در آشپزخانه و رستوران بر حسب تعداد طبخ و توزیع غذا ودستورالعملها واستانداردهای موجود در مراکز طبخ و توزیع با هماهنگی کارفرما باید طوری تعیین گردد که پیمانکار بتواند در ساعات تعیین شده به نحو مطلوب غذا باکیفیت مناسب تهیه و توزیع نماید.
10-2)با توجه به تشخیص کارفرما بخشی از ناهار در سلف مرکزی و مابقی در خوابگاه ها و دانشکده های سطح شهر توزیع می گردد،پیمانکار موظف است خودرو مخصوص حمل غذا و نیروی انسانی مورد نیاز را با رعایت کامل موارد بهداشتی فراهم گرداند.
تبصره1: برنده مناقصه موظف است در شروع قرارداد لیست نیروهای به کار گرفته شده را همراه با یک نسخه از قرارداد که بر اساس قوانین کار و امور اجتماعی تنظیم شده است، به کارفرما ارائه نماید.
تبصره2: برنده مناقصه موظف است کلیه حقوق و دستمزد نیروهای به کار گرفته شده را طبق قوانین کار (حق شیف، فوق العاده نوبت کاری، جمعه کاری، و روزهای تعطیل و سایر مزایای طرح طبقه بندی مشاغل) برابر مصوبات شورای عالی کار در پایان هر ماه با ارائه لیست حقوقی تأیید شده از طریق بانک عامل به پرسنل تحت پوشش خود پرداخت نماید (بعد نظارتی کارفرما)
تبصره 3: بکارگیری و جابجایی هر گونه تغییرات پرسنلی کارکنان برنده مناقصه به عهده پیمانکار بوده و با هماهنگی و نظارت و موافقت کارفرما انجام می پذیرد.
10-2) نظافت کلیه قسمت های مربوط به ساختمان سلف سرویس ، اطراف ساختمان، و کلیه اتاق های اداری ظروف طبخ و توزیع اعم از اجاق های طباخی، سینی ها، ترالی غذا و آنچه در ارتباط با طبخ و توزیع غذا می باشد و تهیه سم وسمپاشی آشپزخانه ورستوران ومکانهای مربوطه ازجمله کلیه سرویسهای بهداشتی مرتبط و .... به طور کلی به عهده برنده مناقصه میباشد.
مهر و امضاء مناقصه گزار مهر و امضاء مناقصه گر
تبصره: پیمانکار موظف است در سلف دانشجویان دختر از پرسنل خانم و در سلف دانشجویان پسر از پرسنل آقا استفاده نماید.
11-2) کارفرما کلیه تجهیزات اساسی و نصب شده آشپزخانه و رستوران و وسایل توزیع غذا را طی صورتجلسه ای توسط جمعدار اموال مرکز در شروع قرارداد سالم به برنده مناقصه تحویل داده و در پایان مدت قرارداد صحیح و سالم و با در نظر گرفتن استهلاک متعارف از وی تحویل خواهد گرفت و برنده مناقصه موظف به نگهداری و تعمیر تجهیزات تحویلی اعم از سردخانه، یخچال، فن کوییل(هواساز) ، تلویزیون،میز،صندلی،دستگاههای رزرو و ژتون دهی غذاو دستگاههای گرم کن غذا-فرها –دیگ ها، آب سردکن ها و سایر تجهیزات ثابت و غیر ثابت می باشد، هزینه های مربوطه به طور کلی به عهده برنده مناقصه خواهد بود.
تبصره: تعمیرات لوله کشی آب و فاضلاب، برق و گاز در تعهد کارفرما می باشد. هرگونه خسارت ناشی از گرفتگی فاضلاب بر اثر سهل انگاری کارگران بر عهده پیمانکار می باشد.
12-2) برنده مناقصه موظف است وسایل مورد نیاز جهت پخت شامل سیخ کباب، کباب گیر، دیگ، قابلمه، کفگیر،قاشق ،چنگال، سفره رومیزی و سایر وسایل مصرفی(شیلنگ،سفره،دستمال کاغذی وغیره) را خود از جنس مرغوب و مورد تأیید کارفرما تهیه نماید.
13-2- پرداخت هزینه آب، برق و گاز بر اساس کارکرد کنتور مربوطه به عهده پیمانکار می باشد و در صورتیکه هر کدام از موارد مذکور فاقد کنتور باشند به تناسب فضای فیزیکی از طریق واحد مربوطه محاسبه و از صورت وضعیت پیمانکار کسر و به شماره حساب 98035800 درآمد اختصاصی معاونت دانشجویی و فرهنگی واریز می گردد.
14-2) برنده مناقصه موظف است در هنگام شروع به کار پرسنل خود برگ سلامت ، کارت بهداشتی، کارت آموزش بهداشت و کارت آموزشی ایمنی کار از مراجع ذیصلاح اخذ نماید و در صورت به کار گماردن افراد فاقد هر یک از گواهی ها و یا افرادی که مجوز اشتغال آنان به علت عدم سلامت تمدید نگردیده، حداکثر ظرف 48 ساعت جایگزین آن را با هماهنگی کارفرما تعیین نماید.
تبصره 1: برنده مناقصه موظف است نسبت به انجام معاینات ادواری کلیه پرسنل طبق استانداردهای بهداشتی اقدام نموده و سوابق مربوطه را تحویل نماینده کارفرما دهد اخذ کارت بهداشتی و تایید کارشناس بهداشت محیط جهت ادامه کار الزامی است، در ضمن استعمال دخانیات در محل کار ممنوع می باشد.
تبصره 2: هزینه کلیه آزمایشات و معاینات به عهده برنده مناقصه می باشد.
15-2) تأمین کلیه لوازم نظافت فردی افراد به خدمت گرفته (صابون، شامپو و حوله و ...) و کلیه لوازمی که در امر نظافت مورد نیاز می باشد و کلیه مواد شوینده و ضدعفونی کننده با مارک معتبر واستاندارد که قبل از مصرف به تأیید نماینده کارفرما رسیده باشد به عهده برنده مناقصه می باشد.
مهر و امضاء مناقصه گزار مهر و امضاء مناقصه گر
16-2) تأمین لباس، چکمه، کفش، کلاه، ماسک، پیش بند آشپزی پارچه ای و پلاستیکی، دستکش یکبار مصرف، دستکش ظرفشوئی و سایر موارد و لوازم مورد نیاز هر یک از خدمه به عهده برنده مناقصه می باشد و پرسنل ملزم به استفاده از آن هستند .
17-2) لباس کارکنان برنده مناقصه باید همیشه مرتب و تمیز باشد و مسئولیت نظافت عمومی و آراستگی ظاهری کلیه کارکنان به نحوی که مورد تأیید کارفرما باشد به عهده برنده مناقصه خواهد بود.
18-2) برنده مناقصه موظف است رستوران و سایر مکانهای اداره تغذیه را با هزینه خود نظافت نماید، این نظافت شامل سالن غذاخوری، میزها، محوطه، کف، دیوارها و پنجره های آشپزخانه، انبارها، سرویس های بهداشتی و رختکن کارکنان برنده مناقصه، اتاقهای اداری و... می باشد، به نحوی که همیشه تمیز بوده و مورد اعتراض کارفرما نباشد، حمل و دفع زباله تا جایگاه انتقال زباله به عهده پیمانکار می باشد.
19-2) برنده مناقصه موظف است کلیه سبزیجات را زیر نظر مستقیم کارشناس بهداشت محیط مورد تأیید کارفرما شستشو و با استفاده از ماده گند زدا، آماده سازی و نگهداری نماید، بدیهی است تأمین مواد ضدعفونی کننده به عهده برنده مناقصه می باشد.
20-2) مناقصه گر موظف است قیمت پیشنهادی خود را برای خرید،طبخ و توزیع هر پرس غذا طبق درخواست کارفرما بر اساس جدول آنالیز غذاها (درجداول پیوست ) اعلام نماید.
21-2) برنده مناقصه موظف است حداقل مواداولیه مورد نیاز یک هفته خود را به غیر از سبزیجات مورد نیاز با توجه به تازه بودن مواد غذایی در مکان های مشخص مانند انبارها و سردخانه ها آماده و نگهداری نماید.
22-2- این قرارداد مشمول هیچ گونه تعدیل (قضایی، قراردادی، قانونی) نخواهد بود و تاخیر در پرداخت ها نیز مشمول خسارت تاخیر تادیه نمی باشد
مهر و امضاء مناقصه گزار مهر و امضاء مناقصه گر
23-2) گوشت مورد مصرف باید از نوع گوسفندی گرم بدون دنبه، در بهار و تابستان تا وزن بیست کیلو گرم و در پاییز و زمستان تا وزن 25 کیلوگرم و با ذبح اسلامی در کشتارگاه صنعتی مورد تأیید بهداشت و دستگاه نظارت و ممهور به مهر دامپزشکی باشد،استفاده از سایر گوشت های قرمز ممنوع است.
24-2) برنده مناقصه موظف است از گوشت مرغ بسته بندی تازه و تاریخ دار (کشتار روز) بدون سر و ضایعات شکم و ذبح اسلامی در کشتارگاه صنعتی با تأیید کارفرما با وزن 1300 تا 1500 گرم با مارک کارخانه یا تولیدی معتبر مورد تأیید ناظرکارفرما استفاده نماید.
25-2) برنده مناقصه موظف است برنج مورد نیاز را از نوع دانه بلند مرغوب 1121، طبیعت ، خاطره و محسن که نوع و مارک آن به تأیید کارفرما یا کارشناس تغذیه رسیده باشد تأمین و طبخ نماید.
26-2) ماهی مورد استفاده از نوع قزل آلا باشد.
27-2) برنده مناقصه موظف است حبوبات و ادویه جات مورد نیاز را از نوع مرغوب پاک شده با بسته بندی مارک معتبر و استاندارد و دارای تاریخ تولید وانقضاء تهیه نماید.
28-2) حجم بسته بندی مواد غذایی باید به گونه ای باشد که پس از باز شدن در کمترین زمان ممکن به مصرف برسد، مثلاً در مورد رب گوجه فرنگی و روغن، بسته بندی نیم تا یک کیلوگرمی بر حلب های 5 کیلو گرمی در مصارف پایین و حلب های 5 کیلو گرمی بر حلب های 17 کیلو گرمی در مصارف بالاتر ترجیح دارد.
29-2) روغن مصرفی باید از نوع مایع (سرخ کردنی وپخت وپز) با مارک معتبر و مورد تأیید کمیته تغذیه باشد.
30-2) برنده مناقصه موظف است مقدار غذای طبخ شده اضافی را طبق دستور کارفرما که به علت مصرف نشدن اضافه می باشد، به صورت کتبی اعلام و به کارفرما تحویل دهد و به هیچ وجه حق استفاده از غذای مازاد را در نوبت بعدی ندارد.
31-2) هزینه غذا و ایاب وذهاب پرسنل برنده مناقصه به عهده خود برنده مناقصه می باشد.
32-2) در صورتیکه تعداد افراد مراجعه کننده بیشتر از تعداد غذای دستور داده شده توسط کارفرما باشد برنده مناقصه موظف است یک نوع غذای اصلی با هماهنگی کارفرما تهیه کرده تا در توزیع غذا وقفه ای حاصل نگردد، محاسبات مالی بر اساس آمار جدید می باشد.
مهر و امضاء مناقصه گزار مهر و امضاء مناقصه گر
33-2) برنده مناقصه موظف است غذای مناسب در ماه مبارک رمضان و یا مناسبتهای دیگر مطابق با درخواست کارشناس تغذیه و یا مسئول واحدبراساس قیمت تعیین شده درقرارداد تهیه نماید (فرنی، سوپ ،خرما،زولبیا،بامیه،شیرو ...).
34-2) تهیه ظروف یکبار مصرف جهت دانشجویان ومهمانهای حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی در مناسبتهای مختلف با نظر و اعلام کارفرما به عهده برنده مناقصه است،که لازم است از نوع بیوپلیمری بر پایه نشاسته ذرت نوع درب دار و طبق آخرین دستور العمل وزارت بهداشت تهیه شود.
35-2) پیمانکار موظف است در طول شش روز هفته جهت دانشجویان، از میوه فصل طبق تشخیص کارفرما هنگام ناهار یا شام توزیع نماید (سیب درختی-هلو -گلابی – پرتقال-شلیل – موز –زردآلو- انار-نارنگی – لیموشیرین و... ). و ضمناً قید و اجرای آن در منوی غذایی توسط کارفرما مشخص و پیمانکار موظف به توزیع میوه عین منوی غذایی می باشد.
36-2) شرکت های وابسته و تعاونی کارکنان، و نظایر آنها با دستگاه های ذیربط خود نمی توانند درمناقصه شرکت نمایند.
37-2) برنده مناقصه موظف است لیست نیروهای بکارگرفته شده را با ذکر مدرک تحصیلی، سمت و نوع فعالیت درهنگام عقد قرارداد تحویل کارفرما نماید.
38-2) افزایش قانونی حقوق و مزایای کارگری در سال 1404-1405 توسط اداره کار و امور اجتماعی به عهده برنده مناقصه بوده و برنده مناقصه موظف به پیش بینی افزایش ها و رعایت قانون کار و امور اجتماعی با پرسنل خود می باشد.
39-2) برنده مناقصه ملزم و متعهد به رعایت کلیه مقررات جاری قانون کار در مورد کارکنان تحت پوشش شرکت خود می باشد و پرداخت تمام مزایا از قبیل حقوق (شش ماهه اول 31 روز و شش ماهه دوم به جز اسفندماه 30 روز)، کمک هزینه مسکن، خوارو بار، عائله مندی(مرد و زن)، بن کارگری، عیدی و سنوات کاری نیزمی باشد.
مهر و امضاء مناقصه گزار مهر و امضاء مناقصه گر
40-2) انتخاب و بکارگیری کارکنان تحت پوشش منوط به تشخیص و صلاحدید کارفرما خواهد بود که طبق مقررات خاص خود نسبت به تأیید صلاحیت بکارگیری آنان از واحد حراست و گزینش دانشگاه اقدام می گردد و پس از ارائه گواهی عدم اعتیاد و عدم سوء پیشینه به کار گرفته خواهند شد و در صورت تأییدنشدن صلاحیت کارگران تحت پوشش، برنده مناقصه موظف می باشد، بدون ایجاد وقفه در انجام کار نیروی واجد شرایط را با صلاحدید کارفرما جایگزین نماید.
41-2) کلیه خدمه تحت پوشش شرکت شاغل در واحد موظف به قبول مقررات مربوط به همان واحد بوده و باید در نظم، نزاکت و رعایت شئون اسلامی و اخلاقی و اداری تعهد لازم را دارا باشند. چنانچه هر یک از پرسنل تحت پوشش برنده مناقصه خلاف مقررات رفتار نمودند به مسئول شرکت اعلام خواهد شد تا برابر قانون کار با متخلف رفتار نماید، بدیهی است در وارد نمودن خسارات به هر نحو از طرف هر یک از خدمه و هر گونه اشکال در امر نظافت و خدمات، مبلغ خسارت وارد شده به تشخیص کارشناس توسط مدیر واحد از مبلغ پرداخت حق الزحمه ماهیانه قرارداد یا ضمانتنامه حسن انجام کار کسر خواهد شد.
42-2) برنده مناقصه موظف است اطلاعات لازم جهت اجرای بازرسی های قرارداد را در اختیار نمایندگان کارفرما قرار دهد.
43-2) برنده مناقصه موظف است در زمان عقد قرارداد با هزینه خود بیمه حوداث بدون نام به میزان 2% از کل نیروی شاغل خود را به کارفرما ارائه نماید.
44-2) بابت مال الاجاره فضای فیزیکی که کارفرما در اختیار پیمانکار قرارمی دهد ماهیانه مبلغ 000/000/300ریال از مطالبات پیمانکار کسر و به حساب تمرکز در آمد اختصاصی معاونت دانشجویی فرهنگی به شماره 98035800 نزد بانک رفاه شعبه علوم پزشکی(کد بانک768) واریزمیگردد.
مهر و امضاء مناقصه گزار مهر و امضاء مناقصه گر
45-2) هنگامیکه مدت قرارداد پیمانکار به اتمام رسیده باشد متعهد است تا برگزاری مناقصه مجدد و تعیین برنده بعدی به ارائه خدمات بر اساس قرارداد فی مابین پرداخته تا هیچ گونه خللی در ارائه خدمات صورت نپذیرد(حداکثر 3 ماه)
46-2) پیمانکار موظف است جهت سمینارها، جشن ها، مراسمات که توسط حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی برگزار می گردد به تعداد مورد نیاز حوزه مربوطه نسبت به طبخ و توزیع غذای درخواست شده بر اساس نرخ قرارداد منعقده فی مابین حتی روزهای تعطیل رسمی اقدام نماید.
47-2) پیمانکار موظف است درفصل تابستان و روزهای تعطیل رسمی جهت دانشجویانی که به منظور گذارندن برنامه های فرهنگی، فوق برنامه، کلاسهای فیزیوپاتولوژی و ترم تابستانه درصورت تشکیل و...حضوردارند و ازطریق معاونت دانشجویی فرهنگی معرفی میشوند غذا تهیه نماید.
48-2) پیمانکار موظف است با کیفیت ترین نان بازار که به تایید کارفرما و کمیته تغذیه رسیده باشد خریداری و در اختیار دانشجویان قرار دهد نان بصورت روز پخت و برا ی هر سه وعده تهیه گردد و باید با کیفیت مورد تأیید کارشناسان تغذیه تهیه شود .
49-2) پرداخت هزینه ماهیانه بر اساس صورت وضعیت تنظیم شده توسط مسئول ادراه تغذیه ودستورات معاونت دانشجویی فرهنگی میباشد و پیمانکار حق هیچ گونه ادعایی خارج از این آمار ندارد.
50-2) در صورتی که بر اساس نظر سنجی دانشجویان به غذایی خارج از منوی مورد قرارداد نیاز باشد پیمانکار موظف است نسبت به تهیه وتوزیع آن براساس نرخ قرارداد منعقده فی مابین اقدام نماید.
51-2) پیمانکارمی بایست توانایی حداقل سه ماه طبخ وتوزیع غذا بدون مطالبه وجه ازطرف دانشگاه راداشته باشد.
مهر و امضاء مناقصه گزار مهر و امضاء مناقصه گر
برگ قیمت
کل مبلغ براورد:
مبلغبراورد(به عدد). 414180575000ریال (به حروف) چهارصد و چهارده میلیارد و صد و هشتاد میلیون و پانصد و هفتاد و پنج هزارریال مبلغ ،به نحوی که رضایت کامل کارفرما را فراهم نماید وظایف مشخص شده در اسناد مناقصه را انجام دهد.
قیمت باید به صورت عددی و حروفی و بدون خط خوردگی ،شرط،لاک گرفتگی،تراشیدگی،خراشیدگی و...نوشته شود ،در غیر اینصورت قیمت پیشنهادی رد خواهد شد.
در صورت تفاوت بین قیمت عددی و حروفی قیمت حروفی معتبر است.
مناقصه گر موظف به ارائه انالیز همراه پیشنهاد قیمت می باشد.
ردیف |
شرح مورد انجام کار |
تعدادپرس غذای روزانه |
تعدادپرس در ماه |
تعدادپرس در سال |
قیمت پیشنهادی هرپرس غذای کارفرما |
مبلغ پیشنهادی سالیانه کارفرما |
قیمت پیشنهادی هرپرس پیمانکار |
قیمت پیشنهادی سالیانه پیمانکار |
|
1 |
صبحانه |
880 |
4400 |
48400 |
350000 |
16940000000
|
|
|
|
**در ضمن لیست پیشنهادی قیمت غذاها با آنالیز پیوست بایستی مطابقت داشته باشد.**
ردیف |
شرح مورد انجام کار |
لیست انواع ناهار |
تعداد پرس غذای روزانه |
تعداد پرس غذا ماهیانه (30روز) |
تعداد پرس غذا سالیانه |
قیمت پیشنهادی هرپرس غذای کارفرما |
قیمت پیشنهادی سالیانه کارفرما |
قیمت پیشنهادی هرپرس غذای پیمانکار |
قیمت پیشنهادی سالانه پیمانکار |
|
2 |
ناهار |
چلو خورش قورمه سبزی |
900 |
3600 |
39600 |
770000 |
30,492,000,000 |
|
|
|
کلم پلو شیرازی |
112 |
448 |
4480 |
600000 |
2,688,000,000 |
|
|
|||
چلوکباب کوبیده |
950 |
3800 |
38000 |
1100000 |
41,800,000,000 |
|
|
|||
شوید لوبیاپلو بامرغ |
120 |
480 |
4800 |
780000 |
3,744,000,000 |
|
|
|||
چلوجوجه کباب با فیله مرغ |
900 |
3600 |
36000 |
850000 |
30,600,000,000 |
|
|
|||
چلو خورش بادمجان |
119 |
476 |
4760 |
770000 |
3,665,200,000 |
|
|
|||
زرشک پلو بامرغ |
950 |
3800 |
38000 |
870000 |
33,060,000,000 |
|
|
|||
عدس پلوباگوشت چرخی و کشمش |
100 |
400 |
4000 |
600000 |
2,400,000,000 |
|
|
|||
سبزی پلو با ماهی |
650 |
2600 |
26000 |
1000000 |
26,000,000,000 |
|
|
|||
چلو خورش فسنجان |
120 |
480 |
4800 |
850000 |
4,080,000,000 |
|
|
|||
چلوخورش قیمه سیب زمینی |
800 |
3200 |
32000 |
770000 |
24,640,000,000 |
|
|
|||
کنسرو تن ماهی 150گرمی |
700 |
2800 |
28000 |
820000 |
22,960,000,000 |
|
|
|||
چلو خورش لوبیا سبز |
70 |
280 |
2800 |
700000 |
1,960,000,000 |
|
|
|||
چلوخورش کرفس |
70 |
280 |
2800 |
700000 |
1,960,000,000 |
|
|
|||
کنسرو ذرت |
200 |
800 |
8000 |
700000 |
5,600,000,000 |
|
|
|||
چلو کباب کوبیده مرغ |
70 |
280 |
2800 |
880000 |
2,464,000,000 |
|
|
|||
جمع کل |
6831 |
27324 |
276840 |
12760000 |
238,113,200,000
|
|
|
|||
**در ضمن لیست پیشنهادی قیمت غذاها با آنالیز پیوست بایستی مطابقت داشته باشد.**
ردیف |
شرح مورد انجام کار |
لیست انواع شام |
تعداد پرس غذای روزانه |
تعداد پرس غذا ماهیانه (26روز) |
تعداد پرس غذا سالیانه |
قیمت پیشنهادی هرپرس غذای کارفرما |
قیمت پیشنهادی سالیانه کارفرما |
قیمت پیشنهادی هرپرس غذای پیمانکار |
قیمت پیشنهادی سالیانه پیمانکار |
||
4 |
شام |
کنسرو لوبیا(مارک ذکرشده در قرارداد) |
400 |
1600 |
16000 |
600000 |
9,600,000,000 |
|
|
||
کنسرو بادمجان(مارک ذکرشده در قرارداد) |
400 |
1600 |
16000 |
600000 |
9,600,000,000 |
|
|
||||
خوراک مرغ و قارچ و سیب زمینی |
300 |
1200 |
12000 |
680000 |
8,160,000,000 |
|
|
||||
استامبولی پلو با ماست تک نفره |
400 |
1600 |
16000 |
650000 |
10,400,000,000 |
|
|
||||
ماکارونی+سس تک نفره |
300 |
1200 |
12000 |
650000 |
7,800,000,000 |
|
|
||||
شامی کباب |
250 |
1000 |
10000 |
680000 |
6,800,000,000 |
|
|
||||
ناگت مرغ |
250 |
1000 |
10000 |
700000 |
7,000,000,000 |
|
|
||||
تخم مرغ و سیب زمینی آبپز+گوجه+خیارشور |
52 |
208 |
2080 |
500000 |
1,040,000,000 |
|
|
||||
فیله مرغ سوخاری+خیار شور+گوجه+سس تک نفره |
200 |
800 |
3200 |
600000 |
1,920,000,000 |
|
|
|
|||
خوراک عدسی |
70 |
280 |
2800 |
500000 |
1,400,000,000 |
|
|
|
|||
سالاد الویه مرغ(مارک ذکر شده در قرارداد) |
500 |
2000 |
20000 |
650000 |
13,000,000,000 |
|
|
|
|||
ساندویچ فلافل |
300 |
1200 |
12000 |
580000 |
6,960,000,000 |
|
|
|
|||
عدس پلو یا لوبیاپلو با مرغ ریش ریش+ماست تک نفره |
200 |
800 |
8000 |
650000 |
5,200,000,000 |
|
|
|
|||
|
|
کوکو سیب زمینی+خیار شور+گوجه |
200 |
800 |
8000 |
530000 |
4,240,000,000 |
|
|
|
|
خوراک کشک بادمجان |
200 |
800 |
8000 |
530000 |
4,240,000,000 |
|
|
|
|||
ساندویج بندری |
200 |
800 |
8000 |
570000 |
4,560,000,000 |
|
|
|
|||
پک میوه |
300 |
1200 |
12000 |
550000 |
6,600,000,000 |
|
|
|
|||
پک سبزیجات |
300 |
1200 |
12000 |
500000 |
6,000,000,000 |
|
|
|
|||
جمع کل |
|
4822 |
19288 |
188080 |
102720000 |
114,520,000,000
|
|
|
|
||
**در ضمن لیست پیشنهادی قیمت غذاها با آنالیز پیوست بایستی مطابقت داشته باشد.**
شرح کار مورد نیاز |
لیست انواع غذا |
تعداد پرس غذای روزانه |
تعداد پرس غذای ماهانه |
تعداد پرس غذای سالانه |
قیمت پیشنهادی هر پرس غذای کارفرما |
قیمت پیشنهادی سالیانه کارفرما |
قیمت پیشنهادی هرپرس غذای پیمانکار |
قیمت پیشنهادی سالانه پیمانکار |
|
|
غذای مناسبتی |
چلو میکس |
- |
- |
1200 |
1200000 |
1440000000 |
|
|
|
|
پک یلدایی |
- |
- |
1000 |
700000 |
700000000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
جمع |
|
|
|
2200 |
1900000 |
2140000000
|
|
|
|
ردیف |
شرح مورد انجام کار |
لیست انواع دورچین |
تعداد پرس غذای روزانه |
تعداد پرس غذا ماهیانه (26روز) |
تعداد پرس غذا سالیانه |
قیمت پیشنهادی هرپرس غذای کارفرما |
قیمت پیشنهادی سالیانه کارفرما |
قیمت پیشنهادی هرپرس غذای پیمانکار |
4 |
پیش غذا |
ماست تک نفره |
|
465 |
4185 |
55000 |
230,175,000 |
|
ماست موسیر تک نفره |
|
4395 |
39555 |
120000 |
4,746,600,000 |
|
||
دوغ تک نفره |
|
4231 |
38079 |
120000 |
4,569,480,000 |
|
||
دلستر تک نفره |
|
5598 |
56728 |
170000 |
9,643,760,000 |
|
||
سالاد فصل (100گرم) |
|
3700 |
33300 |
120000 |
3,996,000,000 |
|
||
سالاد شیرازی(100گرم) |
|
3700 |
33300 |
120000 |
3,996,000,000 |
|
||
میوه (100-150)گرم |
|
8358 |
75222 |
80000 |
6,017,760,000 |
|
||
سوپ جو_(150گرم) یا سوپ ورمیشل |
|
|
3000 |
100000 |
300,000,000 |
|
||
دسر شکلاتی یا کاراملی یا میوه ای مارک دنت شرکت دنون 100گرمی |
|
2120 |
19080 |
320000 |
6,105,600,000 |
|
||
ژله میوه ای 100گرمی |
|
2120 |
19080 |
150000 |
2,862,000,000 |
|
||
جمع کل |
|
34687 |
321529 |
1335000 |
42,467,375,000 |
|
پیشنهاد قیمت
شرایط شرکت در مناقصه
خرید ، طبخ و توزیع غذا معاونت دانشجویی ، فرهنگی
سال 1405 -1404
دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
تبصره : مناقصه گر موظف به ارائه آنالیز قیمت همراه پیشنهاد قیمت می باشد
مبلغ براورد:
414180575000ریال (به حروف) چهارصد و چهارده میلیارد و صد و هشتاد میلیون و پانصد و هفتاد و پنج هزارریال
این شرکت حاضر است با اطلاع کامل از شرایط مناقصه و قبول مفاد آن با مبلغ پیشنهادی (به عدد)..................................................................... ریال(به حروف) ................................................................... ریال مبلغ (به بنحوی که رضایت کامل کارفرما را فراهم نمایدوظایف مشخص شده رادر اسناد مناقصه را انجام دهد .
قیمت باید به صورت عددی و حروفی و بدون خط خوردگی، شرط، لاک گرفتگی، تراشیدگی، خراشیدگی و ....... نوشته شود در غیر این صورت قیمت پیشنهادی رد خواهد شد. در صورت تفاوت بین قیمت عددی و قیمت حروفی قیمت حروفی معتبراست.
نام و نام خانوادگی
مهر و امضای مناقصه گر
تبصره:قیمت های پیشنهادی کارفرما طبق جدول آنالیز موجود در قرارداد می باشد،در صورتی که پیمانکار از موادغذایی خارج از موارد ذکرشده استفاده کند مشمول جرایم ذیل میگردد:
1-مارک کنسرو ها و تن ماهی و سالاد الویه باید مطابق موارد ذکر شده درقرارداد باشد در غیر اینصورت ناظرین اداره تغذیه موظف هستند در زمان تنظیم صورت وضعیت ماهیانه 30درصد از مبلغ کل وعده ای که کنسرو طبق مارک موجود در قرارداد توزیع نشده بود کسر نمایند.
2-قیمت چلو کباب کوبیده پیشنهادی کارفرما طبق آنالیز موجود در قرارداد می باشد.درصورتی که پیمانکار وزن کباب را کمتر از مقدار محاسبه شده پخت نماید،ناظرین اداره تغذیه موظف هستند مابه تفاوت قیمتی را محاسبه و به صورت تعداد پرس از آمار صورت وضعیت همان وعده کسر نمایند.
3-قیمت چلوجوجه کباب طبق آنالیز موجود در قرارداد می باشد،در صورتی که پیمانکار از فیله مرغ بدون استخوان برای پخت جوجه کباب استفاده نکند ناظرین اداره تغذیه موظف هستند مابه تفاوت قیمتی را محاسبه و به صورت تعداد پرس از آمار صورت وضعیت همان وعده کسر نمایند.
4-پیش غذا ها باید از مارک های معتبر و تعیین شده در قرارداد تهیه گردد در غیر اینصورت ناظرین اداره تغذیه موظف هستند مابه تفاوت قیمتی مارک ها را محاسبه و به صورت تعداد پرس از امار صورت وضعیت همان پیش غذا کسر نمایند.
5-در صورتی که دورچین طبق برنامه توزیع نشود ،مبلغ دورچین ،از صورت وضعیت طبق جدول قیمت دورچین ها از قیمت کل کم می شود.
6-در تهیه غذاهای سلف سرویس دانشگاه پیمانکار موظف است از مرغ گرم کشتا روز استفاده کند و در غیر اینصورت 20 درصد از قیمت ان غذا کسر خواهد شد.
7- در صورت استفاده از رنگ غذا، به ازای هر پرس پیمانکار جریمه گردد
8- نمونه گیری از مایع کوبیده و شامی کباب بصورت ماهیانه انجام میگیرد و هزینه ان بر عهده پیمانکار می باشد و در صورت مثبت بودن ازمایش جوش شیرین نمونه برداری بصورت هفتگی صورت می گیرد و هزینه بر عهده پیمانکار می باشد.بعد از 3بار مثبت شدن نمونه جوش شیرین 5 درصد از صورت وضعیت ماهیانه پیمانکار کسر می گردد.
تبصره: مبنای تصمیم گیری انتخاب پیمانکار قیمت پیشنهادی بر اساس آنالیز قیمت بالا می باشدیعنی قیمت پیشنهادی برای هر پرس غذا بخصوص ناهار می باشد.
این شرکت حاضر است عملیات مورد مناقصه را که به شرح جدول بالا تکمیل شده، طی مدت قرارداد به نحوی که رضایت کارفرما فراهم گرددبه مبلغ سالیانه عدد...............................به حروف................. انجام دهد.
جدول شماره 2: چک لیست نظارتی اداره تغذیه مدیریت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد
|
|||
ردیف |
|
مبلغ (ریال) |
|
1 |
سردخانه ها – چرخ گوشت و تجهیزات مربوطه هر کدام |
000/600/3 |
|
2 |
میز و تخته وزالامید و یا سنگ |
000/800/1 |
|
3 |
عدم شستشوی هر روزه آشپزخانه |
000/600/3 |
|
4 |
دیگ – تشت و ظروف پخت غذا |
000/600/3 |
|
5 |
هر عدد سیخ کباب و قوطی آلومینیومی زیر سیخ کباب ، قاشق و چنگال، سینی غذاخوری و... هر کدام |
000/80/1 |
|
6 |
سینک ظرفشوئی |
000/800/1 |
|
7 |
سطل زباله و عدم تخلیه به موقع و عدم شستشو پس از تخلیه هر کدام |
000/600/3 |
|
8 |
سلف سرویس و رومیزی و یا میز غذاخوری و یا صندلی و نیمکت هر کدام |
000/800/1 |
|
9 |
اجاق گاز، فر، هود، ترالی و بالابر |
000/050/1 |
|
10 |
عدم جداسازی محل نگهداری و وسایل آماده سازی گوشت و سبزیجات همچنین غذاهای آماده خام و پخته |
000/800/1 |
|
11 |
عدم شستشوی سبزیجاتی که به صورت خام استفاده می شوند با مواد ضدعفونی کننده |
000/000/18 |
|
12 |
خرد کردن سبزیجات و یا پوست گیری صیفی جات قبل از شستشو و نظافت |
000/050/1 |
|
13 |
عدم آماده سازی و بسته بندی صحیح گوشت |
000/600/3 |
|
14 |
عدم رعایت سالن جداسازی سالن پخت، آماده سازی مواد اولیه و توزیع مواد غذایی هر بار |
000/600/3 |
ب - کیفیت و کمیت غذا |
||
1 |
توزیع نان وامانده از روز قبل |
1500000 ریال |
2 |
نداشتن شکل ظاهری، رنگ، طعم و بوی مناسب (در اثر عدم مصرف پیاز داغ و چاشنی 4 ها، سرخ نشدن، عدم مهارت، کم کاری، کم اهمیت دانستن موارد فوق) |
برابر ارزش همان غذا جریمه اعمال شود |
3 |
سرد بودن همان غذا در موقع توزیع (دما کمتر از 63 درجه) هر بار |
هر پرس 15000 الی 30000 ریال |
4 |
سوختگی غذا ( برنج و خورشت ها و کباب و ...) |
هر پرس 15000 الی 30000 ریال |
5 |
شور، تلخ، تند،کم نمک وبی مزه بودن غذا |
هر پرس 15000 الی 30000 ریال |
6 |
جا نیافتادن غذا سوپ، خورشت ها و خوراک ها |
هر پرس 15000 الی 30000 ریال |
7 |
عدم استفاده از سس ها و چاشنی ها در خورک ها ،،خورشت ها و سوپها |
هر پرس 15000 الی 30000 ریال |
8 |
گرم نمودن روغن با حلب روغن نباتی بر روی اجاق گاز هر بار |
6000000 ریال |
9 |
استفاده از روغن جامد در غذا در هر بار |
6000000 ریال |
10 |
عدم استفاده از روغن های مخصوص سرخ کردن هر بار |
6000000 ریال |
11 |
عدم رعایت اصول رفع انجماد و مواد پروتئینی مرغ، گوشت و ماهی هر بار |
1500000 ریال |
12 |
نگهداری مواد پروتئینی رفع انجماد در فضای آزاد بیش از دو ساعت برای شستشو و پستایی هر مورد |
1500000 ریال |
13 |
نگهداری شیر ، ماست و... در خارج از یخچال و ترش شدن آنها در هر بار |
1500000 ریال |
14 |
قرار دادن هرگونه مواد غذایی در کف آشپزخانه و روی زمین در هر مورد |
1500000 ریال |
15 |
استفاده مجدد از ظروف یکبار مصرف |
3000000 ریال |
16 |
نگهداری غذای مازاد و اضافه کردن آن به غذای روز بعد هر بار |
1500000 ریال |
17 |
میکروبی شدن (کپک، قارچ و غیره) هریک از مواد غذای به ازاء هر تعداد که مشکل دارد
|
000/1050 ریال |
18 |
عدم وزن مورد نظر برای میوه ها به ازاء هر پرس |
105000ریال |
19 |
در صورتیکه حجم هریک از مواد غذایی کم باشد به ازای هر پرس |
60000ریال |
20 |
کمبود پلو به ازاء هر پرس |
000/180 ریال |
21 |
کمبود هر یک از مواد خورشت به ازاء هر پرس |
000/180 ریال |
مهر و امضاء مناقصه گر مهر و امضاء مناقصه گزار
پ- عدم رعایت بهداشت فردی و پرسنل رستوران |
||
ردیف |
|
مبلغ (ریال) |
1 |
نداشتن کارت بهداشتی معتبر (از ورود فرد به رستوران جلوگیری بعمل می آید) و به تعداد هر روز عدم حضور در محل کار جریمه تکرار می شود. |
600000 |
2 |
عدم استفاده از صابون و مایع شستشو بعد از استفاده از توالت هر بار |
1500000 |
3 |
فعالیت با دستهای زخمی و باندپیچی شده و دخالت در آماده سازی پخت و توزیع غذا ضمن اینکه با تشخیص ناظر از ادامه کار جلوگیری می شود به ازای هر مورد گزارش |
600000 |
4 |
شستشوی لباسهای شخصی و کار در محیط آشپزخانه هر بار |
1500000 |
5 |
کثیف بودن لباس فرم و یا استفاده از فرم مندرس و کهنه و کثیف |
1500000 |
6 |
عدم استفاده از فرم |
600000 |
7 |
عدم استفاده از دستکش، ماسک، چکمه، کفش مخصوص و دمپایی به ازاء هر بار |
1500000 |
8 |
عدم رعایت بهداشت سر و صورت و ناخن و موی سر |
1500000 |
9 |
نداشتن آستری و استفاده از آستری کثیف |
600000 |
10 |
شستشوی وسایل نظافت مثل جارو دستی و تی در ظروف آماده سازی و پخت و سینک ظرفشوئی – به ازاء هر بار |
300000 |
11 |
استعمال دخانیات در محیط آشپزخانه هر بار |
1500000 |
12 |
دخالت پرسنل نظافت چی ( سرویس های بهداشتی) قبل از استحمام و تعویض لباس در طبخ و توزیع مواد غذایی |
1500000 |
13 |
عدم استفاده از حمام قبل از شروع بکار |
600000 |
14 |
فعالیت پرسنل مبتلا به بیماریهای واگیرداردر آشپزخانه (ضمن جلوگیری ازورود به آشپزخانه و فعالیت) هر بار |
300000 |
15 |
عدم استفاده از روپوش کار مجزا به منظور توزیع و سرو غذا |
1200000 |
16 |
دست زدن به وسایل اطراف در موقع سرو غذا و عدم تعویض دستکش |
1200000 |
17 |
دست زدن به بینی و انداختن آب دهان هر بار |
300000 |
18 |
عدم نظافت و انضباط کمد لباس |
600000 |
19 |
نگهداری ظروف و وسایل اسقاطی در محوطه آشپزخانه |
1500000 |
مهر و امضاء مناقصه گزار مهر و امضاء مناقصه گر
ت - رفتار نامناسب پرسنل |
|||
1 |
عدم توجه به تذکرات ناظر ( هر مورد) |
600000 ریال |
|
2 |
عدم رعایت نزاکت و آرامش آشپزخانه (هر مورد) |
300000 ریال |
|
3 |
ورود افراد متفرقه به آشپزخانه (هر مورد) |
1500000 ریال |
|
چ – تأخیر در تهیه و توزیع و سرو غذا (به ازاء هر مورد) |
|||
1 |
توزیع غذای موجود در ساعات غیر مجاز بدون مجوز |
1500000ریال |
|
2 |
تغییر در برنامه غذایی بدون اطلاع دستگاه نظارت |
عدم تأیید صورت وضعیت |
|
ح– نگهداری و حمل غیر اصولی مواد غذایی به ازاء هر مورد |
|||
1 |
نگهداری مواد غذایی در انبار یا سردخانه روی زمین هر بار |
300000 ریال |
|
2 |
استفاده مشترک از ترالی های مخصوص حمل مواد غذایی و زباله هر بار |
300000 ریال |
|
3 |
تخلیه و نگهداری موادی که مورد تأیید کارشناس تغذیه نمی باشد. |
سه برابر مواد تخلیه شده مذکور |
|
4 |
بسته بندی نمودن گوشت لاشه ای قبل از شستشوی کامل لاشه هر بار |
3000000ریال |
|
خ |
سایر موارد |
طبق تشخیص اداره تغذیه |
|
تبصره:
درصورتی که بعد از سه مرتبه عدم اجرای چک لیست نظارتی موجود در شرایط اختصاصی مناقصه براساس گزارش کتبی ناظرمجدداٌ طرف قرارداد دراجرای تعهدات خود از نظرکمی یا کیفی کوتاهی و قصورداشته باشد.
و در صورت عدم رعایت هر کدام از موارد ذکر شده در چک لیست ، ناظرین اداره تغذیه می توانند بعد از سه بار اخطار کتبی به پیمانکار ،جرایم فوق را اعمال و به صورت تعداد پرس ازآمار صورت وضعیت ماهانه شرکت برنده مناقصه کسر نمایند.
.
درصورت ایجاد خسارت وعدم اجرای تعهدات ازسوی طرف قرارداد دستگاه میتواند به میزان درصدی از مبلغ قرارداد از محل طلبها وضمانت نامه هاوسپرده های شرکت اخذ خسارت نماید.
مهر و امضاء مناقصه گزار مهر و امضاء مناقصه گر
تبصره1) ماست تک نفره درطول هفته چهار وعده به تشخیص کمیته تغذیه میبایست همراه ناهار یاشام توزیع گردد. دو وعده ماست موسیر و دو وعده ماست ساده با مارک و برند معتبر به تشخیص کارفرما و کمیته تغذیه در هفته همراه منوی غذایی که کارفرما مشخص می کند توزیع گردد.
تبصره2) درطول هفته درمنوی غذایی صبحانه تخم مرغ یا پنیرممکن است تکرارگردد.
تبصره3) برنامه غذایی ماه مبارک رمضان(افطاروسحر) متفاوت میباشد که میبایست پیمانکارمطابق برنامه اعلامی اقدام به طبخ وتوزیع غذابا همان مبلغ تعیین شده در قرارداد نماید.
تبصره4) پیمانکار موظف است درصورت تشخیص کمیته تغذیه به جای شیرروزانه،درهفته یک پاکت شیر یک لیتری همراه صبحانه توزیع نماید.
تبصره5) پیمانکار موظف است هنگام توزیع غذا علاوه بر استفاده از روغن مایع، برای تمام چلوها یک عدد کره 10 گرمی تحویل دانشجودهد.
تبصره6) پیمانکار موظف است درطول هفته طبق تشخیص کمیته تغذیه حداقل شش وعده میوه همراه ناهار یا شام توزیع نماید.
تبصره 7: توزیع میوه دقیقا بر حسب جدول منوی غذایی توزیع شود.
تبصره8) پیمانکار موظف است درصورت درخواست کمیته تغذیه نسبت به تهیه دومنوی غذایی در هروعده ی ناهاریا شام اقدام نماید.
تبصره9) پیمانکار موظف است درصورت تشخیص کمیته تغذیه با برخی غذاها ترشی توزیع نماید.
تبصره10) پیمانکار موظف است غذاهای ویژه ی مناسبت ها را در طول سال به تشخیص کمیته تغذیه طبخ نماید.
تبصره 11) پیمانکار موظف است نان همراه صبحانه دو عدد، ناهار یک عدد و شام های خوراکی دو عدد و پلویی یک عدد توزیع نماید.
تبصره12: پیمانکار موظف است یک نفر نیروی نظافت چی (با لباس فرم مناسب) جهت سرویس ها بهداشتی ، سالن ها ی تهیه و طبخ غذا به کار گیرد که شخص نظافت چی در هیچ یک از کارهای طبخ و توزیع غذا مجاز به همکاری نباشد.
تبصره 13: پیمانکار موظف است یک نفر نیروی سرآشپز با ارائه گواهی آموزشی معتبر که به تایید کارفرما رسیده باشد به کار گیرد.
قرارداد شامل15بند عمومی،51بند اختصاصی6 جدول میانگین تعداد غذا و قیمت پیشنهادی،چک لیست نظارتی ، دورچین ها و نوشیدنی ها ، نوع و مقدار وزن میوه ها و منوی تغذیه ای و آنالیز غذایی می باشد.
مهروامضاء مناقصه گزار مهروامضاء مناقصه گر
تعهد نامه عدم شمول قانون منع مداخله کارمندان دولت در معاملات دولتی مصوب
اینجانب .......................................... مدیر عامل / نماینده قانونی شرکت ................................................. به شمــاره ثبت ................................................ داوطلب شرکت در مناقصه .......................................................................................... با امضای ذیل این ورقه تایید می نمایم که خودم و سایر اعضای هیئت مدیره شرکت مشمول ممنوعیت ذکر شده در قانون منع مداخله کارمندان دولت در معاملات دولتی و کشوری مصوب 29 دی ماه 1337 نمی باشیم و چنانچه خلاف این موضوع به اثبات برسد ، مناقصه گزار حق دارد پیشنهاد ارائه شده توسط شرکت برای مناقصه فوق را مردود و تضمین شرکت در مناقصه را ضبط نماید .
همچنین قبول و تایید می نمایم که اگر این شرکت برنده مناقصه فوق تشخیص داده شود و بعنوان پیمانکار قرارداد مربوط را امضا نمایم و خلاف اظهارات فوق در خلال مدت قرارداد به اثبات برسد یا چنانچه افرادی را که مشمول ممنوعیت مذکور در قانون فوق هستند ، در این قرارداد سهیم و ذینفع نمایم و یا قسمتی از کار را به آنها محول کنم ، کارفرما حق خواهد داشت که قرارداد را فسخ و ضمانتنامه انجام تعهدات پیمانکار را ضبط و خسارات وارده را در اثر فسخ قرارداد و تأخیر اجرای کار اخذ نماید . ( تعیین میزان خسارات وارده با مناقصه گزار می باشد )
این پیشنهاد دهنده متعهد می شود چنانچه در حین اجرای قرارداد بدلیل تغییرات و یا انتصابات در دستگاه دولت مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت مشمول قانون مزبور گردند ، مراتب را بلافاصله به اطــلاع مناقصه گزار برسانم تا طبق مقررات به قرارداد خاتمه داده شود .
بدیهی است چنانچه پیشنهاد دهنده مراتب فوق را بلافاصله به اطلاع مناقصه گزار نرساند ، مناقصه گزار حق دارد علاوه بر فسخ قرارداد مربوطه و ضبط ضمانت حسن انجام تعهدات پیشنهاد دهنده ، خسارت ناشی از فسخ قرارداد و یا تاخیر در اجرای کار را نیز به تشخیص خود اخذ نماید .
ضمناً پیشنهاد دهنده اعلام می دارد که به مجازاتهای مترتب بر متخلفین از قانون فوق آگاهی کامل دارد و در صورت تخلف مستحق مجازاتهای مربوطه می باشد .
مهر و امضاء مناقصه گزار مهر و امضاء مناقصه گر
« بسمه تعالی »
ضمانت نامه شرکت در مناقصه
( نمونه یک )
نظر به اینکه ..................................................................................... به نشانی ................................................................................... مایل است در مناقصه ........................................................... شرکت نماید،این ...........................................................................از .................................................................................................درمقابل .........................................................................................برای مبلغ .............................................................. ریال تضمین و تعهد می نماید چنانچه ............................................................................................. به این .................................................... اطلاع دهد که پیشنهاد شرکت کننده نامبرده مورد قبول واقع شده و مشارالیه از امضای پیمان مربوطه یا تسلیم ضمانتنامه انجام تعهدات پیمان استنکاف نموده است ، تامیزان ریال هر مبلغی را که ............................................................................ مطالبه نماید ، به محض دریافت اولین تقاضای کتبی واصله از سوی ...................................................................................................................................................................... بدون اینکه احتیاجی به اثبات استنکاف یا اقامه دلیل و یا صدور اظهارنامه یا اقدامی از مجازی قانونی یا قضائی داشته باشد ، بی درنگ در وجه یا حواله کرد ............................................................................................................................................................ بپردازد.
مدت اعتبار این ضمانتنامه سه ماه است و تا آخر ساعت اداری روز ......................................................... معتبر می باشداین مدت بنا به درخواست کتبی ................................................................ برای حداکثر سه ماه دیگر قابل تمدید است و درصورتیکه ........................................................................................................................................................ نتواند یا نخواهد مدت این ضمانتنامه را تمدید کند و یا موجب این تمدید را فراهم نسازد و .......................................................................... را موفق یا تمدید ننماید ، ................................................................................................................................................................... متعهد است بدون اینکه احتیاجی به مطالبه مجدد باشد ، مبلغ درج شده در این ضمانتنامه را در وجه یا حواله کرد ...................................................................................................................... پرداخت کند ............................................................... چنانچه مبلغ این .................................................................................................................................... ضمانتنامه در مدت مقرر از سوی ......................................................................................................................................مطالبه نشود ضمانتنامه در سررسید ، خود به خود باطل و از درجه اعتبار ساقط است ، اعم از اینکه مسترد گردد یا مسترد نگردد.
عنوان پیمانکار
عنوان بانک یا مؤسسات اعتباری غیربانکی دارای مجوز
عنوان دستگاه اجرائی یا کارفرما ، موضوع قرارداد مورد نظر
مهر و امضاء مناقصه گزار مهر و امضاء مناقصه گر
جدول شماره 3:
دورچین ها و نوشیدنی ها
ردیف |
ناهار |
شام |
||
نوع |
تعداد در هفته |
نوع |
تعداد در هفته |
|
1 |
سالاد فصل (100گرم)+سس مایونز تک نفره یک عدد |
یک |
سالاد فصل (100گرم)+سس سس مایونز تک نفره یک عدد |
یک |
2 |
ماست موسیر(100گرم) |
دو |
|
|
3 |
ماست معمولی(100گرم) |
دو |
ماست معمولی(100گرم) |
یک |
4 |
دوغ(220 سی سی) |
دو |
دوغ(220 سی سی) |
یک |
5 |
میوه فصل (بر اساس منو) |
پنج |
میوه فصل |
سه |
6 |
خیارشور 100 گرم |
به تشخیص کمیته تغذیه |
خیارشور 100 گرم |
به تشخیص کمیته تغذیه |
7 |
فلفل دلمه ای 80 گرم |
به تشخیص کمیته تغذیه |
فلفل دلمه ای 80 گرم |
به تشخیص کمیته تغذیه |
8 |
لیمو ترش 50 گرم |
به تشخیص کمیته تغذیه |
لیمو ترش 50 گرم |
به تشخیص کمیته تغذیه |
9 |
نارنج 80گرم |
به تشخیص کمیته تغذیه |
نارنج 80گرم |
به تشخیص کمیته تغذیه |
10 |
دلستر مارک معنبر |
دو |
|
|
11 |
خرما جهت ماه مبارک رمضان |
4 عدد متوسط |
|
|
12 |
زولبیا یا بامیه جهت ماه مبارک رمضان |
3 عدد متوسط |
|
|
13 |
سالاد شیرازی |
دو |
|
|
14 |
رنگینک خرما و گردو |
یک |
|
|
15 |
ژله 100 گرمی |
یک |
|
|
16 |
دنت شکلاتی یا میوه ای 100 گرمی |
یک |
|
|
تبصره 1: جدول دورچین و نوشیدنی به صورت هفتگی بوده و پیمانکار موظف است بنا به درخواست کمیته تغذیه نسبت به تهیه و اجرای هفتگی آن طبق جدول فوق اقدام نماید.
تبصره 2: سالاد می بایست بصورت بسته بندی تک نفره (نوع مرغوب و با مشخصات بهداشتی)و به وزن حداقل 100 گرم تهیه گردد.
جدول شماره:4
لیست نوع و مقدار وزن میوه ها
ردیف |
نوع میوه |
وزن(گرم) |
1 |
موز |
سایز (150-110 گرم) |
2 |
سیب درختی |
150-140 |
3 |
پرتقال |
160-130 |
4 |
نارنگی |
120-100 |
5 |
لیمو شیرین |
100-80 |
6 |
کیوی |
100-90 |
7 |
شلیل |
120-100 |
8 |
هلو |
120-100 |
9 |
زردآلو |
120-100 |
10 |
طالبی |
400 |
11 |
لیمو شیرین |
160-130 |
تبصره 2: انتخاب نوع میوه و تعداد وعده هفتگی بر عهده کارفرما بوده و پیمانکار حق اعتراض نخواهد داشت.
تبصره3: میوه توزیع شده یه صورت فعلی و با نظارت کمیته تغذیه تهیه و توزیع گردد .
تبصر4: پیمانکار موظف است هر کدام از میوه های موجود در فهرست را در مناست های خاص سال به انتخاب کمیته تهیه و توزیع نمایند .
ایام هفته |
صبحانه |
ناهار |
شام |
|||
نوع 1 |
نوع 2 |
|||||
شنبه |
پکیج 1
|
پکیج 2
|
1) چلو خورش قورمه سبزی+سالاد شیرازی + میوه*+ دلستر+ ژله 3) نیم پرس چلو خورش قورمه سبزی+سالاد شیرازی + میوه + دلستر+ ژله
|
2) کلم پلو شیرازی +سالاد شیرازی + دلستر+میوه
|
1) چلو خورشت لوبیا سبز 2) کنسرو تن ماهی |
|
4 عدد تخم مرغ
210گرم پنیر
خامه شکلاتی 100گرم
کره 15گرم و مربا20گرم
شیر 1000 سی سی
نان8 عدد |
4 عدد تخم مرغ
210 گرم پنیر
خامه عسلی100گرم
حلوا شکری100گرم
شیرکاکائو1000 سی سی
نان8 عدد |
|||||
یکشنبه |
1) چلوکباب کوبیده+گوجه +دوغ+ دنت میوه ای یا شکلاتی+ ماست موسیر 3) نیم پرس چلوکباب کوبیده+گوجه +دوغ+ دنت میوه ای یا شکلاتی+ ماست موسیر
|
2) لوبیا پلو و مرغ + دوغ
|
1) خوراک مرغ و قارچ و سیب زمینی + خیارشور+ گوجه + میوه 2) شنسیل مرغ+خیار شور+گوجه+میوه |
|||
دو شنبه |
1) چلو جوجه کباب + گوجه + ماست موسیر+ میوه 3) نیم پرس چلو جوجه کباب + گوجه + ماست موسیر+ میوه
|
2) چلو خورش بادمجان + ماست موسیر+ میوه
|
1) مرغ سوخاری+ لیمو +دوغ |
|||
سه شنبه |
1) زرشک پلو با مرغ + سالاد فصل + دوغ 3) نیم پرس زرشک پلو با مرغ + سالاد فصل+ دوغ
|
2) عدس پلو با گوشت وکشمش + سالاد فصل + دوغ
|
1) استامبولی پلو +ماست+میوه 2) سالاد الویه+فلفل دلمه+میوه |
|||
چهار شنبه |
1) سبزی پلو با ماهی + لیمو ترش + رنگینک خرما گردو+ دلستر 3) نیم پرس سبزی پلو با ماهی + لیمو ترش + رنگینک خرما گردو+ دلستر
|
2) چلوخورشت فسنجان+ماست +دلستر
|
1) ماکارونی +سالادفصل 2) کشک بادمجان |
|||
پنج شنبه |
1) چلو خورش قیمه سیب زمینی + ماست + میوه
|
....................... |
1) کنسرو لوبیا+میوه 2) کنسروبادمجان+میوه
|
|||
جمعه |
|
|
عدس پلو + ماست خیار
|
کنسرو ماهی |
- |
توضیحات:
1- منوی غذایی با توجه به نظر کارفرما ممکن است در ماه یا در هفته تغییر کند
2- توزیع میوه:
* نوع میوه توزیع شده در فصل پاییز: سیب دو مرتبه، موز یک مرتبه، نارگی و سایر مرکبات سه مرتبه در هفته
* نوع میوه توزیع شده در فصل زمستان: سیب دو مرتبه، موز یک مرتبه، پرتغال، نارنگی و کیوی سه مرتبه در هفته
* نوع میوه توزیع شده در فصل بهار: طالبی یک مرتبه، زرد آلو یک مرتبه، موز یک مرتبه، نارگی و سایر مرکبات سه مرتبه در هفته
* نوع میوه توزیع شده در فصل تابستان: هلو یک مرتبه، زرد آلو یک مرتبه، آلو شابلون یک مرتبه، موز یک مرتبه، سایر میوه های فصل دو مرتبه در هفته
3- تهیه دورچن مخصوص ماه مبارک رمضان شامل خرما و زولبیا بامیه به عهده پیمان کار است.
سایر موارد:
فایل pdf