تاریخ انتشار:۲۰:۱۶ - ۰۲ آبان ۱۴۰۳
عصر دنا: فرماندار کهگیلویه در بازدید از پروژه‌های بخش مرکزی شهرستان روند پیشرفت عملیات پروژه‌ها را از نزدیک بررسی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، فرماندار کهگیلویه با همراهی مدیران دستگاه‌های راهداری، امور عشایر و آب و فاضلاب از پروژه‌های بخش مرکزی شهرستان بازدید و روند عملیات را از نزدیک بررسی کرد.
اصلاح شبکه آب شهر دهدشت در خیابان نقلیه یکی از پروژه، هایی بود که محقق، زاده در بازدید پیشرفت آن را خوب ارزیابی کرد.

فرماندار کهگیلویه از پروژه‌های بخش مرکزی بازدید کرد

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که در حوزه آب در سطح شهرستان بخصوص در شهر دهدشت داریم فرسودگی لوله‌های آب شهر است،گفت: پروژه‌های آب از جمله اصلاح شبکه‌های آبرسانی با اعتبار ۲۸۰میلیارد ریال در حال کار است.

محقق‌زاده افزود: اصلاح و توسعه شبکه آب شهری در حال کار است امیدواریم با همت عزیزان ما در مجموعه آب استانی و تاکیدی که استاندار داشتند افزایش توسعه اصلاح شبکه را در شهر دهدشت داشته باشیم.

وی گفت: مخزن آب را در حومه های شرقی و غربی شهر دهدشت هم داریم که در دست اقدام است انتظار می رود با اراده ای که در سطح استان وجود دارد این پروژه تکمیل شود. 

فرماندار کهگیلویه از پروژه‌های بخش مرکزی بازدید کرد

تعریض محور دهدشت به کلایه با هدف ایمن سازی از دیگر پروژه‌ها بود که مورد بازدید قرار گرفت. محقق‌زاده در خصوص این پروژه گفت: فاز یک این پروژه از سه راهی طولیان به سمت کلایه در دست اقدام است 250میلیارد ریال اعتبار دارد که به پیمانکار واگذار شده است.

این مسئول بیان کرد: این جاده به عنوان یکی از مهم ترین محورهای بین دهدشت و مرکز استان سالانه محل عبور گردشگرانی است که از استان های مختلفی حضور پیدا می کند و بنابراین لزوم توجه به این مهم از بهترین و مهم ترین توجهاتی هست که از طریق اداره کل راهداری مورد عنایت قرار گیرد.

فرماندار کهگیلویه از پروژه‌های بخش مرکزی بازدید کرد

یکی دیگر از پروژه‌های فعال راهداری در شهرستان کهگیلویه واریانت تنگ پیرزال به طول ۵۰۰متر است که با هدف رفع نقاط حادثه‌خیز محور دهشت به سرفاریاب انجام می شود.

به گفته محقق‌زاده این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۲میلیارد تومان دارد درصد پیشرفت این پروژه تا الان بالغ بر ۳۰ درصد است و قرار است بر اساس برنامه زمانبندی تا یکی دو ماه آینده به نتیجه برسد.

فرماندار کهگیلویه از پروژه‌های بخش مرکزی بازدید کرد

اخداث پل عمارت به طول ۲۰متر و عرض هشت متر از دیگر پروژه های فعال در بخش مرکزی کهگیلویه است و گفته شده تا چهل روز آینده تکمیل خواهد شد.

فرماندار کهگیلویه در حاشیه بازدید از پروژه تعریض جاده روستای لیرکک گفت: روند پروژه‌های بخش مرکزی پیشرفت رو به رشد است.

فرماندار کهگیلویه از پروژه‌های بخش مرکزی بازدید کرد

وی ادامه داد: در حوزه آبفای شهرستان در اصلاح توسعه چندین پروژه داریم هم در روستاها و هم در شهر دهدشت بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال پروژه فعال وجود دارد و در حال کار است.

محقق‌زاده گفت: راه‌های روستایی که در دست اقدام هستند و همچنین آسفالت راه روستایی بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار پروژه‌های راهداری برآورد شده است.

وی از فعال بودن ۱۳پروژه فعال فناوری در بخش مرکزی با اعتبار بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان خبر داد و گفت که سه پروژه ارتقای اپراتورهای همراه اول و ایرانسل است.

محقق‌زاده افزود: امیدواریم مدیران از طریق ادارات کل استانی پروژه‌ها را پیگیری کنند انتظار داریم معاونت عمرانی استاندار حمایت کنند تا این پروژه،ها تا پایان سال به سرانجام برسد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.