تاریخ انتشار:۰۸:۳۴ - ۰۲ آبان ۱۴۰۳
عصر دنا: کمیته هماهنگی برگزاری اجلاسیه شهدای دانشجوی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی، جانشین فرمانده سپاه استان، رئیس بسیج دانشجویی استان و جمعی از اعضا برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ رئیس دانشگاه از برگزاری اجلاسیه شهدای دانشجوی استان در هفته پیش رو خبر داد.

دکتر سعید جاودان سیرت افزود: این اجلاسیه روز سه شنبه مورخ 8 آبان ماه از ساعت 18 و 30 دقیقه در محل گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار و پذیرای هم استانی های عزیز است.

کمیته هماهنگی برگزاری اجلاسیه شهدای دانشجوی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

وی گفت: در رابطه با برگزاری این اجلاسیه، یادواره های متعددی در همه دانشگاه های استان به نحوی مطلوب، منسجم و موثر برگزار شده است.

دکتر جاودان سیرت اذعان داشت: خوشبختانه این یادواره ها با استقبال بسیار خوب و مفید فایده جامعه دانشگاهی مواجه بودند.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا و جانبازان از دیگر موارد مورد تاکید در دستور کار اجلاسیه بود، اظهار داشت: خوشبختانه در این زمینه نیز ستاد دانشگاه های استان به نحو احسن این اقدام را اجرایی و با خانواده این عزیزان دیدار و دلجویی نمودند.

دکتر جاودان سیرت ادامه داد: تولید محتواهای فرهنگی و هنری در راستای ارج نهادن به مقام شهدا و معرفی آنها به جامعه از دیگر اقدامات مهمی بود که انجام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تالین کتاب جیبی، کتاب تاریخ شفاهی و کتاب عملکرد سازمان بهداری در زمان جنگ را در دستور کار داشتیم که خوشبخانه بخش عظیمی از این کتاب ها تالیف و تعدادی در مرحله تدوین هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: شناسایی، معرفی و تجلیل از پیشکسوتانی که در زمان جنگ مسئولیت داشتند از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط کمیته دانشگاهی بوده است.

وی افزود: راه اندازی سایت کنگره شهدا، برگزاری نسابقات فرهنگی و ورزشی، نامگذاری اماکن، کلاس ها و دانشگاه ها به نام معظم شهدا از دیگر اقدامات صورت گرفته در این کمیته است.

گفتنی است؛ در این کمیته از دکتر جاودان سیرت به عنوان رئیس کمیته دانشگاهیان، اساتید و دانشجویان کنگره 2000 شهید استان تجلیل شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.