کد خبر: ۲۷۴۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۷:۰۲ - ۰۲ آبان ۱۴۰۳
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه در نشست مشترک نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه با استاندار آسیب‌های ادوار گذشته را گوشزد و توصیه‌هایی برای پیشرفت اهداف داشت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در نشست مشترک نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه با استاندار که در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شده بود، با بیان اینکه ائمه جمعه پل ارتباطی بین مردم و مسئولین و کمک‌کار دولت هستند، اظهار کرد: برای ما فرقی نمی‌کند کدام دولت، اصطلاح اصولگرا و اصلاح‌طلب را قبول نداریم دولت جمهوری اسلامی است و باید حمایت شود.

امام جمعه کهگیلویه افزود: تا زمانی که کار برای مردم باشد و اقتصاد و فرهنگ مردم تقویت شود دست همراهی و همدلی می‌دهیم و برای پیشبرد اهداف شما دعای خیر می‌کنیم.

نشست مشترک ائمه جمعه و استاندار برگزار شد/توصیه‌های امام جمعه کهگیلویه به رحمانی

در این نشست که مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان نیز حضور داشت، حجت‌الاسلام وحدانی‌فر توصیه‌هایی به استاندار داشت و گفت: مشاوران چاپلوس و رسانه‌های متملق خیرخواه شما نیستند بلکه اجازه نمی‌دهند صدای مشکلات شنیده شود.

وی با اشاره به ظرفیت روان‌آبها در استان، تشکیل شورای تخصصی آب متشکل از کارشناسان و فعالان دانشگاهی برای بهره‌برداری اصولی آب و احیای ظرفیت کشاورزی را یک ضرورت اساسی خواند.

نشست مشترک ائمه جمعه و استاندار برگزار شد/توصیه‌های امام جمعه کهگیلویه به رحمانی

امام جمعه کهگیلویه تصریح کرد: تا زمانی که فرهنگ تقویت نشود اقتصاد حل نخواهد شد. در همه پروژه‌ها پیوست فرهنگی داریم اما اسمی است و توجهی به فرهنگ نمی‌شود.

وی با بیان اینکه استان از نگاه سردسیری و گرمسیری صدمه دیده است، افزود: مدیران ناتوان، مدیران فاقد تخصص فاقد رزومه و برنامه و مدیرانی که فرق پروژه ملی و استانی را نمی‌دانند و قدرت چانه‌زنی در وزارتخانه ندارند در همه دولت‌ها عامل عقب ماندگی استان بوده‌اند، شما از جنین مدیرانی استفاده نکنید مدیری که جزأت بیان مشکل استان در وزارت متبوع را ندارد به استان کمک نمی‌کند کما اینکه کمک نکردند.

نشست مشترک ائمه جمعه و استاندار برگزار شد/توصیه‌های امام جمعه کهگیلویه به رحمانی

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر بیان کرد: تلاش کنید استاندار تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز باشید به سمت و سویی حرکت شود که جایگاه و شأن نماینده عالی دولت حفظ شود و تصمیم‌گیری توسط دیگران انجام نگیرد.

امام جمعه مرکز شهرستان کهگیلویه با استناد به فرمایش رهبری که خطیب جمعه را سخنگوی انقلاب خواندند، گفت: نماز جمعه فرصت بیان خدمان نظام اسلامی است و ائمه جمعه مشاوران امین و همکاران انیس برای دولت هستند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
مشاور
|
-
|
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
مشاوران چاپلوسسسسس؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
این حرفها مال نماینده محترم ولی فقیه در استان هست
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.