تاریخ انتشار:۱۲:۱۴ - ۲۷ مهر ۱۴۰۳
در نشست استاندار و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مطرح شد؛
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: مدیرانی که در خدمت رسانی به مردم تلاش کنند در دولت وفاق ملی تقویت می شوند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، دیدار صمیمانه مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با استاندار امروز برگزار شد.

در این نشست کاظم فلاحی دوست خلاصه ای از گزارش عملکرد دو ساله خود را برای استاندار تشریح کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر به کارگاه عمرانی ومولدسازی تبدیل شده است، اظهار کرد: در همین زمینه پایگاه های امداد جاده ای سپیدار، جوخانه، راک و بهمیی و انبار سوله سی سخت و ساختمان های امدادی ستاد در حال ساخت است.

فلاحی دوست افزود: این پروژه ها از اعتبارات ملی و مرکزی جمعیت هلال احمر کشور تخصیص اعتبار شدند ودرربازه زمانی کمتر از پنج ماه از شروع قرارداد به بهره برداری خواهد رسید.

وی، اخذ مجوز و راه اندازی ۲شعبه جدید و سه دفتر نمایندگی(لنده، مارگون، دیشموک، سرفاریاب و پاتاوه) و اخذ مجوز۹پایگاه سیار، افزایش تعداد ۱۵خودروی نجات و آمبولانس به ناوگان خودرویی را از دیگر اقدامات انجام گرفته عنوان کرد که توجه استاندار را به خود جلب کرد.
فلاحی دوست بیان کرد: اخذ مجوز داروخانه هلال احمر و تصویب در سفر دوم ریاست جمهوری دولت سیزدهم، راه اندازی درمانگاه تخصصی دریاسوج، اخذ مجوز درمانگاه توانبخشی. گچساران و تکمیل ظرفیت بیمارستان صحرایی استان از دیگر شاخص های عملکردی جمعیت هلال احمر استان بود.

این مسئول جذب بیش از ۸۰میبیارد تومان اعتبار از تملک ملی مرکزی و استانی را از دیگر عملکرد برشمرد و گفت که احداث پایگاه باعث رشدچند برابری اعتبارات در جمعیت هلال احمر شده است.

وی همچنین از جذب بیش از ۱۰۰نیروی نجانگر به صورت شرکتی خبر داددو افزود: با توجه به افزایش شعب و دفاتر نمایندگی و پایگاه های امداد جاده ای روحیه ایثارگری و داوطلبی در جمعیت هلال احمر افزایش داده است وامدادگران با انگیزه بیشتری مشغول خدمت رسانی به مردم استان هستند.

در ادامه این نشست فلاحی دوست از خودکفایی جمعیت هلال احمر استان به اعتبارات اختصاصی از مرکز خبر داد و افزود؛: راه‌اندازی بازارچه کهگیلویه و تکمیل ساختمان ستاد سالانه بالغ بر۶میلیارد تومان درآمد در اختیار استان قرار خواهد داد و استان را از مرکز بی‌نیاز خواهد کرد.

به گفته فلاحی دوست بخش زیادی از هزینه‌های تعمیرات ماشین آلات و تجهیزات امدادی را می توان از درآمدهای داخلی استان تأمین کرد.

در ادامه استاندار ضمن توصیه از حفظ استقلال هلال احمر و دور کردن آن از هیاهوی مرسوم و معمول سیاسی هلال احمر را نهادی مردمی و مستقل دانسته و تأکید کرد که در دولت وفاق ملی مدیرانی که در خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند تقویت خواهند شد.

در این نشست هم چنین مقرر شد دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر پاتاوه و رونمایی از خودروهای امدادی و کلنگ زنی بازارچه یاسوج و افتتاح پایگاه سگ های تجسس و رونمایی از سالن تخصصی آموزشی هلال احمر با حضور استاندار انجام شود.

 

تشریح عملکرد ۲ساله مدیرعامل جمعیت هلال احمر

تشریح عملکرد ۲ساله مدیرعامل جمعیت هلال احمر

تشریح عملکرد ۲ساله مدیرعامل جمعیت هلال احمر

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.