کد خبر: ۲۷۳۲۹
تاریخ انتشار:۲۱:۵۰ - ۲۷ مهر ۱۴۰۳
عصر دنا: حجت الاسلام علیرضا فرهنگ به عنوان امام جمعه جدید آران وبیدگل معرفی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

صدا و سیما: در مراسمی با حضور مسوولان شهرستان آران و بیدگل و جمعی از مردم حجت الاسلام علیرضافرهنگ به عنوان امام جمعه جدید آران و بیدگل معارفه شد. 
حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در این آیین گفت:طبق فرمایش وتوصیه مقام معظم رهبری، قرارگاه ومحوراصلی هرشهرنمازجمعه است، و امیدوارم باهمدلی وهمراهی روحانیون و مردم ولایت مدار آران وبیدگل طرح ارتقای فرهنگ ومعنویت اجرا کنیم.
حجت الاسلام علیرضا فرهنگ، اهل شهرستان فلاورجان استان اصفهان است و پیش از این دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان بود. امام جمعه شهر‌های باغ بهادران و نصرآباد از دیگر مسئولیت‌های حجت الاسلام فرهنگ بوده است.
حجت الاسلام علیرضا فرهنگ، اهل شهرستان فلاورجان استان اصفهان است و پیش از این دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان بود.
امام جمعه شهر‌های باغ بهادران و نصرآباد از دیگر مسوولیت‌های حجت الاسلام فرهنگ بوده است.
وی همچنین پژوهشگر، محقق و مؤسس موسسه پژوهشی طهورا است و تألیفات مختلفی در حوزه دین دارد.
گفتنی است حجت الاسلام علیرضا فرهنگ هفتمین امام جمعه آران و بیدگل است و پیش از این حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امامت جمعه آران و بیدگل را برعهده داشت.
شهرستان آران و بیدگل با ۱۲۳ هزار نفر جمعیت در شمالی‌ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است.

 

برچسب ها: آران ، امام جمعه ، اصفهان
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.