کد خبر: ۲۷۳۵۲
تاریخ انتشار:۲۳:۰۷ - ۲۷ مهر ۱۴۰۳
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

صدا و سیما: به نقل از ستاد تبلیغات جنگ مقاومت اسلامی لبنان، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها و دفاع از لبنان و مردم آن و در چارچوب سلسله عملیات "خیبر" و در پاسخ به هدف قرار دادن غیرنظامیان و کشتار‌هایی که دشمن صهیونیستی مرتکب می‌شود، مجاهدین مقاومت اسلامی با ندای لبیک یا نصرالله، روز جمعه ۲۰۲۴/۱۰/۱۸، پایگاه عین شیمر (پایگاه پدافند هوایی - موشکی و پایگاه تیپ منطقه ای) در شرق منطقه الخضیره را با یک اسکادران از پهپاد‌های انتحاری هدف قرار دادند.

این بیانیه تاکید کرد: مقاومت اسلامی، حاضر و آماده دفاع از کشور و مردم سرافراز و مظلوممان خواهد بود و در انجام وظیفه خود برای دفع گردنکشی و ظلم رژیم صهیونیستی سستی نخواهد کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.