کد خبر: ۳۰۹۹۴
تعداد نظرات: ۲۲۳ نظر
تاریخ انتشار:۰۹:۴۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۴

در اردوگاه محمد بهرامی چه خبر است؟ / انتقاد تند لیدر بهرامی به عملکرد سه چهره سیاسی در جریان راه روشن فردا/ منفعت طلبی داد مردم را درآورده است

عصر دنا: لیدر انتخاباتی محمد بهرامی، در بیانیه‌ای صریح با انتقاد از عملکرد آقایان عباسیان، علیزاده و مرتضوی، خواستار عزل این سه چهره از مسئولیت‌های کلیدی در جریان سیاسی حامی بهرامی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حجت‌الاسلام جمال سیرت، لیدر انتخاباتی محمد بهرامی، در بیانیه‌ای صریح با انتقاد از عملکرد آقایان عباسیان، علیزاده و مرتضوی، خواستار عزل این سه چهره از مسئولیت‌های کلیدی در جریان سیاسی حامی بهرامی شد.

 وی اقدامات اخیر این افراد را «نامعقول»، «ضربه‌زننده به حقوق شهروندی» و «سهم‌خواهی بدون مشارکت در موفقیت‌های جریان» خواند و از حامیان خواست با ارسال پیامک به خود، مطالبه عمومی برای تغییر این سه نفر را کلید بزنند.

آقایان عباسیان، علیزاده و مرتضوی زحمت‌های ۱۲ ساله یک جریان سیاسی را دارند بر با می‌دهند و برای حامیان واقعی، سران، بزرگان نخبگان و اندیشمندان مرکز یک استان تصمیمات نامعقول اتخاذ می‌نمایند که قطعا ضربه بزرگی به پیکر جامعه و حق شهروندی می‌باشد عزیزانی که تمایل دارند این افراد از سمت خویش عزل شوند در پی وی بنده پیامک بدن تا هشتک و مطالبه عمومی از نماینده مردم (دکتر بهرامی)علیه این افراد را به جریان بندازیم.

راه روشن فردا متعلق به شخص یا اشخاص خاص نیست خون دل‌ها خورده شد زحمت‌ها کشیده شد، اما مشاهده می‌شود در یک سال و اندی از موفقیت این جریان سهم خواهی و منفعت طلبی کسانی که کوچیکترین سهمی در این موفقیت نداشته‌اند داد مردم را درآورده است لذا بنده به عنوان عضو کوچکی از این جریان بر خود لازم می‌دانم پیش از آنکه در اوایل کار حمایت‌های بی دریغ مردم بی اثر بماند و جریان در نطفه خفه بشود در ابتدای نقد‌ها این سه نفر در جایگاه‌هایی دیگر استفاده بشوند، چرا که این قبا برایشان در این فضا بسیار گشاد است.

در اردوگاه محمد بهرامی چه خبر است؟ / انتقاد تند لیدر بهرامی به عملکرد سه چهره سیاسی در جریان راه روشن فردا/ منفعت طلبی داد مردم را درآورده است

ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۲۳
دنا
|
Germany
|
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
ریسس دفتر باید اشخاصی باشه که قبلا بین مردم بوده و دارای جایگاه ومنزلت سیاسی واجتماعی باشه قطعا با انتخاب این افراد مطمعن باشید دوره بعد اقای بهرامی ثبت نام نکنه چه برسه زمزمه شرکت داشته باشه این سه عزیز فقط میتونن راننده برون ودرون شهری نماینده باشن نه مسول دفتر
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
آبروی روحانیت را بردی.
نشون دادی که آدم بی ثباتی هستی.
جریانی نمونده
همتون باید جمع کنید بساطتون را
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
مه دور ایکنه آقا سه نفر باید بیرون رانده شوند
لنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
خیلی هم خوبند چه انتظاری دارید شنا اگر غیرت داشتید چوب بابکانی ها را به سینه می زدید نه برای خود خوش خوراکی کنید
دنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
واقعا درست می‌فرماید زنگ به سه نفرشون میزنی جواب نمی‌دهدند کار ها را درست انجام نمی دهند من بخاطر این چند نفر زحمت 12ساله وبیشتر خودم را نادیده گرفتم واز راه روشن جدا میشوم.ادامه این ره به ترکستان هست
ایل آغا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
اولیش رفت
حاج همت صادقی رئیس دفتر شد
سجاد به شغل اصلی شیلنگ جمع کن در آتشنشانی برگشت
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
کاملا موافقم با این حرف حق تا ابد
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
شأن و منزلت راه روشن فردا با وجود این چنین اشخاصی بخصوص عباسی در تاریک مطلق فرو خواهد رفت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
اینا برای جریان بچه‌بازی، خانوادگی و داماد سالاری مهدی روشنفکر پدربیامرزی درآوردن!
وحیدازمارگون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
بنده با حاج منتظریان بودم و هستم و خواهم بود و اقای فرشاد مرتضوی از 15سالگی می شناسم و هم باشگاهی بودیم اوج نامردی درحق این انسان شریف ب والله خودش خانوادش برای بهرامی سوختن اینقد نمک نشناس نباشید گروه فردای روشن ک الان کردیتش دیروز خاموش!!! چون پاک دست داری بهش حمله میکنی چون اهلدمعامله نیست داری بهش حمله میکنید فرشاد انسان پاک و پای کاریه ب خدای ک شریک نداره تا این ثانیه حتی تلفنی هم باهم صحبت نکردیم میدونم الان کامنت میزارید ومنوهم.... ولی حرف حق میزنم من رای هیچ وقت ب بهرامی نمیدم ولی فرشاد مرتضوی ادم پاک دست مومن انقلابی و واقعا دلسوز جریان هست چون دارم میبینم، لطفا جوانا و انسان های پاک و دلسوز این استان هرکی باشع از هر گروهی تخریب نکنید
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
کاملا موافقم
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
سابقه و عملکرد هر فردی مشخصه و چنین صحبتی از طرف شخصی که خودش باعث آبرو بری از این جریان سیاسی در زمان انتخابات بوده قطعا مردوده و کلا حرف نزدن خیلی بیشتر اعتبار از دست رفته اش رو برمیگردونه
حرف زدن بلد نیستی آقای جمال سیرت حرف نزدن رو حداقل یادبگیر
آگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
جمالسیرت حرف مفت میزنه
اتفاقا باید به جوانان میدان داد
بندر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
جمالسیرت شما شخصیتت در حدی نیست که نظر بدی
تو همون بودی که یه روز مانده به انتخابات رفتی ستاد منتظریان
سیسخت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
این دو سال میگذرد خواهی نخواهی
وای برما یکی ویکی شدیم ناراضی
آخرین تیر برای روشن فردا
اینبار خاموش میشه یا امروز یا فردا
سمیرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
علیزاده ادم متین و کاردانی هست و بودنش در کنار هر نماینده ای غنیمت هست
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
همین الان حاج زارعی از خداش هست که علیزاده مجدد برگرده به اردوگاه یازهرا
لطفا تخریب نکنید
پاسخ ها
احمدرضا راستیان منش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
با سلام
اولا-در خصوص این 3 نفر هیچگونه قضاوتی ندارم، چون نه به آقای بهرامی رای داده ام و نه احتمال رای دادن در آتیه به ایشان را دارم. اما به نظرم اعتماد به جوانان منطقی تر و اصولی تر هست. اگر جایی اشتباهی دارند باید کمک شون کرد باید راهکار داد و تقویت شون کنید نه اینکه تخریب شون کنید.
ثانیا- در مورد آقای میلاد علیزاده باید به اطلاع شما و همه عزیزان که این خبر را دنبال می کنند برسانم که ضمن احترام به اقای علیزاده ، ولی حضور ایشان در جریان یا زهرا و آقای زارعی هرگز به شکل حضور در جریان آقای بهرامی نبود.
ما همین امروز هم به آقای علیزاده و همه کسانی که حتی یک روز در جریان یا زهرا بوده اند احترام می گذاریم ولی نمی توانیم انکار کنیم که کارویژه آقای علیزاده در جریان آقای زارعی بسیار محدود بود و هیچگونه مسئولیت اجرایی و یا تصمیم گیری نداشتند و البته برای ما همچنان جای خوشحالی است که نیروهای رده دهم جریان یا زهرا از چنان توانمندی برخوردار بودند که در سایر جریان های سیاسی تا رده اول تصمیم گیری و سیاستگزاری رشد کنند.
ثالثا- درست است که نباید زحمات افرادی مانند علیزاده و مرتضوی را منکر شد و باید حتما به آنها کمک کرد ولی بی انصافی مطلق خواهد بود که افرادی همچون حاج آقای جمال سیرت و یا عیسی گرجی زاده و ... را نادیده گرفت. من به شخصه از روزی که به یاد دارم و حتی قبل از ورود آقای بهرامی به جریان های سیاسی حاج آقای جمال سیرت حضور داشته اند و هم پای جریان آقای بهرامی دویده اند.
برای من به شخصه با وجود اینکه همیشه با آقای حاج زارعی بوده ام ولی هم آقای دکتر روشنفکر و هم آقای حاج منتظریان و هم آقای بهرامی محترم بوده اند و هستند
اسدی دولت آباد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
جریان راه روشن واسه همیشه خاموش شد. حیف عمر و وقت ما که صرف این جریان شد..
یاسوج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
آقای علیزاده غنیمت هست برای آقای بهرامی لطفا حق کشی نکنید حاج اقا
پاسخ ها
سجادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
اصلا وابدا .علیزاده هرچه برای حاج زارع غنیمت بود برای بهرامی هم هست.همانطور که به زارع پشت کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
جناب شیخ کاملا درست فرمودند واقعا مدیریت و عملکرد این چند ماهه جریان را بر باد فنا داد
یاسوج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
جناب جمال سیرت درست است که این افراد وابستگان مادری جناب نماینده هستند اما واقعا افراد مورد اعتماد نماینده هستند و درخواست های خلاف را هم به آسانی تن نمی دهند . لطف شما هر خواسته ای که این افراد کارشکنی نموده اند را بیان کن تا جناب نماینده برایتون اقدام نماید .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
اینها فقط بارشان را فقط برای یک دوره بستند . فریب خوردیم و راهی که انتخاب کردیم کور و پشیمانیم از این جریان تاریک
محمد
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
چرا سنگ اندازی میکنید برای جوانی ک زندگیش را پای جریان راه روشن فردا کرده
جناب مرتضویان کار درست خیلی از کارهای مارو انجام دادن و به موقع پیگیری کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
با سلام به قرآن سه بار بهرامی آمد ازدمچنار جوزار امیرآباد روستاهای سمبل عبور رفتم خدا شاهد تا آلان تورب بها مون نداد حتی از آب برنج کاری که سرچشمه هستیم هم همایت نکرد دور دور آخر
دشتروم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
اولا سایت عصر دنا یه رسانه مغرض هست .فقط دنبال حاشیه هست .اگه مغرض نبودی چطو نطق تاریخی دکتر بهرامی درمورد سدماندگان و محیط زیست راکه حتی رسانه های خارجی هم بهش پرداختن را پوشش ندادی .اومدی میگی یه شخصی یه حرفی زده
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
نکشیمون جمونگ‌.از سر استبصال یه انشا مثل بچه ۵ ابتدایی خوند .اینقدر در گندی که بالا اوردین و در حق مردم این شهرستان خیانت کردید غوطه ور هستید که فقط یه سیفون هم هست که پاکتان کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
جناب جمال سیرت شما که منتظریان برده بودت .اینقدر سست بودی . تو که اینقدر اذعات میشد و روحانی و 12 سال با بهرامی بودی .توقع اینه کمک کنی نه تخریب . پیامات شبیه به دشمنای راه روشن فردا است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
علیزاده فقط دنبال پیماناری برا بپسر عنوحایش پیگیر هست
راه روشن خانوش بشه
پیش زارع اتیش را روشن میکنه
این ادمها همیشه دکرشون گرمه و مامله خوبی هم دارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
درود وقت بخیر اعتراض تشکیلاتی این فرمی نیست، اینگونه فرافکنی بیشتر تشویش اذهان عمومی است تا اصلاح رفتار، سه جوان خوشنام و زحمتکش مشغول مدیریت دفتر نماینده محترم هستند و وظیفه داریم چ موافق چ مخالف دکتر بهرامی در ایام انتخابات ، اکنون بهرامی نماینده مردم هست و همراه و همدل بودن مهم است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
اقبال بهرامی زمانی به خواب رفت که ی شلنگ جمع کنی همه کاره راه روشن فردا شده
برادر عباسی به اصل خود برگرد...
پاسخ ها
خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
فردای قیامت بدهکار این حرفت هستی
حرف حق
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۱
چه شلنگی جمع میکرده شلنگ داریم تا شلنگ ?
مارگون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
آقای جمال سیرت عزیز، با عرض معذرت خدمت حضرتعالی.
سردسته این جریان سیاسی یعنی آقای بهرامی دیگر راه مجلس را نخواهد دید. ایشان توی این یک سال چه عملکرد مثبتی داشته، کدوم مدیر کل از طرف ایشان و با حمایت ایشان انتخاب شده، نماینده باید همچون آقای تاجگردون باشه که گچساران و بویراحمد را با انتخاب همه مسئولین به دست گرفته. مطمئن باش دور بعد تمام آرای که ایشان بدست میاره بین پنج هزار تا ده هزارتا می‌باشد. خودشون کاری نکردن دیگه علیزاده،عباسی و مرتضوی میتونن کاری کنن. جمع کنید بساطتون را. آبروی تمام نمایندگان ادوار قبل را بردن زیر سوال. واقعاً جای خنده داره کارها و عملکردهای ایشان. آقای جمال سیرت خودتون قضاوت کنید، افراد سیاسی و اصلاح طلبی که در این دور بهرامی را حمایت کردن تا الان کدومشون از دست او ناراحت نیستن. همه آنها بهرامی را رها کردن و دیگر کاری با ایشان ندارن که حقشون هست.
حاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
اگه دوباره قهر نمیکنی بری ستاد منتظریان
مصداق بیار برای این سه نفر که عملکردشونو زیر سوال میبری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
مصداق داد مردم در نشست مهریان و در نشست سرآبتاوه و خلوتگاه است.
مطلع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
این آقایان تازه از راه رسیده راه روشن را به راه سیاه تبدیل کردند مخصوصا ع، جناب بهرامی خودت را مبرا کن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
بسیار منطقی و بجاست
دقیقا همینطوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
متاسفم برای راه روشن که با این نیرو ها، فاتحه خود را خوانده است ،
بهرامی میدانند که بار اول اخری هست متاسفانه
پاسخ ها
مهمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
تا عقل و منطق خمیر مایه انتخاب مردم باشد بهرامی تنها نماینده بویراحمد خواهد بود.
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
ایخری
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
جناب مهمان بفرما تا پول پیمکانکاران هست .لطفا از عقل وخرد صحبت نکنید چون در اردوگاه شما چنین موردی ندیدیم
بویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
آقای صادقی ریاست دفتر دکتر بهرامی شد
لطفا اطلاع رسانی کنید
میر امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
حاج صادقی رئیس دفتر شد
دنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
حقیقتا من به آقای بهرامی رای ندادم و نخواهم داد
ولی متعجبم از اینهمه به به و چهچه جریان راه روشن
یه سوال میپرسم هر کی می‌دونه لطفاً جواب بده
سواد آقای عباسی رییس دفتر در چه حدی هست
احساس میکنم ایشان یا درس نخوانده اند یا دانشگاه آزاد اسلامی واحد بلهزار درس خوندن
بابا ایشون حتی الفبای ارتباط رو نمیدونه چه برسه به رییس دفتر ارتباطات مردمی
پاسخ ها
دنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
آقای مغرض شما که جواب خودتو دادی،خودت میگی رأی به بهرامی ندادی،پس دیگه فتنه درست نکن،پیامتون از سر حسادت هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
بله ،باتوجه به حمایت‌های بیش از حدی که دکتر بهشتی در طول این چند دوره از آفای بهرامی داشتند و بسیاری از اصلاح‌طلب و اصولگرا های بویراحمد سفلی وحتی علیا علیرغم میل باطنی بخاطر دکتربهشتی حمایت کردند حتی تامرادیها چون خواهرزاده ی تامرادیهاست و همچنین سوابق درخشان مدیریتی وشجاعت توان بالای ایشان،احساس میشد اولین نیروی مورد حمایت آقای بهرامی در سمت‌های کلان استانی باشد ولی متاسفانه آقای بهرامی شانس و محبوبیت واعتماد خود را به حداقل رساند و خارج از همه ی اینها مدیری بود که می‌توانست جوابگوی بسیاری از انتظارات و مطالبات مردم باشد که این خود مطلوب بود .
پاسخ ها
مرد ایل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
حرف مفت
بویراحمد واحد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
متاسفانه آقای بهرامی بیشتر انتصاباتی که داشتن تا الان شهرستانی بوده .
خانواده صیدالی
ولوو
همش طایفه آقا
روشنفکر بدنام شد .
بعدش این سه نفری تو دفترش هستن انگار خود نماینده هستن .
بهرامی تک دوره ای هست و همه چیز کف خیابون هست .
و میشه از دهن مردم فهمید .
کاش شورای نگهبان چند نفر با سواد رو می‌آورد. تا مردم انتخاب کنند .
طایفه گری پدر یاسوج رو دراورده،
کاش لایق ها بر این مناصب مینشستن ،
دکتر بهرامی دور بعد نیا چون برات سنگین تره .
و انتخابات دور بعد بین سه نفر
زارع ،منتظریان ،وروشنفکر هست که به احتمال زیاد .
رقابت سنگینه .
اگه هم منتظریان نیاد .
زارع پیروز انتخابات هست .
ایل اقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
ظلم در حق مردم بویراحمد رو این ۳ نفر انجام دادند پس باید دکتر بهرامی بساط این ۳ نفر رو زودتر جمع کننه
پاسخ ها
ایل آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
خدا شفات بده،مشکلت چیز دیگه است،استاد به خواسته نرسیدی
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
سلام . تنها مشکل دکتر بهرامی اینه که شخصی مانند جمال سیرت را در مجموعه خود دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
شک نکن یکی از وزنه های رای اوری بهرامی اقای جمال سیرت بود
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
جناب جمال سیرت خوب می‌دونی که نزاشتن خلع لباست کنند و وگرنه اینقدر بزرگ نیستی که گنده گویی کنی ، همین افرادی که نام بردی ۱۶ سال به پای شهریار بی خاصیت شما سوختند ، جمال سیرت عقده جا داری گیرت نیومد ، بهرامی تک دوره ای میشه با اتحاد نیروهای دلسوز بویراحمد از علیا تا سفلی ، نسخه محمد بهرامی را خواهیم پیچید.
پاسخ ها
ارسلان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
مشکلته مستقیم بگو بینیم با کدومش مشکل داری
بویراحمد واحد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
بهرامی اگر پشت گوشش رو دید دوباره نماینده این مردم می شده
مردم بویراحمد مثل ممسنی نماینده ای که گوشی اش و جواب نمی ده و به فکر مردم نیست یک دوره بیشتر رای نمی دن
در این مدت امتحان شو پس داده محمد بهرامی
این طور که مشخص است و بویراحمد را رها کرده فکر نکنم دور بعدی اصلأ ایشان بخوان برا کاندیداتوری شرکت کنند
پاسخ ها
ارسلان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
میاد خوبش رو هم میاد خودت هم مجبوری بهش رای بدی
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
12 سال آزگار برای محمد بهرامی تلاش کردیم
ایشان یه طبل توخالی بیش نبود
حیفم آمد
خدایی روشنفکر ازش قوی تر بود
ایشان چند نیرو و مدیرکل برای این استان گماشته است به جز مدیر کل آموزش و پرورش
و یقین بدونید که آموزش و پرورش هم ایشان را به زمین می زند این خط این هم نشون
پاسخ ها
بویراحمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
روشنفکر دقیقا کجا و در چه حوزه ای قوی بود دوست عزیز؟
لاافل قسم خدا رو نخورید .
چهل سال بویراحمد با حضور شما و روشنفکر به عقب برگشت.
محرابی بلهزار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
مگه محمد بهرامی اردوگاهی برایش مانده ایشان کارش تمام هست با عملکرد یک ساله اش
شجاعی بلهزار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
سالی که نکوست از بهارش پیداست
مهندس بهرامی نماینده ای برای یک فصل
مردم ایشان را دوباره انتخاب نمی کنند!!!
بویراحمد بخت برگشته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
معامله گر ترین و بی خاصیت ترین، بی درد ترین، مردم را سرکار گذاشتن ترین ها در طول تاریخ عمر دفاتر عمر نمایندگان استان به وضوح دیده می شود البته شاید جناب آقای بهرامی دور آینده قصد ورود نداشته باشد چونکه ایشان حال ندارد جواب تلفن مردم را بدهد چه برسد به رسیدگی به امور محوله
سرابناوه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
والا .... که کارش فقط پول دستی گرفتن از مردمه.
گوش بر خوبیه
پاسخ ها
صالحی بادنگان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
اقای م علیزاده تورا به هرکی می\رستی دوره حاج زارع یه یار ازم \ول دستی گرفتی رفتی که رفتی اطلاع دارم خیلی ها رو همینطوری تیغ زدی نکن زشته ...
محمد قاسم عنبری
|
Japan
|
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
کسانیکه علاقمند به دکتر بهرامی و توسعه استان هستند بصورت محرمانه مشکلات را به شخص دکتر منتقل کنند و بامشورت و ارائه راه حل اشکالات را رفع نمایند وسعی کنند جوسازی نکنند! ان شاالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
سلام ملا مهقاسم دیگه فایده نداره برای بهرامی باید شروه برار برار شهریارم را خواند دیگه تمام شد یک طبل تو خالی بود .
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
جناب عنبری
شما سابقه خوبی نداری، شما همان هستی که مدیر دفتر حاج سید مسعود حسینی در زمان استانداری بودی، امثال شما منفعت طلبان این استان را به قهقرا بردید ، حنای امثال تو رنگ ندارد ،
جمع کن بساطتت را
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
یه کلمه بشنوید از مادر عروس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
اتفاقا بی تجربه ترین هستند که موجب رنجش افراد زیادی شده و داد مردم را درآورده اند.
در بیشتر مراجعات به آقای بهرامی مردم این موضوع را بیان نمودند ولی آقای بهرامی توجه و تغییری ننمودند.
آنقدر ادامه پیدا کرد که استخوان در زخم شد و مایه شرمساری.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
ضمن عرض سلام و ادب و احترام خدمت دوستان عزیز
اگر جناب آقای جمال سیرت مطالبی را مطرح کردن خواسته های بعضی انتقاد کنندگان به عملکرد آقای نماینده بود خدمتتون عرض کنم جناب آقای عباسی را به شخصه چند بار زنگ زدم متاسفانه جواب ندادند و بعداً هم انتقاد شد خیلی هم طلب کارانه جواب داد دوست داریم که از چینش نیروهای نماینده در دستگاه اجرایی هم گذر زد و عملکرد را نشان داد آینده قضاوت خواهد کرد
پاسخ ها
هوش مصنوعی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
عزیزم جنابعالی خواسته خلاف قانون داشتید،آقای عباسیان هم خلاف قانون عمل نمیکنند،جهت اطلاع
عارف
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
اقای عباسیان بزار مردم حرفشونو بزنن خودت و دامادت که نیرو منتطریان و هدایتخواه چه وجون ای جریان ایخیت زشته کم خودتو خلیل عزیزی جواب کامنت مردم بدین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
ترس ما از آن است که نمایندگان دیگر خود شخص آقای بهرامی را نیز عزل و نماینده دیگری برای بویراحمد منتصب نمایند.
پروژه تحقیر بویراحمد سبب پشیمانی اغلب مردم از انتخاب شان شده است.
بویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
ببخشید طوری میگید اطلاع رسانی شود اینکار اتفاق بزرگی رخ داده است اگر کنکاش کنید می بینید که از بستگان یکی از همین سه نفر هشت
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
اقای علیزاده که کت دکتر بهرامی راول نمیکند و جای کسی رانمیدهد زارع رابدبخت کرد والان نوبت بهرامی شده و هزینه ای برای جریان راه روشن فردا نداده وکل رای ایشان اندازه انگشت یک دست نمیشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
سپردن امور به جوانانی کم تجربه و بدون سابقه اجرایی و اجتماعی علاوه بر یاسوج در سی سخت هم باعث نگرانی ها و ریزش های عمده ای شده است.
آقای بهرامی بعنوان یک خیرخواه پیشنهاد میکنیم به متن جامعه و عموم رجعت کن و این کارگروه های فاقد نتیجه را تدبیری بیندیش.
کافی است در سی سخت با رای همیشه اول خود، نظر عموم را جویا شوید، ریزش های پایه ای و رکنی را بسنجید.
امیدواریم مشت نمونه خروار نشود.
بقول جناب محدث، آنچه شرط بلاغ بود گفتیم، خواه پند گیر و خواه ملال
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
جمال سیرت تو به همه چی میخوری به غیر از روحانی بودن،،حضرت عباسی خودت را جمع کن،،،وگرنه جریان آبشار را مطرح میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
ک بیخیال‌شو یه جوانی کرد ان شب .
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
اقای فرشاد مرتضوی پدرش وخانوادش همیشه همراه دکتر بهرامی بودن وکلی هزینه دادن .امااا فرشاد این کاره نیست .فرشاد بهترایت برود جوجه رنگی ظفت کندبچه است .کسی رو نمیشناسه .تقصیر نداره چون نمیتونه .بلد نیست .برش نداره .اگر پدرش دراین جایگاه بود همه موافق بودن ومخالفتی نداشتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
سجاد عباسی باید جمع بشه،ماندنش به ضرر جریانه
پاسخ ها
استاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
آره چون جلوی درخواست غیرقانونی تو گرفته باید حذف بشه،آقای عباسیان قانونی میره جلو،فکری به حال خودت کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
جناب دکتر بهرامی
هزار نکته باریکتر از مو اینجاست
نه هر که سر رسید بدست گرفت و خودکاری، سکندری داند.
قاطبه مردم ناراضی اند.
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
اقای عباسیان هم اینکاره نیست .ادم خوبی هست اما به درد ریس دفتری نمیخوره .وبهتره بیشتر کفترهاش برسه و بره باشون بازی کنه .شنبدم کلی کفتر داره وکفتر هاش داد همسایه هاشو دراورده که کفترهای عباسیان روی ماشینشون خرابی میکنن
پاسخ ها
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
کامنت شما،نشان از شخصیت شماست.
سجادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
من کاملا با اقای جمال سیرت موافق هستم این سه نفر باید سریع عوض بشن و انسان های بزرگی دراین جریان هستند که تا الان پا خورده اند از انها استفاده بشود
پاسخ ها
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
مثلاً کی ؟؟
هرکسی معرفی شد تأیید صلاحیت نشد میخوای نام ببرم ؟؟؟
بهرامی خودش رو مالی نیست شما دنبال دفتر هستید ؟؟؟
تاج گردون همه ادارات و مدیران رو قبضه کرده آخ سی بویراحمدی بدبخت با شهریار بی شهرت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
باور بفرمایید آموزش پرورش همراه جریان راه روشن نیست، به زودی مشخص میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
بر خلاف سایرین
روی سخن بنده با دکتر بهرامی نیست بلکه با این عزیزان مذکور است.
جنابان عزیز و ارجمند، مختصرا عرض کنم بنا به هر دلیلی تلاش و برنامه های اجرایی یکساله شما موجبات نگرانی های گسترده اجتماعی شده و نتیجه ای عکس داشته است. اگر خاطر دوست می خواهید و رویش جریان، خواهشا خود کنار بروید و تقابل های آتی را باعث نشوید.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
بهترین گزینه ها را برا دفتر انتخاب کرده دست پاک ودلسوز هستن اگر عزل بشن راه روشن برا همیشه خاموش میشود اگر میخواهی عزل کنی اقای بلبل هفت رنگ خودت عزل کن از این بیشتر با آبروی جوانان خوشنام بازی نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
خیلی احترام نگه داشتیم و توسط این جوانان پیچانده شدیم. اگر رئیس دفتر عوض شده و جناب صادقی جلوس نموده اند بدانند که رو درواسی علاج کار نیست و بودن این افراد موجب ریزش های زیادی شده است پس بعنوان مسئول دفتر وکیل مردم به نگرانی مردم پایان دهید و این افراد بصورت محترمانه از دفتر بروند تا شاید گشایش و رجعتی صورت گیرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
بفرض مثال که جمال سیرت ناپایدار است و بفرض محال دشمن،
وقتی سخنی درست می گوید و عکس العمل مردم نیز صحت این سخن را تایید دارد باید این سخن و پند درست را پیش از آنکه دیر شود گوش جان سپاریم و علاج قبل از وقوع نماییم.
شجاعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
جمالسیرت درست میگوید .خون دلها خورده شد برای این جریان .حالا افتاده دست بچه ها
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
تها راه کمک کرفتن از ح دهرابپور ح صادقی د عزیزی و ر شهرخپور یا پدر همین مرتضوی به جای این سه نفر است انسان های بزرگ کارهای بزرگ میکنند اینها مردم رو مشیناسن نه این سه نوجوان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
آقایی که ۱۵ اردیبهشت بصورت پیمانی اومده سر کار
گذاشتن مسئول مرکز بهداشت و سلامت یک شهرستان
عجب علمی و عجب عملگرایی
اندکی تامل کنیم
مطمئنا جمله معروف آن طرفدار را تکرار خواهیم کرد که
پشیمون ورسوم کور پشیمون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
آقای عزیز و سر رسید بدست
او کردی من چاله بهرامی
از بخش کبگیان
|
Germany
|
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
خدا میداند پشیمان هستم رای به روشنفکر ندادیم تمام مدیران کل از بویراحمدبودن حالا یکی یکی برمیدارن گچسارانی ودهدشتی میگذارن
انشالله بتواند تکانی بخورددر سطح شهرستان بویراحمد ‌دنا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
بهرامی مدیرکل دامپزشکی رو گماشته بعد مدیرکل با وقاهت تمام توی جلسه معارفه اش میگه من بدون حمایت هیچ کسی مدیرشدم . یاران بهرامی خیلی باحالن ، بیشتر از همه همین مدیرکل و جناب عباسیان آتش نشانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
حیف این جوانان که تو در موردشان نظر دهید
شما در لباس پیامبر هستی نه گرگ لطفاً حرمت لباست را نگه دار
پاسخ ها
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
کرو خیلی تابلو کامنتای موافق کار عباسیان و علیزاده تربه وگره
زشته کم مردمه زرجلی تیغ بزن میلاد
یاسوج
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
ضربه اصلی رو کسی به جریان میزنه که هر روز باید توی یه ستاد جمعش کنن.
دلیل نداره هرکسی خواسته های نامعقولش جواب داده نشه ، برای جریان نسخه بنویسه و نظر بده، جناب شیخ کاش بیشتر مراقب حرمت اون لباس باشید
غریبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
شیخ این افراد خیلی پاکدشت و مردم دارند وثابت قدم مگه کم گیرت اومده که هوس رفتن کردی در حقیقت رفتنت بهتر است
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
اون زمان که آقای عباسیان واین دوستان شبانه روزپای کاربرد وزحمت کشیدن تادکتربهرامی به موفقیت برسه زحمتهای زیادی کشیدن چراحق نشناسیدوافتادین دنبال این ۳نفرکه ازاین طریق دکتربهرامی رازمین بزنیداونادارن کارشون روبه نحواحسن انجام میدن خداخیرشون بده
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
حاج آقا تو اگه آدم خوبی بودی درکنار دکتر میموندی و آبرو جریان نمیبردی حالا مرد شدی
راه روشن فردا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
آقای جمال سیرت بیشتر از این خودتو خراب نکن
مدافع حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
اقای جمالسیرت خداراشکر در این شهر کسی شمارا بعنوان روحانیت نمیشناسند ولی حیف مرتضوی و علیزاده است که اسمشان از زبان تو اورده شود
اااا
|
Germany
|
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
عملکرد ریس دفتر تهران بسیار عالی و دفتر یاسوج هم هنوز نرفتم اما مطمعن هستم اونجا هم عالیه شما یادت رفته پشت میکرفون چه حرف هایی میزدید الان یادت رفته بخاطر پست با ابروی چند مسلمان بازی میکنید راحت
خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
حجة الاسلام شیخ جمال سیرت شما که لباس پیغمبری پوشیدید،کجای قرآن و احادیث نوشته با آبروی مردم بازی کنید و به این جوانای خوب و پای کار تهمت بزنید
ایل آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
واقعیتش من فکر میکردم آقای عباسیان ضعیفه،ولی بعدش که باهاش برخورد کردم،واقعأ آدم زحمتکشی هست برا این جریان و دکتر بهرامی
انصاف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
درود بر حاج سجاد عباسیان،مرد بی ادعا و بی ریا
پاسخ ها
حرف حق
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۱
کی رفته مکه ما خبردار نشدیم . شایدم رفته بخاطر اینکه ریا نشه و غرامت از دولت سعودی گرفته بخاطر جریان فردگاه نخاسته بگه که مثل کارهاش گمنام بمونه
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
چرا این همه نمک نشناسی،واقعأ سجاد عباسیان برای این جریان وقت گذاشت،این اوج بی انصافی هست در حقش
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۱
????
دنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
آقای جمالسیرت به کجا چنین شتابان،آخرش کاری میکنی دوباره میری با منتظریان،ثابت قدم باش و حرمت لباستو داشته باش
کهگیلویه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
آقای دکتر بهرامی،در توان مدیریتی و دلسوزی حاج سجاد عباسیان شک نکن و قدرشو بدون
حمید
|
Germany
|
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
گپ درست آدم درست ایخو
آقای جمال سیرت جنابعالی کار درستت من ای جریان چه بیه که ایسو دنبال حاشیه درس کردنی
خجالت باید بکشی وه حرفل خاله زنکیت
خت هم دونی هیچ جایگاهی من لی مردم نیاری تلاش بی فایده نکو
مهندس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
جهت اطلاع دوستان ،جناب آقای مهندس عباسیان تحصیلکرده استان اصفهان هستند و از نیروهای پای کار انقلاب و نظام هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
حیف این جوانان که تو بخواهی در موردشان نظر دهید شما در لباس پیامبر هستی نه در لباس گرگ لطفاً حرمت لباست را نگه دار
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
بهرامی اومده سه تا ادم خام و ناپخته و حتی ناهمسو به لحاظ فکری را به عنوان حلقه نزدیک به خودش گذاشته و قطعا در دوره اینده چوب اینکار را خواهند خورد. تجربه ای باشد برای بزرگان جریان فکری که همراهی اونا با یک کاندید مشروط به رعایت اصول و رعایت چارچوب های مشخص باشد. اقای عباسیان که اطلاع دقیق دارم حتی از بعضی دوستان خود که بر علیه جریان راه روشن فردا و دولت پزشکیان هستند، همراهی و حمایت کرده. راه روشن داره خاموش میشه با این دست فرمون
پاسخ ها
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
پس اطلاع نداری و مغرضانه حرف میزنی ، سید سجاد عباسیان و خانواده اش شانزده سال از جریان و خط فکری و اصل خودشون دور شدند بخاطر شهریار بی شهرت شما پس بی انصافی نکنید. شیخ کذایی مگه چند رأی داری ؟؟ بشمارید ببینم رأی شما مغرضین بیشتر هست یا رأی همین سه جوان سالم
روزگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
حاج سجاد عباسیان عشقه،بی انصافی کردی شیخ الشیوخ
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
واقعا ضعیف ترین نماینده ی مردم بویراحمد بهرامی بوده و هست ایشون اگر بخواد دور بعد دوباره ثبت نام کنند به مردم بویراحمد خیانت کرده است
الماس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
هیچکس به اندازه حاج سجاد عباسیان دلسوز بهرامی نبوده و نیست و نخواهد بود
پاسخ ها
پرچم دار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
ای کامنت تشویق وتعریف سی خوت اینی ریس دفتر .ماشالله
الهام
|
Canada
|
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
هر کسی که مسئولیتی می‌گیره، نیاز به فرصت داره تا خودش رو ثابت کنه. قضاوت زودهنگام منصفانه نیست. تیم دفتر آقای بهرامی، افراد باسواد و پرتلاشی هستن که با کار و نتیجه عملکردشون، شایستگی‌شون رو به همه ثابت می‌کنن. بهتره به جای تخریب، حمایت کنیم تا نتیجه کارها رو ببینیم.
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
شیخی که ماهیت خودت رو حتی یک روز قبل از انتخابات هم نشون دادی حالا به کجاها رسیدی که میخوای نیرو عزل کنی؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۸
در شرایط کنونی، دیگر جایی برای سکوت و بی‌توجهی به واقعیت‌ها باقی نمانده است. آقایان عباسیان، علیزاده و مرتضوی نه تنها در زمان‌های دشوار، بلکه در تمامی مراحل با صداقت و تلاش فراوان برای پیشبرد اهداف جریان سیاسی خود جنگیدند. اما حالا عده‌ای به راحتی در دام تخریب و تحریف حقیقت افتاده‌اند. اینگونه رفتارها نه تنها به تضعیف چهره‌های باارزشی چون این عزیزان منتهی می‌شود، بلکه به تزلزل و شکاف در وحدت جریان سیاسی ما می‌انجامد. اگر بخواهیم آینده‌ای روشن داشته باشیم، باید از این افراد حمایت کرده و هر گونه بی‌احترامی به آن‌ها را به‌طور قاطع محکوم کنیم. هرگونه تخریب و به حاشیه بردن این چهره‌ها، در حقیقت خیانت به اصولی است که این جریان برای آن‌ها مبارزه کرده است. اینجا زمان ایستادن و دفاع است، نه سکوت و تسلیم در برابر موج‌های بی‌منطق تخریب.
نظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
حاج سجاد بنده خدا ،چقد دستش بی نمکه،پیش جریان راه روشن فردا
حق گو
|
Spain
|
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
سلام
سجاد عباسیان کل زحمت حامیان راه روشن فردا را به باد داد بهرامی تا کی میخواد به عباسیان و علیزاده باج سکوت بدهد مگه بهرامی چ کار کرده که از طرف عباسیان و علیزاده تهدید میشه که اگه ما رو برداری میریم و به مردم همه چی رو میگیم
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
با احترام به سایرین، اما هیچچ مس را مثل حاج عباسیان ندیده ام. پیگیر و مخلص و بی ریا
اقای جمال سیرت دقیقا از کجا میسوزی
پاتاوه مقتدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
خدا شاهده اگر همین حاج عباسیان نبود، الان ای آخونده سست عنصر، اینطور گپ مفت نمیزد

اخه تو خودت ثبات نداری جمال سیرت، ایخی در مورد جوان هایی صحبت کنی که خودشون رو فدای جریان کردنه

بنده به عشق حاج سجاد عباسیان رای به بهرامی دادمه.
حاج سجاد نماد جریانه. چون باج وتو نیده داریت تخریبش ایکنید

درود بر حاج سجاد عباسیان مقتدر
نسیم زیلایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
درود بر دکتر بهرامی
درود بر حاج سجاد عباسیان

حاج عباسیان خط قرمز زیلایی و سادات محمودی
سجادی ۱۰
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
شخ جمالسیرت را ازول وقتی کسی همراه دکتر بهرامی نبود همیشه همراه ایشون بود وهمه میدانید .درزمان انتخابات او را دزد برد اما از دست سارقین فرار کرد .صحبت های ایشان به سبب فشار و زور اسلحه در پهلوی وی بود
پاسخ ها
شواف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
خدا و اسلحه ای نخو که عباسیان و کر محرضا سرخو بگرش خخخ
آرش
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
بنظرم خود آقای دکتر بهرامی تحلیل وضعیت موجود را از لیدرهایش بخواهد در این صورت مشخص میشود حق با حاج آقای جمالسیرت هست یا آقایان مرتضوی ،علیزاده و عباسیان ......هر چند اعتقاد دارم مشکل جای دیگریست
صداقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
باتوجه به شعار راه روشن فردا توسط آقای بهرامی و حامیان بهتر است جهت روشن بودن راه آینده برخی از افراد که به این جریان ضربه زده اند پاکسازی شوند درغیر این صورت فاتحه بهرامی خوانده شده تا دیر نشده اقدام بشه و از افراد با تجربه و راستگو استفاده گردد .
صادق
|
Sweden
|
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
گروهک موسوم به راه روشن فردا!
یک گروهک خاله خرزویی بوده و هست
بیش از این انتظاری از آنها نیست!


زارع
روشنفکر
بهرامی
نتیجه انتخاب تعصب قومی و قبیله ای بودند

و مدیریت قومی و قبیله ای بهتر از این نمیشود......
پاسخ ها
ارسلان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
وقتی نسبتی با این سه تا شخص و طایفه نداری جم کن بساطت را
قدرت الله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
تو چطوری و سپاه جان فدای راه روشن فردا می گویی گروهک .اگر گروهک بی که مشت اهنین نمیزد توی دهن بقیه پرادعا ها .لطفا کامنت بی معنی نزار .درست است نگرانی از این سه نفر هست ولی ما جانمان را میدهیم برای راه روشن ودکتر بهرامی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
بابا خود بهرامی نمی تونه جوابگوی مردم باشد شما می گید رئسای دفتر بهرامی در نطق اخرشون در مجلس وداع زود هنگامی داشت
عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
بهرامی ضعیف ترین نماینده در تمام ادوار استان بوده هیچ عملکرد مفیدی تا به الان نداشته
تمام ریزش های ایشان به سمت یکنفر رفتن وشبانه روز جلسه دارند
با این روندی که من میبینم بهرامی ده هزار رای نخواهد آورد
........
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
عباسیان و اون دونفر دیگه یه کم ناپخته هستن برا این جایگاه
باید در امورات پخته تر عمل بشه
این ضعف نماینده رو نشون میده که نتونه دفتر خودشو کنترل کنه و ناپختگی کنن متأسفانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
درود بر شما
دکتر بهرامی اگر بجای اینکه ندونسته برای افرادی که شونه به شونه ی دیگر نمایندگان بودن قدم برنمیداشت تا دیگر افراد هم برایشان درس عبرتی میشد که بنشینن سر جای خود اینجوری نمیشد
صلاح یک نماینده دست خودش باید باشه نه دیگران نه هرکی اومد پیشش گفت اینکارو بکن سریع انجامش بده یکم فکر یکم تحقیق یکم انصاف اخه تا کی ما مردم باید چوب طایفه گری رو بخوریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
آقای بهرامی بجای اینکه ورزش رو سیاسی کنید بفکر خود وعملکرد خود باشید
به فکر جونامون باشید حداقل تا یه دعای خیری پشت سرتون باشه
هرچند دور دور آخره اما حرف خوب ودعای خوبه که باقی مونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
شک نکنید آقای بهرامی 1دور بیشتر نیست
قانون اجازه نمیده وگرنه 1سال هم نمی‌کشید با این عملکرد ضعیف
تاج بزرگ یعنی تاجگردون
قهرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
عشقی حاج سجاد،شک نکن کارت درست بوده که اینا افتادن دنبالت
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
مصلحت وخواست ۷۲هزار نفر عاقل وبالغ جریان راه روشن فردا این است این سه نفر عباسیان .مرتضوی وبالاخصوص علیزاده امورات رابه سه نفر انسان بزرگ ومردم دار مثل اقای عزیزی که مدیر کل مخابرات بود ویکی از بزرگان این جریان هستند بدهند و خودشان کنار بروند .باتشکر از
سیاستمدار
|
United States of America
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
اگر بخوایم بزرگ ترین عیب دکتر بهرامی رو عنوان کنیم میتونیم به همین اطرافیان و حلقه نزدیک اشاره کنیم البته ضمن احترام به این افراد که هر کدام برای ما قابل احترام هستند. اول همین جناب جمال سیرت هستند که فکر کنم روحانی پخته ای چه از لحاظ اجتماعی و چه از لحاظ سیاسی نیست . دوم روسای دفتر تهران و یاسوج ایشون باید چند قابلیت را داشته باشند که این عزیزان ندارند. اول روحیه مردم داری قوی، دوم پیگیر، سوم شخصیت های اجتماعی شناخته شده، چهارم آگاه به مسائل سیاسی ،اجتماعی و اداری، چهارم با پرستیژ و موقعیت اجتماعی مناسب، پنجم دارای برش سیاسی و اجتماعی، ششم برنامه ریز قوی. اینها جوان هستند اما چنین ویژگی را ندارند.
آخ سی بویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
شيخ فتنه فرار رو به جلو می‌کنند
میخواد صورت مسئله رو پاک کنه، شيخ دقیقا ميدونند ضعیف بودن خود آقای بهرامی عامل اصلی شکست دور بعد ایشان خواهد بود و می‌خواهند از الان دنبال بهونه باشند
از کجا معلوم با هماهنگی خود دکتر بهرامی این تیتر نزده باشه
مطلع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
علی زاده ....و فعلا باید بره گل بازیش بکنه تا پخته بشه بعدا،حونه بهرامی را چول ایکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
انصافا خانواده ی جناب شهرخ پور شایسته بودند و هستند و خواهند بود اینجانب بعنوان یک بویراحمد سفلایی مقیم اصفهان علیرغم اینکه تاکنون حضوری کم خدمتشان رسیده ام ولی دریک یا دوتماس تلفنی لذت بردم از این شیوه ومرام ومنش این بزرگواران ،خداوند برعزتشان بیفزاید وخانواده ی حاج دهرابپور هم بزرگ‌منش هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
آقای بهرامی چقد به شما التماس کردیم و گفتین نگذار این فرد سست عنصر جلوی مردم راه برود
ایشان در لباس روحانیت جزء سو استفاده کار دیگری نمیکند
Mm
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
اقای بهرامی چقدر به شما التماس کردیم و گفتین نگذار این فرد سست عنصر جلوی مردم راه برود ایشان در لباس روحانیت جز سو استفاده کار دیگیری نمیکند
مهین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
این سه نفر خودشان استعفا بدهند وجا را به بزرگان وعاقلان جریان راه روشن بدهند .خیلی زشت است با این همه حجم نارضایتی مردم وجامعه بخواهید پیش دکتر بهرامی پافشاری کنید که بمانید کامنتها را خوندم وبه نظرمیاد این سه نفر برا خودشان کامنت رضایت گذاشتن و از خودشون تعریف وتمجید کردن .واقعیت این است شما سه نفر بسیار ضعیف هستید .وهیچ کار مثبتی توی این یک سال انجام ندادید .خودتان و وجدانتان چه هنری داشتید چه کاری کردید عملکرد شما باعث رنجش راه روشن شده .زحمات دکتر بهرامی را شما سه نفر برباد دادید .استعفا بدهید لطفا
مهریان 110
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
خداییش اقای حاج سجاد عباسیان انسان خوبی هستش وقابل احترام .اما انسان های پخته تر .جامعه شناس تر . مقبول مردم از ایشان بسیار فراوان هست .واقعیتش مدیران و مسعولین حرف ریس دفتر رو بها بش نمیدهند .ریس دفتر باید ابهت داشته باشد .رسا گویا و واضح وقاطع حرف بزند .به نظر من ریس دفتر باید آتیش از دهنش بیرون بیاید و مدیران ادارات وبانکها وشرکت ها ازش حساب ببرند .
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
قطعا افراد مذکور تجربه و توانایی این مهم را ندارند چنانکه در این یکساله نمودی اعتراضی در پی داشته است.
صلاح دفتر خویش خسروان دانند
صلاح رای خود را هم ما خواهیم داشت.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
ایشان سه مرد دوربینی هستند که نه تنها توانایی این کار را ندارند بلکه در دفتر ارتباطی نیز پابند نیستند. در مراجعات و جلسات و بازدیدها و خودرو نماینده و همه جا چشم به دوربین حضور دارند الا دفتر نماینده و ساماندهی ارتباطات مردمی و پاسخگویی.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
جناب جمال سیرت اتفاقا دوستانی که ذکر شده اند از متخصصین و متبحرین جریان هستند.
متخصص در عدم پاسخگویی و متبحر در پیچاندن مردم.
افق نگاه شان تا بینی خود بوده و سند مالکیت تک برگ جریان و انتخاب مردم را دارند.
Ffff
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
بهترین عملکرد همین سه نفرن هستن کسانی که دنبال منافع هستن فقط دنبال حاشیه هستن کسانی که کاملا در تلاش برا جریان و مردم هستن
Aaa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
اگر یک نفر دلسوز جریان هست حاج عباسیان هست ادمای منافع طلب واونایی که بقولا ی شو مارگون هسن ی شو دشتروم باید برن بمیرن و اگاه باشن برا همیشه سوختن ??
شلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
حاج عباسیان خوب سی خوش کامنت میزاره و تعریف خودش میده .دلسوز .کاردان .زحمت کش .چطوری دلسوز جریان قبولت داریم حاجی ضعیفی .خدایی یکسال مدیر دفتر بودی چه هنری داشتی .چه کردی .اقای مرتضوی چه کرد چه هنری داری .کی سرش حساب ایکنه اقای علیزاده رو هرکه بادکتر ایبینه فحش وخوش اییه که ده رای ودکتر بهرامی نده .درک کنیت .واقعا اگر دوست دار دکتر بهرامی هستید بی زمه ده بریت کنار
بویراحمدبهرامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
بهرامی دیگه کارش تمامه بخدا برای اولین وآخرین باراست غیرازاینکه خوابشوببینه حیف اون رایی که به ایسان داده شد حیف که رای ها حرام شدند
شهریار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
برارم شهریارم پل ورارم
اشکبوس سلاجقه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
یادی از دمساز کنیم که توی این جریان از فرشاد مرتضوی هم ضعیف تر هست .سلام کدو
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
سلام بر عاشقان دوربین
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
از روزی که سررسید رفت من دس میلاد
او رفت من چاله بهرامی
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
واقعا داد مردم درآمده است از منفعت طلبان
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
بنظرم جناب اقای بهرامی اگر دوباره میخواهد نماینده شود باید هرچهار نفرش عوص کند بیاید از منطقه سفیدار ومنطقه بویراحمد پاین درجهار نقطه مسول بگذارد دردفترش دوباره هر شیش ما یک بار نیرو داخل دفترش عوض کند. تاهمهز رازی باشد این سه نفر طوری بامردم برخورد کردن که بهرامی به چشم مردم برده جناب اقای بهرامی اگر عابروی خود رارمیخواهی علی زاده وعباسیان ومرتضوی وهرکس دیگه هست. کانل همه را عوص کند که حتی مردم از خود بلهزارتا مادوان تا روستاهای نزدیک خودش بهش رای نمیدهد من خواهشم این است که افراد داخل دفترش را عوض کند بابا بلد نیستند جواب تلفن مردم بدهند. دیگه صاحب تلفنر بهرامی شدن دوستان اقای بهرامی. داخل روح درباسی هست. باید ازایشان بخواهند بزرگان وریش سفیدان بخواهند بنظرم جناب دکتر بهرامی تا دور نشده اینها را عوض بفرماید یعنی همی شخص بند که فامیل نزدیک خودتر هستم اگر این کار نکنی رای بهتر نمیدهم شما باید از همین بویراحمد. پاین که در منطقه خودمان هست استفاده ببرید تا بهرمند شوید در دوره بعد شما تا الان چند نفر درادارات اشتغال کردید چند نفر مدیرکل گذاشتید تمام مدیرکلها پیشت تاجگردون برد
مهریان 110
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
ما یک خانواده ایم وهمه دوست ویک هدف واحد داریم .داخل هرخانواده ای هرچقدر بزرگتر هم که باشد اختلاف وجود داد .اتحادحفظ شود .حرمتهاحفظ شود این سه نفر نابغه خودشون برن کنار .مگر میشود پسر کوچک خانواده بخواد پسر بزرگ باشد.هرکس یه جایگاهی دارد .این سه نفر توانشون بیشتر از این نیست
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
ریس دفتر نماینده مردم درمجلس جایگاه مهمی هست که حساسیت خاصی روی ان است .الان فرشاد مرتضوی و عباسی چه کاری بلد هستند .کی را میشناسد .مثل این هست که یه دانش اموز بی تجربه رو بش بگن بیا عمل قلب انجوم بده مگه میشه .مگه داریم
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
بهرامی جان دور اول و آخری
نماینده ضعیف تر از شما دیگه ندیده بودیم
تزویر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
چرا آقای عباسیان برای خودت کامنت مثبت میزاری حنای تو دیگر رنگی ندارد جمع کن بساطت را
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
اولین ریس دفتری که در حد و قواره نماینده مجلس دیدم در این ۵۸ سال سن مرتضوی بوده در مردم داری نمره ۱۰۰ در پاکی و صداقت نمره۱۰۰ بسیار متین و ارام و با حوصله پیگیر کارها و مشکلات مردم هست و در چندین دفعه که در دفتر تهران رفته بودم دغدغه مردم برایش از جانش هم مهم تر بود در پاسخگویی به تلفن نمره ۲۰و اون دو عزیز دیگر را هنوز فرصت ملاقات باهاشان ندارم و قطعا مطمعن هستم دکتر بهرامی با سابقه مدیریتی خطایی ندارد در انتخابش
دنای استپار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
اقای مرتضوی .اقای عباسی اقای میلاد علیزاده اینجا همه شما را دوست دارند وشما زحمت کشیده اید و کسی از شما بدش نمیاید من خودم به شخصه احترام برای شما قاعل هستم ولی شما دراین جایگاه اشتباه هستید .اقای مرتضوی اقای عباسی کدام مدیر کل یا مسعول به حرف شما گوش میدهند یا بها به شما وعلیزاده میدهدمکنیدد
خدایی از این بیشتر جریان را ضعیف تر نکنید مثلا شما نماد هستید وقتی دهن کجی به شما بشود همه ما ناراحت میشویم .میدانم که میگم دوتا ریس دفتر به فلان مدیر کل فلان تقاضا را داشتند ان مدیر کل بهشون خندیده وانجام نداده وگفته این دوتا بچه میخان برام تصمیم بگیرن .درصورتی که ریس دفتر باید برود پیش مدیرکل تقاضاشو بگه واگر انجام نداد از پنجره بندازش بیرون .ولی شما خیلی حیلی خیلی ضعیف هستید و اسیب را دکتر بهرامی وجریان راه روشن میبیند
ساجد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
چرا مهدیزاده که ‌هم دانشمند هست باغیرت هست وقاطع هست جامعه شناس هست بلد هست چگونه با مرپم حرف بزند را نزاشتن ربس دفتر .اگر مهدیزاده ریس دفتر بود کی وکدام مدیرکل ومسعول جرعت میکرد سر حرفش حرف بزند .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
بهرامی با عباسیان کارت تمومه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
آقای بهرامی بجای دست به هر کاری زدن که خودتون رو نشون بدین دل مردم رو بدست بیارید طرفدار حق باشید نه طایفه گری وکار کردن برای ادمای بی تدبیری چون.....
هنوز هم دیر نیست از این خواب بیدار شید وبفکر مردم و طرفدار مردم باشید شما حتی توان این رو ندارید جلوی دیگر نمایندگان مقاومت کنید رودست میخورین چرا بفکر نیستین
جومونگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
نکنه الان شیخ جمالسیرت اطلاعیه بزاره بگه من این درخواست را زیر فشار روحی روانی وجسمانی دشمنان مخالف داشتم نکنه بگه زیر شکنجه بودم .که خلقی ایدرارم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
وضعیت جریان در سی سخت بدتره
یه تعداد جوون مثل همین سه آقا امورات جریان را قبضه کردن و با تصمیمات اشتباه و خودخواهی باعث نگرانی جامعه شده اند.
اینگونه افراد فقط بفکر خود و منفعت خود هستند و جریان را وسیله قرار داده اند.
گل
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
زحمات چندین ساله مرتضوی از ذهن هیچکس فراموش نمیشود تخریبش نکنید تا با انرژی کارش انجام بده
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
شوخی قشنگی بود .هههههه کلی خندیدم .فرشاد مرتضوی وزحمات .از ذهن هیچ کس .خخخخخخخ
علی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
سجاد عباسیان اینقد ضعیف هست که 5دقیقه نمیتونه تو یک جمع صحبت کنه بابا برگرد تو آتش نشانی شیلنگت رو جمع کن
و از قدیم تا الا هر جا بوده کارش گرفتن .... مردم هست علاوه برچیزهایی دیگری که دارد و مشهور هست به اونها آدمی که میره تو دفتر باید .... باشه ن اینکه از سر تا پای مردم رو رصد کنه باید امین حامیان و طرفدارن باشه ن... ..
آقای عباسیان تو عامل شکست بهرامی هستی و خواهی بود
همین الانم به هدفت که نابودی بهرامی در دور بعد هست رسیدی فقط میخوای کیسه خودت رو پر کنی
چقد وام به خانواده نزدیک خودت دادی، مجوز طرح ماهی .....قانونیت رو کی گرفتی
شما دربیارین ببینید چقد همین یک نفر پول گرفته و از بانک ها وام گرفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
هیچ خبری نیست
فقط و یک پشکهسنه
هر که هم دنبال سهم خشه
بویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
الکی آدمها را بزرگ نکنید نامبرده ها در این حد و اندازه نیستند
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
لطفا دیگر این بحث را تمام کنیم .نتیجه گیری این سه نفر بهتر است عوض بشوند ..نتیجه نداد نارضایتی فراوان هست
انتظار از دکتر بهرامی میرود چاره ای بیندیشد واز بزرگان ومعتمدان جریان استفاده نماید مثل ح دهراب پور .د عزیزی .ر شهرخپور ج مهدیزاده ح صادقی ح ارجمند و........
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
مرتضوی بی عرضه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۱
مرتضوی یکی از افراد فعال و پای کار چرا حرف مفت چرت می زنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
دلسوزان جریان یه نگاهی هم به سی سخت داشته باشند که اون سرمایه عظیم رای داره فنا میشه بواسطه خودخواهانی مثل ع ها.
راه روشن خاموش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
جریان نیابتی(ترازملی) جناح راست درقالب
پیش کشیدن عزت بویراحمد،درطول هشت سال نمایندگی زارعی درقالب گروه‌های مجازی واتاقهای فکردرصدد تخریب
خدمات بی منت وخالصانه جریان یازهراشدند،وبجای تبلیغ خودشان تخریب زارع را سرلوحه کارشون کردند
وبرای جناب تاج گردون گاو وگوسفند قربانی میکردند،ولی روزگارچرخید وچرخید گوشتشون زیردندان تاجگردون افتاد وایشون هم چنان بی محابا بدون رقیب عنان را از دستشون گرفته که مرغان آسمان به حالشون گریه میکنه،ازاستاندارومعاونین ومدیران
فقط مدیرکل آموزش وپرورش رابهشون دادند،که کاشف بعمل آمدایشون نیروی دکتر هدایت خواه است،بله این عزت بویراحمد بود.
به قول خداوندگارعلم وادب فارسی
فردوسی بزرگوار

زترکان چنان بخت برگشته بود
که میلادگرگین دوتن کشته بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
مرتضوی باید اخراج شودمفت خ
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۱
تو اصلا خودت باید اخراج شوی حرف مفت مزن
شهریار بدون شهر
|
Germany
|
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
عزیزان کامنت نویس که طرفای مقابل را متقابل نوازش میکنید چرا خودتان را خسته میکنید؟شما اول ببینید که شخص اول جریان اصلا چیزی بارش هست .؟حرفی برای گفتن داره؟خودش ول معطل هست شما گیر دادین به این سه نفر؟؟قبول کنید که اشتباه انتخاب کردید تمام کاسه کوزه ها را سر این سه نفر نشکنید .پیشنهاد میکنم یه جلسه با گراز علوانی بزارید و اسم جریان را عوض کنید
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۱
آقای جمال سیرت مگه نماینده باید به فکر اونایی باشه که بهش رای دادن ؟اینجور که شما می‌فرمائید باید نماینده جاشو با تو عوض کنه
صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۱
خدا پدرتو بیامرزه حاج آقا که حرف دل مردم بویراحمد رو زدی. متاسفانه بهرامی تا الان هیچ توجهی به این خواسته حامیانش نداشته علیرغم اینکه به کرات از ایشان خواسته شده ... از بین این سه نفر از همه مخرب تر عباسیان است که یک فرد بی اخلاق ، بد رفتار و بیسواد است که نگهبان اداره آتش نشانی بوده و آقای بهرامی به صرف نسبت فامیلی اونو در دفتر خود بکار گرفته اما همین شخص باعث ریزش شدید حامیانش شده.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۱
آخه آقای ع توی سی سخت چکاره هستش
تا بحال با کسی سلام و علیک هم نداشته
شده تصمیم گیر جریان و منافع رو قبضه خودش کرده از استخدام گرفته تا .... تراکتور
مردم شدیدا ناراضی اند و عکس العمل نشان خواهند داد.
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۱
حیوانات وحشی همدیگر را پاره میکنند و انها که قوی تر هستند پیروز میدان میشود
محمد حسین ط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۱
*حاج سجاد عباسیان یک لحظه نمازش قضا نمیشود مودب وپاک وزحمت کش است .امام صادق(ع) فرمود جوانان بانماز سروران زمین هستند ورهبران زمان .ومن این را درچهره نورانی حاج سجاد دیدم* *
محمد حسین ط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۱
من برای حاج سجاد آرزوی موفقیت دارم همیشه همراه جریان بود .وزحمت کشید ومیکشد عمرخود راگذاشت مثل خیلی ها.وما باید به تصمیم بزرگان و دکتر بهرامی احترام بگذاریم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۱
درود سیدمرتضی یکی از نیروهای فعال و پای کار دلسوز راه روشن فردا است
د
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۱
حاج سجادعباسیان انسان خوبی هست .من از نزدیک میشناسمش .شنیدم شخص دیگری ریس دفتر شده برای هردو و راه روشن ودکتر بهرامی ارزو موفقیت داریم .مخالفین بدانند این راه ادامه دارد واین پرچم همیشه بالاست .و ماپیوند ناگسستنی با 72هزار انسان بالغ عاقل با دکتر بهرامی داریم .وهمه یکصدا وقویتر همیشه درصحنه هستیم
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۱
هر سه باید بروند
مردم نگرانند
با تعویض رئیس دفتر نگرانی ها رفع نمی شود.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۱
جمال سیرت ایگو ای قبا سیشو گشاده ???
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۱
فرشاد مرتضویان بعنوان یک جوان خوشنام و خوش اخلاق و خوش اتیه از بهترین انتخاب های دکتر بهرامی برای ریاست دفتر است
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۱
کجا بهترین انتخاب هست معیارچه هست چکار کرده کسی فرشاد رانمیشناسه حداقل بهروزی میتونه حرف بزنه .الکی دفاع نکنید .ضعیف هست خیلی ضعیف .اصلا به درد ریس دفتری نمیخوره .مسخره بازی درنیارید .مردک نیتره گپ بزنه .چنه ایگی
ت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۲
آقای حاج عباسیان از انتظارات نابجا وفراوان خلاص شد . انتظار مردم زیاد هست همه درخواست دارند وقطعا ناراحتی هایی هم به وجود میاد .ولی سجاد کوتاهی نکرد .پای کاربود وهست .مورد اعتماد دکتر بهرامی و راه روشن هست .امید است درمسعولیتی دیکر موفق باشد وما کمکش کنیم
آرش
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۲
اشتباه رو با اشتباه جب نکنید اگر قرار باشه مرتضوی بره بهروزی بشه چه فرقی داره همون مرتضوی بهتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۲
باید برود
کارمندان اداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۲
یکچهارم پیاما رو خوندم دیدم ته نداره اومدم بگم اولا واقعا اول عباسیان دوم علیزاده نابود کردند ابرو و منش جریان بهرامی رو ، اینم اشتباه خودنماینده هست اگه مدیون این عزیزان بود جایی حبران میکرد ن اینکه بزاره پیشونی جریان تا هرکی رسید و دید پشیمون بشه ، مرتضوی رو هم نمیشناسم و صحبتی ای مدت نبود ولی بهرامی بااین فرمون خداشاهده از دور اخر زارعی هم کمتر رای میاره ، از ما گفتن ، دقیقا درهر طایفه وایل داره به اونایی بها میده که کمترین جایگاه رو دارن ،وسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۲
انشا لا بهرامی تک دوراه است باتوجه به عمل کرد آقای سجاد عباسی فرشاد مرتضوی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۲
در مختار هم ۱۰ درصد رای هم موردتوجه به عمل کرد اقایان
کوجو
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۲
شایعات
بزودی بهرامی مرتضویان را از دفتر تهران برکنار و پوریا بهروزی را مسئول دفتر تهران خود انتخاب مینماید.
کرم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۳
بهرامی با انتصابات در دانشگاه یاسوج دیگر مهره سوخته ای است برای انتخابات این بار هم با هزاران خرید رأی و جاهایی به خانه رفتن وقسم دادن مردم که رأی بدهند و عده ای را هم با مقدار پول راضی می کردند نماینده ای که مدیران آن کم و در سرنوشت ادارات اثر منفی دارد نارضایتی مردم بالا رفته ودیگر مشتاق رأ به بهرامی نیستند
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۳
در این چند ماه با سیاست های دفتر نماینده فقط در دنا
مدیر هلال احمر ۳ بار عوض شده
مدیر شبکه بهداشت ۲ بار
مدیر جهاد کشاورزی ۲ بار
مدیر ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۳
ما که رفتیم با حاج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۳
من ازنزدیک خدمت این عزیزان نرسیده ام اما بهترازگروه ندای وحشت بیگلری ونوبهار هستند این گروه باعث ناامیدی وناکارآمدی بویراحمد شدند
بویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۳
به شخصه هم خودم وهم خانواده ام بیش از ۱۴ سال دکتر بهرامی رو حمایت کردیم و بخاطر ایشان بدترین بی عدالتی ها به عموهام و برادرهام شدن به امید روزی که اقای بهرامی جبران کنه نه اینکه تا زمانی کاندید بود جواب گوشی میداد و در واتساپ و اینستاگرام ارتباط داشتیم اما بعد از به مجلس رفتنش به کل تغییر کرد و مغرور شد و خودشو گم کرد ، بنده علاوه بر اینکه اقوامشون میشم شاگرد دانشگاهش بودم ایشون ادعا نداشتن اما متاسفانه از زمانی کاندید شد دوتا شهری برای افتتاح پروژه دعوتش کردن مغرور شد، من میدونم هدفش همین ۴سال بود که از لحاظ پیمانکاری بتونن کارشون پیش ببرن و قطعا دور بعد نمیان تو صحنه به گفته خودش که به علیزاذه گفته چون میدونه رای نمیاره واسه همین این ۴سال هرکاری بخوان میکنن
الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۳
اولا بهرامی زمانی باخت که گوشش داد دست عباسیان که هیچکس ازش خوشش نمیاد چون باهمه دشمنه و هدفش تخریب دیگرانه و لذت میبره از اینکار، و کل آمارهای کارمندان استانداری رو از ۳نفر که هم طایفه ایش میشن در استانداری میگیره که اینها چشم دیدن پیشرفت کسی رو ندارن و میانه خوبی با هیچکدوم از کارمندان ندارن و بشدت اصولگران ، اقای عباسیان کل رای که تونست جمع کنه تو روستاشون به نصف رای های یکی از روستاهامون هم نمیرسید که بالغ بر هزار رای در ۴ تا از روستاهامون اقای بهرامی داشتن اما متاسفانه الان هیچ احترامی نشدن اهالی ایلی که بیش از ۱۴ سال حمایت کردن بهرامی رو بعد اقای بهرامی میاد علیزاده که سرجمع ۳۰رای بهش ندادن بدلیل زن گرفتن ازشون همه کاره میکنه که نه سواد سیاسی داره نه شناخت اجتماعی از طوایف و بزرگان بویراحمد و نه عیار کارمندان رو میدونه اقای بهرامی یبار بیا به حرف مردم گوش کن همه میدونن افای عباسیان فقط وفقط چونه اقوام خودش رو میزنه و برای همشون هم کار کرد و ذره ای برای کسی از طایفه دیگر کاری نکرد چون زبون خیر برای کسی نمیزنه زمانی در اتشنشانی بود به اندازه کافی همه ازش شناخت پیداکردن، اقای علیزاده هم سفارشات خودش رو برای پیمان دادن به پسرعموهاش کرد و برادرهاش رو بهترین جا براشون پست پیدا کرد و خانواده دایی هاش رو تا تونست در همه ادارات چپوند، بیا دکتر همه مردم راضین دوتاشون رو مدیرکل هر اداره خواستی کن فقط تو دفترت نباشن نگاه به روزهای اول ارباب رجوع دفترت کن چه ادمهایی بزرگ و شناخته شده میومدن نگاه الان کن که فقط دوتا دالو پیرزن پیرمرد یا هم دوتا بدبختی که وناچاری مجبور ایابن ایان دفترت، به خودت بیا دکتر بهرامی مردم حق دارن توقع حمایت دارن
یا مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۳
اینایی که کامنت مثبت و تشویق میزارین تابلوست که یا از اقوام و نزدیکان درجه یکشونید یاهم خودشون هستین دارین بلف میاید واسه خودتون، علیزاده و عباسیان کاری کردین مه تمام حامیان ۱۴،۱۲،۱۰ ساله دکتر بهرامی ازشون دوری کنن با امار اشتباه و قومیت گرایی و منفعت طلبی هاتون امثال من بودن که بهرامی الان بهرامی شده بعد بجای اینکه الان دست بوسمون باشین میخواد پشت خطتون وایسیم اونم شماهایی که بقران مجید ۲نفر نه خودتون نه اطرافیانتون رو نمیشناسن و هزار جا میدیدمتون سلام هم بهتون نمیکردم چون در حد واندازمون نیستین اما متاسفانه بدلیل ضعیف بودن نماینده باید بهتون رو انداخت در عجبم بهرامی هیچ داداش ، عامو ، دایی، برادر زن، پدر زن،و.... یا هرکس دیگه نیست خلقی در بیاره بگه بهرامی دلت بحال مردم بسوزه اینقدر ضعیف نباش به استاندار فشار بیار تا نیروهات رو احترام کنه در استانداری و ادارات چرا اینقدر ضعیف عمل میکنید مردم تپقع دارن از خانواده بهرامی که بهش فشار بیارن اولا اینارو کنن بیرون دوما استانداری رو سرسامون بدن و نیروهاش عوض کنن نبروهای خودش بزاره تا بتونن در ادارت دیگر استان نیروهای بهرامی رو بزارن
ایل باشرونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۳
اقای بهرامی از ۷ روستای ایل باشرونی شما بیش از ۱۳۰۰ رای اوردین که تنها روستا نشین هاشون بودن بدون اونایی که در شهر بهتون رای دادن نگاه امارهای مدت انتخابات کن ، اونم فقط بخاطر خرزا گری که باهاتون دارن خانواده های محمدی،رضایی و.... اما الان هیچگونه توجه بهشون نکردی دریغ از یکبار سفر به روستای مرکزیمون برای حمایت از شما ۱۴ سال همه سیاست مداران رو از خودمون دور کردیم بعد حقمون اینه که دوتا الف بچه رو بهشون بخوایم زنگ بزنیم برای یه سری کارایی که حقمون هست؟؟؟
اقای بهرامی بزرگترین خیانت رو بهمون کردی لطفا به خودت بیا و یادت بیار چه بها برات دادیم و نگاهی به امار روستاهای ما باشرونی ها کن و جمع ببند ببین این همه رای که اوردین الان حقمونه پشت در بشینیم به امید چی؟؟؟؟
به کسانی پست دادی که ثلث ما بهت رای ندادن و حمایتت نکردن همین علیزاده و عباسیان تا این دور کجا بودن چرا چندسال پیش نبودن؟؟
چون فقط هرکسی ازتون زن بخواد باید حمایتش کنید میدونی همین ۲ نفر چقدر آرای مردم رو اوردن پایین
بویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۴
چرا کامنت مارانزدی عصردنا
یا زهرا
|
Mexico
|
۰۳:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۴
در جواب آقای محمدی که گفته اند علیزاده برای جریان حاج زارع غنیمت بود وحاج زارع از از خداشه که برگرده اولا باید عرض کنم ایشان در جریان ما جایگاهی نداشتند که بخواهند برگردند پدر ایشون راننده مهندس راهزادی بودند و بزرگترین فعالیت ایشان آمار گیرفتن از محل جلسات ووهمانی ها بود که سریعا خود را می سازند ونهار یا شام میخورد وهم آه حاجی در عکسها خود را جا میکرد ایشون نه غنیمت بودند نه بار غم هیچ تاثیری در جریان ما نداشتند نه مثبت نه منفی
حالا اگر در جریان بهرامی غنیمت است خوب از این غنیمت استفاده کنید گرچه فکر کنم توانایی میلاد در جریان بهرامی بخاطر ضعف شدید نیروها وخنثی بودن لیدرها غنیمت محسوب میشود ایشان زمانی که همراه ما بود جریان ما بود چون شناسنامه داشت ویک رای می‌توانست بدهد مفید بود چون یک رای هم یک رای هست وارزشمنده
بال افکن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۵
والله قسم برش و کارکرد مهندس موسی بهرامی که از مسئولین فناوری اطلاعات مجلس هست از محمد بهرامی نماینده بیشتر هست. سه بار رفتم تهران مجلس هیچکدام از دفتر نماینده جواب تلفن را ندادند ولی ایشون با خوش رویی جواب می داد و کارم رو هم پیگیری کرد. الکی آدم ها رو گنده نکنیم.
پاسخ ها
فرهنگی بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
ماشاا... موسی بهرامی پور دانش آموزم بود دبیرستان نمونه یادگار امام، فوق العاده با استعداد، منظم و خوش رو .آرزوی موفقیت دارم براشون و اتفاقا هرچه این آدم ها قاطی سیاست و سیاسیون نشوند بهتر است و همانجاهم کارایی بهتر و بیشتری دارند برای منطقه.
ارسال نظر
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.