تاریخ انتشار:۱۵:۵۱ - ۲۶ مهر ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش از تلاش دلسوزانه تمام دست اندرکاران عرصه ورزش کشور و استان تقدیر و قدردانی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش از تلاش دلسوزانه تمام دست اندرکاران عرصه ورزش کشور و استان تقدیر و قدردانی کرد.
در متن پیام تبریک عین الله دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
شُکر و سپاس خداوند متعال را که توفیق خدمت به مردم مخصوصا ورزشکاران و جوانان عزیز را به ما عطا فرمود.
ورزش یک ضرورت و یک نیاز برای هر انسانی است که میتواند ضامن سلامتی، اعتماد به نفس، نشاط و پویایی بیشتر برای جسم و روح و زندگی هر چه بهتر باشد.
نقش و اهمیت ورزش در توسعه و ارتقاء سلامت و ایجاد روحیه‌ی نشاط و شادابی جامعه در تمامی زمینه‌ها و ابعاد آن برای تمامی سنین، امری بدیهی و پذیرفته است.
به همین خاطر است که امروزه برنامه ریزی در جهت مساعدت و توسعه‌ی زیرساخت‌های ورزشی مورد توجه اکید دولت‌ها قرار گرفته است.
در همین راستا توجه و خدمت به ورزش و جامعه ورزشی کهگیلویه بزرگ در سطوح مختلف خصوصا تأمین زیر ساخت ها، در صدر برنامه‌های قرار گرفت که به فضل پروردگار و به یمن تلاش‌های گسترده و شبانه روزی در سایه‌ی تعامل سازنده و ارزنده با مسئولان ملی و استانی، اقداماتی بی سابقه و خدماتی سودمند و کم نظیر صورت گرفت که طرح و برنامه‌های پیش بینی شده بعضا افتتاح و عمدتا در آستانه بهره برداری قرار دارند.
۲۶ مهر ماه به عنوان روز تربیت بدنی و ورزش، نامگذاری شده است. این هفته فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی است.
ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد و برهمین اساس نه تنها یک هفته خاص، بلکه تمام روز‌ها و ساعات زندگی را تحت الشعاع قرار می‌دهد.
بی شک امروز مسئولیتی سنگین و خطیر متوجه جامعه ورزش جوانان است و تنها با تلاش و همت بالا می‌توان با از پیش روی برداشتن مسائل و مشکلاتی که در حرکت پرشتاب ورزش وقفه ایجاد می‌کنند، به سوی اهداف توسعه ورزش حرکت کرد و برای اعتلای نام زیبا و پرچم مقدّس جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌های بین المللی، المپیک، جهانی و آسیایی با استعانت از درگاه حضرت حق با برنامه ریزی، تدبیر، تلاش و همّت بلند گام برداریم تا در کنار جامعه‌ای سالم و با نشاط، گنجینه‌ای از قهرمانان و پهلوانان غیور و با ایمان استان در ورزش کشور داشته باشیم.
امید است با تلاش بی وقفه و توان بالای جامعه ورزش کشور به ویژه قهرمانان ارزنده استان کهگیلویه وبویراحمد، بیش از پیش شاهد افتخار آفرینی و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی در سراسر جهان باشیم.
لازم می‌دانم هفته تربیت بدنی و ورزش را به همه عزیزانی که در جهت بهبود و تعالی جسم و روان جامعه ایفای نقش می‌کنند و عموم ورزشکاران و ورزش دوستان علی الخصوص وزیر ورزش و جوانان، معاونین، کارکنان اداره کل و ادارات و مجموعه‌های تابعه، مدیران استانی و شهرستانی، پیشکسوتان، مشاوران ورزشی، هیات ها، باشگاهها، مربیان، داوران، دست اندرکاران ورزش به ویژه مدال آوران و ورزشکاران قهرمانی که علیرغم کمبود امکانات مفتخر به کسب رتبه‌ها و عناوین برتر در رشته‌های مختلف ورزشی در رده‌های مختلف در سطح استانی، ملی، آسیایی و بین المللی شدند صمیمانه تبریک و تهنیت، دست مریزاد و خداقوت عرض نمایم.
عین الله دهقان
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.