کد خبر: ۲۷۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۰۹:۵۱ - ۰۱ آبان ۱۴۰۳
عصر دنا: دکتر سعید جاودان سیرت رئیس انشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی فرارسیدن یکم آبان ماه روز امار و برنامه ریزی را تبریک گفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، متن پیام بدین شرح است:

حضرت امام علی (ع):

قوام العیش حسن التّقدیر و ملاکه حسن التّدبیر:

پایداری زندگی به برنامه ‏ریزی درست و وسیله رسیدن به آن، مدیریّت صحیح است.

امروزه با گسترده‌تر شدن مولفه‌ها و شاخص‌های خدمات بهداشتی و درمانی در نظام سلامت، تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی و تخصیص منابع بدون ارائه استدلال‌ها و تحلیل‌های آماری ممکن نیست و این موضوع بیانگر اهمیت و رسالت این حوزه است. تخصصی بودن حوزه سلامت همواره موجب شده است تا تمامی مولفه‌های لازم برای برنامه‌ریزی و مدیریت در این حوزه نیز با شاخص‌های آماری و اطلاعات علمی به‌روز و تخصصی صورت گیرد.

اینجانب ضمن تبریک روز یکم آبان ماه که در تقویم کشوری بعنوان روز آمار و برنامه ریزی شناخته می‌شود از همراهی و تلاش صادقانه تمام همکاران مجموعه نظام سلامت و بالاخص همکارانم در مجموعه آمار و برمامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد که همواره نقش تاثیرگذاری در رسیدن به اهداف کلان دانشگاه داشته، تقدیر و تشکر می‌نمایم و توفیق روز افزون همگی را از درگاه حضرت حق مسئلت می‌نمایم.



دکتر سعید جاودان سیرت

رئیس انشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
میشه خودش یه آمار از وضعیت علوم پزشکی ارائه بدهند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.