تاریخ انتشار:۰۸:۵۵ - ۲۲ مهر ۱۴۰۳
عصر دنا: طی حکمی از سوی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد مشاور و مدیرکل حوزه استاندار منصوب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، یدالله رحمانی طی حکمی علیرضا رحمانی را به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار منصوب کرد.
در این حکم آمده است؛
جناب آقای علیرضا رحمانی
سلام علیکم
با عنایت به شایستگی، تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم شما را به سمت «مشاور و مدیرکل حوزه استاندار» منصوب می نمایم.
بهره گیری از کلیه ظرفیتهای موجود در زمینه هماهنگی امور مربوط به استانداری و برقراری ارتباط مؤثر و تعامل پویا و کارآمد با معاونین، مدیران استانداری، فرمانداران، مدیران کل و رؤسای دستگاه های اجرایی استان، برنامه ریزی سفرهای شهرستانی و ساماندهی کلیه امور برای دستیابی بهینه اهداف سازمانی از جمله اموری است که انتظار دارد برای تحقق وظایف و مأموریت‌های مبتنی بر اصول عدالت و پیشرفت اقدام نمائید.
توفیقات روزافزون جنابعالی را در راستای اجرای تکالیف مربوطه و تحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و همچنین سیاستها و راهبردهای دولت جناب آقای دکتر پزشکیان که معطوف به همدلی وفاق ملی و بهره برداری از همه ظرفیتها برای توسعه و پیشرفت استان می‌باشد از درگاه ایزدمنان مسئلت می‌نمایم.
یدالله رحمانی
استاندار
پیش از این سیدافضل حسینی مدیرکل حوزه استاندار بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.