کد خبر: ۲۷۳۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۰۹:۴۲ - ۰۱ آبان ۱۴۰۳
عصر دنا: لازم است تیم جدید مدیریت محیط زیست استان نسبت به رفتار ها و مطالب این روابط عمومی تجدید نظر کنند و لزوم اظهار نظر های نادرست وی را جویا شوند تا برای آن سازمان بیش از این حاشیه سازی نشود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، در روز‌های گذشته چند دره نورد هم استانی که مشغول پیمایش دره‌ای در محدوده شهرستان باشت بودند به صورت اتفاقی با لاشه یک پلنگ در آب رودخانه برخورد کرده و فیلم آن را منتشر می‌کنند.

با پیگیری‌های انجام گرفته از فیلمبردار یعنی آقای محسن غفاری و دکتر ملک حسینی مشخص شد این دره با نام تنگ شیو منتهی به پل شاه بهرام در شهرستان باشت هست، حالا روابط عمومی محیط زیست استان که حواشی زیادی در ماجرای واگذاری مدیریت دنا و برخی اخبار مربوطه در دوره مدیریت سابق ایجاد کرده بود و گا‌ها خود را به عنوان فعال محیط زیست معرفی می‌کرد در اقدامی غیرمسئولانه و شاید برای فرار از پاسخگویی سازمان نسبت به مرگ این گونه ارزشمند مطلبی را به خبرگزاری تسنیم داده که مشخصا نشان می‌دهد اطلاعی از جغرافیای استان ندارد و زحمت جستجو و حتی تماس با همکارانش در شهرستان باشت را به خود نداده و گفته تنگ شیو در استان فارس است و در محدوده جغرافیایی ما نیست، در حالی که نام مشابه وجود دارد و منطقه ذکر شده و مشخصات بیان شده توسط تیم دره نورد بر روی نقشه، مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان باشت است.

بی اطلاعی روابط عمومی محیط زیست استان از مناطق جغرافیایی و حاشیه سازی جدید

بی اطلاعی روابط عمومی محیط زیست استان از مناطق جغرافیایی و حاشیه سازی جدید

لازم است تیم جدید مدیریت محیط زیست استان نسبت به رفتار‌ها و مطالب این روابط عمومی تجدید نظر کنند و لزوم اظهار نظر‌های نادرست وی را جویا شوند تا برای آن سازمان بیش از این حاشیه سازی نشود.

برچسب ها: محیط زیست
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محیط بان کره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
جناب عصر دنا ، آقای رواط عمومی کار خودش را به درستی می داند. از طرفی ایشان سیاست را خیلی عالی فهمیده و بکار برده
شما به فکر خود باشید. شاید هوس دیدن ساختمان بعد پل بلوار ابوذر به سرت زده.
گچساران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
آبروی یک استان رو محیط زیست با همین اخبار و مطالب مسخره برده، دنا رو واگذار کردن ،حیات وحش رو نابود کردن اینا اصلا استان رو بلد نیستن خونی و لار پیش اینا نابود شد تو آتشسوزی ماکه بچه گچساران هستیم میدونیم تنگ شیو شاه بهرام به سمت سرحد ماست تنگ شیو ممسنی یه جای دیگه است اصلا طبیعت ما رو نداره و حیوان نداره
پشت کره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
این که نوشته محیط بان کره قطعا خود سینایی روابط عمومیه وگرنه ما پشت کره هستیم( کره نیستیم) اینو هم میدونیم اخبارش آبرومونو بین سایر استان ها برده از بس بهمون میگن این چه خبراییه میزنید الکی به اسم مدیرکل
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.